Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Włosy > Warkoczyki i Dready > Jak zrobić warkocz dookoła głowy?

Jak zrobić warkocz dookoła głowy?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 4.8/5 (280 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 11 
Warkocz dookoła głowy jest wspaniałą fryzurą na lato i na plażę. Warkocz ten z powodzeniem zastąpi nawet najpiękniejszą opaskę do włosów. Stanowi doskonałe dopełnienie każdej stylizacji. Wbrew pozorom wykonanie takiego warkocza nie jest trudne w i nie wymaga od nas wiele wysiłku. Wystarczy odrobina cierpliwości, a efekt końcowy was zaskoczy. Poniżej znajdziecie wskazówki, które pomogą wam w zrobieniu niebanalnej fryzury. Powodzenia.
1
Warkocz dookoła głowy 1
Rozdziel fragment włosów, który przeznaczysz na warkocz i odchyl na bok, najlepiej za pomocą grzebienia ze szpikulcem.
2
Warkocz dookoła głowy 2
Warkocz będzie spleciony od ucha do ucha. Zaczynając od jednego ucha (nie od środka) uformuj 3 pasma włosów.
3
Warkocz dookoła głowy 3
Rozpocznij tak jak w przypadku francuza przekładając jeden z bocznych fragmentów włosów nad środkowym, pozostawiając na boku ostatni fragment.
4
Warkocz dookoła głowy 4
Przełóż ostatni z trzech fragmentów nad nowym środkowym fragmentem.
5
Warkocz dookoła głowy 5
Trikiem w przypadku warkocza plecionego dokoła głowy jest dodawanie nowych mniejszych sekcji po boku. Jeśli wybierasz sekcję od strony czoła, kontynuuj plecenia sekcji po drugiej stronie, nie dodając do niej żadnych nowych włosów.
6
Warkocz dookoła głowy 6
Kontynuuj warkocz w stylu francuskim od strony czoła, poprzez dodawanie nowych sekcji, przy czym pamiętaj nie dodawać żadnych fragmentów w drugiej bocznej sekcji włosów.
7
Warkocz dookoła głowy 7
Możesz zacząć zauważać rezultat, iż z tyłu jest normalny warkocz, natomiast od strony czoła - francuz.
8
Warkocz dookoła głowy 8
Zobacz zdjęcie.
9
Warkocz dookoła głowy 9
Kiedy skończysz plecenie całego odcinka, zakończ warkocz małą elastyczną gumką i ukryj za uchem, i rozpuść resztę włosów.
10
Warkocz dookoła głowy 10
Pamiętaj o dobrym przypięciu, szczególnie jeśli wychodzisz na imprezę. W takim wypadku możesz dodać nieco akcesoriów, a z reszty włosów upnij kok.
 4.8/5 (280 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (5)

eva - 2015-02-12
zrobisz go sama ale na zdjęciach widac że pani nie robi go sama
abce - 2015-02-12
Zrobie ją sama , tak jak pani na zdjęciu robi ją sama, he he.
Ola1981 - 2015-02-12
Szczerze wątpię, by była to fryzura do samodzielnego wykonania... Chyba, że ktoś ma czas na godzinne czesanie przed lustrem. Ja tam wolę mojego kucyka - w ciągu minuty jestem uczesana :)
paula_1505 - 2013-08-19
Jeśli nie umiecie zrobić tego warkocza jest inny łatwiejszy sposób. Tuż nad uchem zróbcie warkocza i przenieście go na drugą stronę. Przypnijcie wsuwką :)
Anna - 2012-11-05
Instrukcja nie jest ani praktyczna ani pomocna.
 
Zrobienie warkocza z czterech pasemek jest o wiele trudniejsze niż zrobienie normalnego warkocza. Aby zrobić francuza z...
Jak zrobić warkocz z 4 pasm?
Zrobienie warkocza z czterech pasemek jest o wiele trudniejsze niż zrobienie normalnego...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt