Tutaj jesteś: Zdrowie > Choroby i Leczenie > Choroby Układu Pokarmowego > Jak oczyścić wątrobę z toksyn?

Jak oczyścić wątrobę z toksyn?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 2.8/5 (17 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 8 
Wątroba może być opisana jako narząd oczyszczający organizm. Jest to drugi co do wielkości organ w ciele człowieka i wykonuje rozmaite czynności, dlatego ważne jest, aby o nią zadbać. Do niektórych funkcji wątroby należą regulacja tłuszczów, balans hormonów i wspomaganie trawienia. Istnieje szereg produktów, które mogą pomóc w oczyszczeniu wątroby dzięki czemu poprawią jej funkcjonowanie.
1
oczyszczanie wątroby z toksyn - krok 1

Marchewka.

Marchewka to warzywo bogate w beta-karoten, dzięki czemu pomaga regulować poziom cukru we krwi i zmniejszyć stan zapalny w organizmie. Jest ona dobrym źródłem energii i łatwo można ją włączyć do diety. Podczas konsumpcji żywności, która oczyszcza wątrobę, ważne jest, aby wybierać produkty świeże i ekologiczne.

2
oczyszczanie wątroby z toksyn - krok 2

Czosnek.

Czosnek to produkt, który oczyszcza i wzmacnia przepływ krwi. Zawiera duże ilości allicyny i selenu, które pomagają oczyścić wątrobę i nerki.

3
oczyszczanie wątroby z toksyn - krok 3

Cytryna.

Cytryna może być spożywana w formie soku, który w tym wypadku jest pełen witaminy C, przeciwutleniaczy i składników alkalizujących. Dzięki nim oczyścisz również pęcherzyk żółciowy, nerki, przewód pokarmowy i płuca. Na dobre trawienie wypij sok z połowy cytryny zmieszany z ciepłą wodą.

4
oczyszczanie wątroby z toksyn - krok 4

Zielone warzywa liściaste.

Zielone warzywa są bogate w chlorofil, które z łatwością pochłaniają wszelkie toksyny z krwi. Spożywaj warzywa takie jak szpinak, gorczyca i rukola. Są one również doskonałym źródłem błonnika i mogą być spożywane w postaci surowej, ugotowanej lub soku.

5
oczyszczanie wątroby z toksyn - krok 5

Burak.

Burak zawiera substancję chemiczną zwaną betainą, która stymuluje komórki wątroby. Ochrania również wątrobę i drogi żółciowe, które są niezwykle ważne w procesie trawienia. Burak jest źródłem wielu witamin i minerałów. Nie tylko pomaga w oczyszczeniu wątroby, nerek i pęcherzyka żółciowego, ale i pomaga wyrównać poziom cukru we krwi.

6
oczyszczanie wątroby z toksyn - krok 6

Wyciąg z ostu.

Wyciąg z ostu zawiera przeciwutleniacz, który blokuje toksyny. Wyciąg z ostropestu jest dostępny w tabletkach i może być spożywany codziennie przez długi okres czasu.

7
oczyszczanie wątroby z toksyn - krok 7

Herbata z mniszka lekarskiego.

Mniszek lekarski ma właściwości przeciwutleniające i oczyszczające krew. Jest to lek ziołowy używany od wieków. Korzeń mniszka działa jak tonik dla wątroby. Owa herbata może mieć właściwości zarówno zapobiegawcze jak i naprawcze. Spróbuj ją wprowadzić do codziennej diety.

Wskazówki
  • Pomijając wszystkie wyżej wymienione produkty, tym podstawowym jest woda. Nie musisz spożywać ich wszystkich naraz, jednak dobrze jest być świadomym istnienia takich możliwości.
 2.8/5 (17 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Wątroba jest organem, który oczyszcza organizm. Filtruje krew i usuwa z niej toksyny. Mówi się, że wątroba ma 500...
Jak oczyścić wątrobę za pomocą mikstury z buraków?
Wątroba jest organem, który oczyszcza organizm. Filtruje...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt