Tutaj jesteś: Zdrowie > Diety i Odżywianie > Zdrowa Dieta > Jak oczyścić organizm z toksyn? Domowe sposoby

Jak oczyścić organizm z toksyn? Domowe sposoby

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3.4/5 (51 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 4 
Na twoim ciele wciąż pojawiają się pryszcze? Czujesz się ociężały? Masz problemy z trawieniem? Palisz? Pijesz? To może być powodem intoksykacji organizmu. Źródłem toksyn są również spaliny, niezdrowe odżywianie się itp. Od czasu do czasu warto więc zadbać o detoks. Powinniśmy oczyścić nasz organizm z wszelkich nieczystości. Tak naprawdę wystarczy zrobić jednodniową głodówkę, by poczuć się lepiej. Często jednak głodówka może być niebezpieczna dla zdrowia, w szczególności, jeżeli prowadzimy aktywny tryb życia. Z jednego dnia zróbmy więc tydzień i zadbajmy o oczyszczenie organizmu.
Rzeczy, których potrzebujesz:
grejpfruty, woda, zielona herbata, jajka, warzywa, owoce
 3.4/5 (51 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (24)

kasiaosta - 2015-06-29
Oczyszczenie organizmu z toksyn to pierwszy krok jeśli chcemy schudnąć, tak właśnie działa acetomale, oczyszcza i hamuje apetyt.
oemapazdrowia - 2015-06-07
Witam! Najlepiej sięgać po produkty bogate w błonnik, bowiem ma on właściwości wspomagające oczyszczanie. Dobrym wyborem będzie także w pełni naturalny preparat Błonnik Witalny, który wspomaga nie tylko oczyszczanie organizmu ze zbędnych złogów i toksyn. Uzupełnia on także niedobory błonnika pochodzącego z pokarmów. Dzięki zawartości nieprzetworzonych łusek babki płesznik oraz nasion babki jajowatej pomoże uporać się z nadwagą, usprawnić funkcjonowanie przewodu pokarmowego, a także uregulować poziom cukru we krwi i zapobiec powstawaniu miażdżycy. Więcej w tym temacie można przeczytać na stronie czystejelito.eu gdzie serdecznie zapraszam.

Pozdrawiam
Jolanta Piwowarczyk
Online Ekspert marki Mapa Zdrowia
baskaolaf - 2015-06-04
A ja na regeneracje wątroby i oczyszczenie organizmu toksyn mam inne sposoby http://watroba.dozdrowia.com/naturalne-lekarstwa-watroba.php Skutkują i próby wątrobowe lepsze
XX - 2015-04-28
Każdy internetowy artykuł dietetyczny powinien być opatrzony frazą:
"Stosowanie jakichkolwiek porad żywieniowych należy KONSULTOWAĆ Z WYKWALIFIKOWANYM LEKARZEM DIETETYKIEM".
KasiaSzulik - 2015-04-12
Dobrze jest pić zieloną herbatę, unikać przetworzonych produktów, jeść dużo warzyw ale można także wspomagać się naturalnymi suplementami, takimi jak acetomale.
piotr - 2015-02-11
Nie jedzmy dużo pomidorów, gdyż surowe źle działają na skórę..gratuluje wiedzy! rece opadaja,bez komentarza..
raf - 2014-12-22
nie ma "smeiciowego jedzenia" sa "smieci" i jest "jedzenie"
nova - 2014-12-22
Stek bzdur. Tyle mogę powiedzieć na temat powyższego artykułu. Grejpfruty i inne owoce powinniśmy jeść na czczo a nie po posiłku. Wtedy najlepiej, najszybciej i najskuteczniej oczyszczą organizm i wchłoną się. Picie dużej ilości wody to też mit. Nadmierna ilość wody rozpuszcza soki żołądkowe, więc należy pic wodę z umiarem, Najlepiej jeść dużo sałatek i owoców zawierających sporą ilość wody. A już informacja o pomidorach zwaliła mnie z nóg. Nie mogę tych bredni czytać. Ktoś kto to pisze powinien brać odpowiedzialność za te treści, bo wprowadza ludzi w błąd. Wesołych, zdrowych Świąt wszystkim życzę.
Mit - 2014-12-22
Moja żona od co najmniej roku wyciska 2 - 3 czerwone grapefruity dziennie po czym pije ich sok, oraz zjada 1 białego grapefruita i jest bardziej "toksyczna" niż kiedykolwiek wcześniej!
th - 2014-12-22
LPG czyli Auto-gaz mało spada, a przecież jest odpadkiem poprodukcyjnym innych paliw ropnych, pytanie więc czemu cena LPG nie wiele spadła??? tym bardziej że jest to paliwo eko, mniej wydalanego CO2 etc...tak się promuje eko w Polsce??
Wera - 2014-12-22
Nie jestem żadną specjalistką, ale to nie jest wszystko aż takie proste - nie ma złotej recepty dla wszystkich na wszystko. Picie dużych ilości czystej wody obciąża serce i nerki; kiedy do wody dodana jest odrobina soku lub cukru, uruchamiającego trawienie, woda wchłania się lepiej i nie przepływa w tak dużych ilościach przez organizm. A zielona herbata pobudza wydzielanie soków trawiennych, co jest szkodliwe w stanach przedwrzodowych (kiedyś piłam tylko zieloną herbatę w dużych ilościach, ale zaczęło mnie po niej mdlić). Co do pomidorów, to chyba rzeczywiście bezmyślne zdanie, bo są bardzo zdrowe, zawierają dużo potasu i likopenu, który właśnie dobrze działa na skórę.
witkam - 2014-12-22
Jeśli głodówka oczyszcza, to w obozach koncentracyjnych byli sami wyczyszczeni z toksyn! Po prostu umierali zdrowi ludzie. Coś się domatorce po....ło. Niech spróbuje jeszcze raz od nowa napisać........
aa - 2014-12-22
co za bzdury, ktoś kto pisze o głodówce jako sposobie na oczyszczanie powinien być zwolniony !! trzeba regularnie spożywac oczyszczające jedzenie i pic herbate zielona/czerwona/biała
Radek - 2014-12-22
Najbardziej bezsensowny i najgłupszy artykuł jaki można było tu wstawić. Interia co sie z wami dzieje?
Morfeunio - 2014-12-22
Po co te te wszystkie wynalazki? Zwyczajnie najlepiej kupić sobie zioło "czystek" i pić małymi łykami ( 1 kubek przez 5h).
Każdemu z nas od czasu do czasu przyda się oczyszczenie organizmu z toksyn i innych zalegających w nim substancji....
Jak zrobić trzydniowy detoks organizmu?
Każdemu z nas od czasu do czasu przyda się oczyszczenie...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Dołącz do nas!
Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.

  • Kasia Grzelak
  • Teresa Kalinowska
  • Karlol Ober
  • Wojciech Dyrkacz
  • Beata Adrych
  • Mateusz Hołodniuk
  • Albin Chudzinski
  • Sylwia Leśniewska
  • Agata Oroń
  • Mieczysław Mroziński
  • Borula Aniszewska Irena
  • Karolina Jasińska
pasożyt