Tutaj jesteś: Hobby, Gry i Zabawy > Gry i Karty > Inne Zabawy > Jak zabić nudę?
Jak zabić nudę?

Jak zabić nudę?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 1.4/5 (12 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Któż z nas się nie nudził? Uczucie nudy towarzyszy nam przy oczekiwaniu, np. w kolejce do lekarza, w podróży czy przy nadmiarze wolnego czasu w domu. Jest na szczęście mnóstwo sposobów, aby nudy się pozbyć. Poniżej znajdziesz kilka wskazówek.
1
Tam gdzie nie masz dostępu do Internetu, warto poczytać książkę. Jeśli wiesz, że przez długi czas nie będziesz miała co robić, weź ze sobą dobrą książkę i po prostu zatop się w lekturze. Książka jest jednym z lepszych sposobów na zabicie czasu, a ponadto dokształca i zapewnia dużo rozrywki i pobudza wyobraźnię czytelnika. W kolejce do lekarza czy w pociągu możesz również rozwiązywać krzyżówki. Jest to sposób nie tylko na nudę. Krzyżówki rozwijają nasz zasób słownictwa, powiększają naszą wiedzę o świecie. Oprócz klasycznych krzyżówek jest dostępne również tzw. sudoku. Są to krzyżówki, lecz zamiast słów wpisuje się liczby. Nie potrzeba jednak być do tego geniuszem matematycznym - wystarczy tutaj liczenie do dziesięciu coraz zdolność logicznego myślenia.
2
Jeśli podczas oczekiwania masz do dyspozycji więcej przestrzeni i jesteś sama - możesz poćwiczyć - kilka skłonów, brzuszek czy nawet pompek. Możesz także pobiegać. Będzie to dobre spożytkowanie czasu przy jednoczesnym rozwijaniu naszej kondycji fizycznej.
Jak nauczyć się szpagatu? Instrukcja ze zdjęciami
Jak kupować na Grouponie? Zakupy grupowe - zasady.
Jak zrobić oryginalne dekoracje wielkanocne?
Jak ułożyć pasjans
3
Gdy czekasz i masz ze sobą telefon komórkowy - możesz pograć w gry. Zazwyczaj w telefonie standardowo jest wgranych kilka gier, które są o różniej tematyce, np. wyścigi, gry logiczne itd. Na pewno znajdziesz coś dla siebie. Takie gry potrafią „wciągnąć”. Aż sama się zdziwisz ile czasu spędzisz grając w tego typu gry.
4
Podczas nudy możesz także kupić gazetę i poczytać wiadomości. W gazetach znajduje się też wiele ciekawych artykułów na każdy temat a także ciekawostek i nowinek technicznych. Zabijesz czas i zarazem będziesz lepiej doinformowany.
5
Gdy masz dostęp do Internetu - masz więcej możliwości. Możesz pograć w gry online, porozmawiać ze znajomymi za pośrednictwem komunikatorów, pooglądać śmieszne obrazki i filmiki, poczytać blogi internetowe, ściągnąć pocztę elektroniczną, poczytać wiadomości i nowinki ze świata, porozmawiać na czacie, poczytać ciekawostki naukowe, posłuchać muzyki online, pooglądać zdjęcia znajomych, poszerzać swoją wiedzę. Każdy na pewno znajdzie coś odpowiedniego dla siebie w zależności od oczekiwań i preferencji. Internet daje nieograniczone możliwości - wystarczy po nie sięgnąć!
 1.4/5 (12 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Idea „wewnętrznego zwierzęcia” istnieje już od początków ludzkości. W starożytnych podaniach możemy przeczytać, o...
Co twoje ulubione zwierzę mówi o twoim charakterze?
Idea „wewnętrznego zwierzęcia” istnieje już od...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt