Tutaj jesteś: Zdrowie > Diety i Odżywianie > Zdrowa Dieta > Jak oczyścić organizm z toksyn? Domowe sposoby

Jak oczyścić organizm z toksyn? Domowe sposoby

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3.4/5 (50 ocen)
Oceń 
 1 z 4 
Na twoim ciele wciąż pojawiają się pryszcze? Czujesz się ociężały? Masz problemy z trawieniem? Palisz? Pijesz? To może być powodem intoksykacji organizmu. Źródłem toksyn są również spaliny, niezdrowe odżywianie się itp. Od czasu do czasu warto więc zadbać o detoks. Powinniśmy oczyścić nasz organizm z wszelkich nieczystości. Tak naprawdę wystarczy zrobić jednodniową głodówkę, by poczuć się lepiej. Często jednak głodówka może być niebezpieczna dla zdrowia, w szczególności, jeżeli prowadzimy aktywny tryb życia. Z jednego dnia zróbmy więc tydzień i zadbajmy o oczyszczenie organizmu.
Rzeczy, których potrzebujesz:
grejpfruty, woda, zielona herbata, jajka, warzywa, owoce
 3.4/5 (50 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (21)

XX - 2015-04-28
Każdy internetowy artykuł dietetyczny powinien być opatrzony frazą:
"Stosowanie jakichkolwiek porad żywieniowych należy KONSULTOWAĆ Z WYKWALIFIKOWANYM LEKARZEM DIETETYKIEM".
KasiaSzulik - 2015-04-12
Dobrze jest pić zieloną herbatę, unikać przetworzonych produktów, jeść dużo warzyw ale można także wspomagać się naturalnymi suplementami, takimi jak acetomale.
piotr - 2015-02-11
Nie jedzmy dużo pomidorów, gdyż surowe źle działają na skórę..gratuluje wiedzy! rece opadaja,bez komentarza..
raf - 2014-12-22
nie ma "smeiciowego jedzenia" sa "smieci" i jest "jedzenie"
nova - 2014-12-22
Stek bzdur. Tyle mogę powiedzieć na temat powyższego artykułu. Grejpfruty i inne owoce powinniśmy jeść na czczo a nie po posiłku. Wtedy najlepiej, najszybciej i najskuteczniej oczyszczą organizm i wchłoną się. Picie dużej ilości wody to też mit. Nadmierna ilość wody rozpuszcza soki żołądkowe, więc należy pic wodę z umiarem, Najlepiej jeść dużo sałatek i owoców zawierających sporą ilość wody. A już informacja o pomidorach zwaliła mnie z nóg. Nie mogę tych bredni czytać. Ktoś kto to pisze powinien brać odpowiedzialność za te treści, bo wprowadza ludzi w błąd. Wesołych, zdrowych Świąt wszystkim życzę.
Mit - 2014-12-22
Moja żona od co najmniej roku wyciska 2 - 3 czerwone grapefruity dziennie po czym pije ich sok, oraz zjada 1 białego grapefruita i jest bardziej "toksyczna" niż kiedykolwiek wcześniej!
th - 2014-12-22
LPG czyli Auto-gaz mało spada, a przecież jest odpadkiem poprodukcyjnym innych paliw ropnych, pytanie więc czemu cena LPG nie wiele spadła??? tym bardziej że jest to paliwo eko, mniej wydalanego CO2 etc...tak się promuje eko w Polsce??
Wera - 2014-12-22
Nie jestem żadną specjalistką, ale to nie jest wszystko aż takie proste - nie ma złotej recepty dla wszystkich na wszystko. Picie dużych ilości czystej wody obciąża serce i nerki; kiedy do wody dodana jest odrobina soku lub cukru, uruchamiającego trawienie, woda wchłania się lepiej i nie przepływa w tak dużych ilościach przez organizm. A zielona herbata pobudza wydzielanie soków trawiennych, co jest szkodliwe w stanach przedwrzodowych (kiedyś piłam tylko zieloną herbatę w dużych ilościach, ale zaczęło mnie po niej mdlić). Co do pomidorów, to chyba rzeczywiście bezmyślne zdanie, bo są bardzo zdrowe, zawierają dużo potasu i likopenu, który właśnie dobrze działa na skórę.
witkam - 2014-12-22
Jeśli głodówka oczyszcza, to w obozach koncentracyjnych byli sami wyczyszczeni z toksyn! Po prostu umierali zdrowi ludzie. Coś się domatorce po....ło. Niech spróbuje jeszcze raz od nowa napisać........
aa - 2014-12-22
co za bzdury, ktoś kto pisze o głodówce jako sposobie na oczyszczanie powinien być zwolniony !! trzeba regularnie spożywac oczyszczające jedzenie i pic herbate zielona/czerwona/biała
Radek - 2014-12-22
Najbardziej bezsensowny i najgłupszy artykuł jaki można było tu wstawić. Interia co sie z wami dzieje?
Morfeunio - 2014-12-22
Po co te te wszystkie wynalazki? Zwyczajnie najlepiej kupić sobie zioło "czystek" i pić małymi łykami ( 1 kubek przez 5h).
zen - 2014-12-22
Dlaczego nie ma ostrzeżenia, ze nie wolno jeść czerwonych grapefruits, którzy leczą nadciśnienie.Może to wywołać odwrotny skutek.Pomidory jak najbardziej pożadane dla nadciśnieniowców.Zawierają potas regulujący ciśnienie.
qq - 2014-12-22
Widać artykół sponsorowany przez dietolobby . zakwaszanie organizmu to bzdura
oko - 2014-12-22
a ja jak piję dużo wody to chce mi się jeść
Na rynku żywieniowym istnieje wiele metod oczyszczania organizmu z toksyn. Jednak mimo to wielu z nas nie wie, jaka...
Jak dobrze oczyścić organizm z toksyn?
Na rynku żywieniowym istnieje wiele metod oczyszczania...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Dołącz do nas!
Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.

  • Mirela Kleszewska
  • Aga Lisek
  • Anna Białczyk
  • Sylwia Połczyńska-Goszcz
  • Artur Smidoda
  • Anna Podgorska
  • Wieslaw Hermann
  • Hanna Guza
  • Reinhold Wessoly
  • Marek Kozłowski
  • Agata Krawiec
  • Monika Anna Bitkowska
  • Sylwia Swierczynska
  • Basia Knebel
  • Wlodzimierz Krasowski
  • Anna Krzysztof Chudy
  • Katarzyna Kuczyńska
  • Władysław Duźniak
  • Monika Klag
  • Mirosława Kadula
  • Elżbieta Konopińska
  • Renata Czarnecka
  • Wojtek Kudła
  • Marzena Kowalska
  • Basia Grzelak
  • Barbara Plesińska
  • Krzysztof Jelonek
  • Adrian Grabowski
  • Roger Sinuhe
  • Michał Obuszko