Tutaj jesteś: Internet > Email > Podstawy e-mail > Jak założyć konto hotmail?
Jak założyć konto hotmail?

Jak założyć konto hotmail?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4.3/5 (4 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Słyszałaś/łeś kiedyś o hotmailu? W Polsce nie jest on na zbyt popularny, ale często jesteśmy zmuszeni go założyć, gdyż wiele osób za granicą go używa. Na początku z pewnością nie będziemy się mogli w nim "połapać" i nie rozgryziemy od razu jak się go używa. Hotmail posiada bowiem wiele funkcji, które mogą ułatwić życie, jednak najpierw trzeba je odkryć i zrozumieć. Jeżeli myślisz o założeniu konta na hotmailu, to polecam Ci ten artykuł, gdzie opiszemy jak takie konto założyć i jak korzystać z podstawowych funkcji hotmaila, czyli z samego maila i messengera.
Rzeczy, których potrzebujesz:
komputer, Internet
1
Aby założyć konto znajdź stronę startową hotmaila. Nie jest to trudne, wystarcz wpisać w wyszukiwarkę internetową. Strona jest sporządzona w języku angielskim, gdyż hotmail to między narodowy serwis.
Aby założyć konto musisz przenieść wzrok na lewą stronę. Zauważysz tam napis "Sign Up", co znaczy zapisz się (zarejestruj). Kliknij w niego.
2
Następnie musisz wypełnić formularz rejestracyjny. Przede wszystkim wymyśl adres swojego maila. Gdy już go wpiszesz sprawdź czy jest on dostępny. Jeżeli nie, możesz skorzystać z podpowiedzi hotmaila np. jeżeli chciałaś/łeś mieć adres: andromeda@hotmail.com, ale jest on już zajęty, możesz dodać cyfry na końcu np. andromeda245@hotmail.com. Możesz też oczywiście wymyślić zupełnie inną nazwę. Jeżeli adres jest dostępny, możesz przejść dalej.
3
Następnie musisz stworzyć hasło i je potwierdzić. Hasło może się składać z dowolnych znaków, minimalnie sześciu.
Ważne są też kroki w razie utraty hasła. W ich celu, musisz podać alternatywny adres email lub wybrać i odpowiedzieć na pytanie pomocnicze. Jeżeli zapomnisz hasła, wystarczy, że odpowiesz na pytanie lub każesz wysłać link na maila, a hasło będzie mogło zostać zresetowane.
4
Następnie musisz podać swoje dane, czyli imię, nazwisko, kraj, region kraju, kod pocztowy, płeć, rok urodzenia. Są to dane obowiązkowe.
Jak już je wypełnisz, wpisz kod z obrazka i voila! Konto zostało utworzone.
5
Hotmail ma wiele możliwości. Najczęściej jednak używa się samego maila i msn, czyli komunikatora. Aby czatować z kimś online musisz mieć tę osobę w znajomych. Musicie się więc dodać i zaakceptować zaproszenie. Następnie musisz ją znaleźć w zakładce "Hotmail >> Kontakty" lub po prostu w zakładce Messenger. Tam zobaczysz jacy znajomi są online i możesz z nimi rozmawiać.
Jak poprawić stan gleby na wiosnę?
Jak wybrać kostium kąpielowy?
Ile można dorobić na wcześniejszej emeryturze?
Na czym polega wszczepienie bajpasów?
Przeczytaj teraz: Jak założyć e-mail?
 4.3/5 (4 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (1)

ted - 2016-11-28
super
 
Każdemu może się to zdarzyć. Zapomnienie hasła do maila w dobie Internetu może być nie lada problemem. Jeżeli nie...
Jak odzyskać hasło do maila?
Każdemu może się to zdarzyć. Zapomnienie hasła do maila w dobie Internetu może...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt