Tutaj jesteś: Internet > Email > Podstawy e-mail > Jak odzyskać hasło do maila?

Jak odzyskać hasło do maila?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 2.1/5 (19 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Każdemu może się to zdarzyć. Zapomnienie hasła do maila w dobie Internetu może być nie lada problemem. Jeżeli nie możemy przypomnieć sobie naszego szyfru, będziemy załamani. Co robić? Cóż, z pewnością pierwsze, co Ci przyjdzie do głowy to "będę musiał/a założyć nowe konto". Bez paniki! Zapomnienie hasła do maila, to nie koniec świata. Każde konto jest ubezpieczone na taki wypadek. Musisz wykonać tylko kilka prostych ruchów, aby odzyskać dostęp do swojej skrzynki pocztowej. Jeżeli więc spotkał Cię taki los, to pamiętaj - nie panikuj i zastosuj się do rad z poniższego artykułu.
1
Na wypadek zapomnienia hasła do swojego konta serwis przewidział najczęściej dwie opcje. Są nimi: pytanie zabezpieczeń i zapasowy mail. Wypełniasz te dane przy zakładaniu konta. Pewnie na początku zastanawiałaś/łeś się do czego one służą. Właśnie do odzyskania hasła. Warto bowiem wypełnić oba pola. Może się przecież zdarzyć, że odpowiedź na pytanie pomocnicze również zapomnisz. Stąd bezpieczniejszy może wydać się 2. mail. Jeżeli jednak przestaniesz go używać i np. również zapomnisz hasła? Wtedy wszystko stracone. Jednak spokojnie, prawdopodobieństwo, że obie te opcje nie wypalą jest bardzo małe.
2

Opcja nr. 1 - Pytanie pomocnicze:

Aby dostać się do tej opcji, musisz kliknąć na stronie logowania, że zapomniałaś/łeś hasła. Następnie zostaniesz przekierowana/y na stronę, gdzie będziesz musiał/a podać swój adres mailowy, do którego hasła nie pamiętasz. Potem system poprosi Cię o wpisanie kodu z obrazka. Gdy to nastąpi, wyświetli Ci się pytanie pomocnicze. Pod spodem będzie widoczne pole na odpowiedź. Tam masz wpisać słowo, które podałaś/łeś przy rejestracji. Dzięki temu system umożliwi Ci zresetowanie hasła. Zrobisz to wpisując po prostu nowe hasło do maila.

Jak przetrwać katastrofę nuklearną?
Jak wiązać apaszkę na torebce?
Jak zrobić maskę szopa pracza z filcu?
4 przyczyny zmęczenia i braku koncentracji
Wskazówki
  • Jeżeli nie znasz odpowiedzi na pytanie pomocnicze, ani nie masz już dostępu do dodatkowego maila (lub w ogóle nie posiadasz takiej opcji), możesz skorzystać z ostatniej deski ratunku, czyli formularza. Wejdź na niego tak samo jak na poprzednie 2 opcje. Zaznacz jednak, że nie masz już dostępu do pozostałych i chcesz skorzystać z pomocy technicznej. Będziesz poproszona/y o wypełnienie paru pól, a po pewnym czasie dostaniesz odpowiedź, na maila kontaktowego, który musisz wpisać, czy serwis uznał Cię za właściciela konta i czy możesz zresetować hasło.
3

Opcja nr. 2 - Dodatkowy mail:

Jeżeli nie pamiętasz odpowiedzi na pytanie pomocnicze lub nie chcesz używać 1. opcji, możesz użyć 2. sposobu - odzyskiwania hasła za pomocą innego maila. Aby jednak z tego skorzystać, musiałaś/łeś podać ten adres przy rejestracji. To na niego zostanie wysłany link za pomocą którego będziesz mógł/a zresetować hasło.

Jak się dostać do dodatkowego maila? W tym wypadku równiez musisz kliknąć na stronie logowania "Zapomniałem hasła", gdy system przekieruje Cię dalej, wpisz maila, do któego hasła nie pamiętasz i kod z obrazka. Następnie wybierz opcję, aby posłużyć się dodatkowym mailem. Wejdź na niego i kliknij link. Zrestetuj hasło.

Wskazówki
 2.1/5 (19 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (13)

HM. - 2017-01-30
Mam podobny problem.Od lat mam nową pocztę e-mejlową i zupełnie o tamtej nie pamiętałam.Dopiero jak nie mogłam zalogować się na NK,bo ktoś zablokował mi hasło,okazało się,że jestem powiązana ze starą pocztą-mejlową,i nie mogę otrzymać nowego hasła,bo jest wysyłany na stara pocztę,gdzie nie pamiętam hasła.Cały czas pisze do administracji NK,do Onetu i to jest trudne,bo nikt nie umie mi pomóc.Moja wina,bo tak mało pamiętam z zakładania starej poczty.Nie wiem czy uda mi się odzyskać moje konto NK.na którym mi zależy,bo mam tam mnóstwo swoich zdjęć,które chciała bym odzyskać.Taka patowa sytuacja.Czy ktoś może mi pomóc??bo wyczerpałam możliwosci....
tomo - 2017-01-23
Adres email
haan - 2016-11-14
Js. Dxjdnxjdnxh
haan - 2016-11-14
Js. Dxjdnxjdnxh
Elzbieta - 2016-10-04
Bardzo fajnie
greg - 2016-08-01
Witam
Zapomniałem hasła , jak to zrobić aby odzyskać pocztę to nie wiem . Poczta zadaje pytania jakie wpisywałem podczas rejestracji . ALE JAK MAM PAMIĘTAĆ TE RZECZY KIEDY KONTO ZAKŁADAŁEM KILKADZIESIĄT LAT TEMU ?

Może mi ktoś pomoże
nobrawo - 2015-12-30
Poczta na interii to najgorsze co mi się w życiu przytrafiło.. Żałuję że w ogóle wpisałem się tu do bazy danych. Codziennie po pierdyliard reklam a i odzyskiwanie hasła jest zje********ne..
Taka prawda.
supertipwhuj;/ - 2015-11-02
no super tipy .. brawo.. bezużyteczna produkcja z przepisaniem..
martscalka - 2015-08-20
?
Paullette - 2015-04-07
Gdzie znajduje się formularz na poczcie interii?
L K. - 2015-04-02
zostało wypełniane kilka razy i bez efektu. email był używany przez 5 lat ,jest moje IP i formularz jest nie do ogarnięcia.
bart - 2014-11-06
Witam ja także potrzebuje tego meila.
Kewin - 2014-07-21
Witam mam wielki problem iż zapomniałem hasła do mojego meila na interi... nie podałem rownież telefonu oraz alternatywnego adresu email... nie wiem co robic proszę o pomoc bardzo potrzebuje tego maila :( :( :(
 
Użytkownik Gmaila może być powiadamiany o nadejściu nowej poczty. Program Gmail Notifier wyświetli na pulpicie okno z...
Gmail. Powiadomienie o nowej przesyłce.
Użytkownik Gmaila może być powiadamiany o nadejściu...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt