Tutaj jesteś: Internet > Email > Darmowy e-mail > Jak założyć e-maila na o2?

Jak założyć e-maila na o2?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4.9/5 (166 ocen)
Oceń 
Udostępnij
W dzisiejszych czasach konto e-mail jest zupełnie niezbędne. Pomaga nam się komunikować ze znajomymi, którzy znajdują się nawet na drugim krańcu świata. Konto e-mail pozwala również na szybkie przesyłanie zdjęć i innych danych. Jeśli jeszcze nie posiadasz konta e-mail, ten artykuł jest dla Ciebie! Przedstawię sposób jak założyć skrzynkę e-mailową na portalu o2.pl
1
Skrzynka e-mailowa na portalu o2.pl to niezwykła wygoda, ponieważ konto ma 10GB pojemności. Nie musimy martwić się o usuwanie wiadomości na bieżąco, bo mogłoby nam nie starczyć miejsca. Ponadto portal ten oferuje nam wysyłanie w załącznikach mailowych dużych plików (bo aż do 100 MB!), ochronę antyspamową, wyszukiwarkę, za której pomocą znajdziesz wcześniejszą korespondencję szybko i sprawnie. Portal ten jako jeden z nielicznych nie dokleja do Twoich wiadomości denerwujących reklam. Jest to duży plus tej skrzynki e-mailowej.
2
o2.pl rejestracja
Aby założyć konto e-mail wejdź na stronę http://o2.pl. Po lewej stronie znajduje się okienko do logowania do poczty e-mailowej. Pod spodem znajdziesz napis Załóż konto e-mail gratis. Kliknij na niego. Pierwsze, co musisz zrobić to wybrać swój login. Będzie się on wyświetlał osobom, do których będziesz pisać. Może to być np. imię i nazwisko rozdzielone znakiem ”_” (jan_kowalski). Pamiętaj, aby wszystkie litery wprowadzać z małej litery! Następnie wpisz hasło. Im dłuższe, tym będzie pewniejsze. Najlepiej aby składało się z około ośmiu znaków (litery+cyfry). Nie musisz podawać swojego numeru telefonu. Jest to tylko opcja, która umożliwia odzyskanie hasła w razie zapomnienia - serwis przysyła sms z hasłem na Twój numer telefonu. Jeśli nie chcesz podawać numeru, zaznacz opcję Nie chcę podawać numeru telefonu komórkowego..
Jak odzyskać hasło do maila?
Jak założyć e-mail?
Jak wysyłać CV mailem?
Jak założyć konto hotmail?
3
o2.pl rejestracja cz.2
Następnie wypełnij informacje na temat roku urodzenia, płci, miejscowości w której mieszkasz, województwa, wykształcenia, branży itd. Następnie wypełnij pole o Twoich zainteresowaniach. Musisz zaznaczyć co najmniej jedno pole. Informacje te służą do wysyłania na Twoje konto ofert reklamowych, które mogą okazać się przydatne dla rozwijania Twoich zainteresowań.
4
o2.pl rejestracja cz.3
Ostatnim etapem zakładania konta e-mailowego jest weryfikacja (aby sprawdzić czy formularz wypełniał człowiek, czy maszyna). W pole poniżej wpisz wynik działania, a następnie zapoznaj się z regulaminem korzystania ze skrzynki e-mailowej. Jeżeli zgadzasz się na te warunki, to zaakceptuj je, a następnie naciśnij ZAŁÓŻ KONTO. Od teraz możesz korzystać ze swojej skrzynki e-mailowej.
Przeczytaj teraz: Jak założyć e-mail?
 4.9/5 (166 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Istnieje kilka prostych rzeczy, które możesz zrobić, aby zwiększyć szanse na to, że twój mail zostanie przeczytany i...
Jak zrobić dobry mailing?
Istnieje kilka prostych rzeczy, które możesz zrobić, aby zwiększyć szanse na to...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt