Tutaj jesteś: Zdrowie > Seksualność > Pozycje Seksualne > W jakiej pozycji najlepiej się kochać?

W jakiej pozycji najlepiej się kochać?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 2.9/5 (14 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Jeśli czujesz, że Twoje życie seksualne staje się nudne i pragniesz się przenieść na zupełnie inny poziom z dodatkiem pikanterii próbując przy tym kilku nowych pozycji, poniżej znajduje się kilka wskazówek, które Ci to ułatwią.
1

Pupy w górę.

Dzięki tej pozycji mężczyzna będzie miał wspaniały widok na Twoją pupę. Dla kobiet może się to wydać bardzo erotyczne, iż partner będzie miał widok na najbardziej intymny punkt. Do tej pozycji będziecie potrzebować krzesła, najlepiej bez oparcia na ręce. Posadź mężczyznę na krześle i sama obierz pozycję na czworaka na podłodze przed nim. Twój partner będzie musiał chwycić Cię za nogi i delikatnie przyciągając do siebie owinąć nimi swoją talię. Podczas penetracji musisz wspierać się na rękach. Jego ręce natomiast będą trzymały Twoje pośladki, wykonując ruchy w przód i w tył. Ta pozycja wygląda dość imponująco, jednak tak naprawdę jest łatwa do wykonania.

2

Na łyżeczkę.

Pozycja ta należy do leniwych i wyluzowanych. Można ją wykonać tylko w pozycji leżącej. Jest ona idealna dla kobiet w ciąży. Brakuje w niej głębokiej penetracji, jednak często jest ogłaszana ulubioną pozycją większości par. Oboje wraz z partnerem połóżcie się przybierając pozycję klasycznej łyżeczki. Podczas umiejscawiania członka, możesz zgiąć kolana dociskając je do swojej klatki piersiowej, dzięki czemu zmieni się kąt wejścia i penetracji.

Wskazówki
  • Istnieje wiele unikatowych pozycji seksualnych, o których większość z nas nawet nie ma pojęcia. Kiedy przejdziesz przez wszystkie wyżej wymienione, poszukaj innych w sieci. Zanim się zorientujesz, będziesz mieć ich mnóstwo do wyboru.
 2.9/5 (14 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Znasz zapewne wiele pozycji seksualnych, które dają dużo satysfakcji. W tym artykule mam zamiar urozmaicić pozycję, 69...
Jak się kochać w pozycji 69?
Znasz zapewne wiele pozycji seksualnych, które dają dużo satysfakcji. W tym artykule...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt