Tutaj jesteś: Zdrowie > Seksualność > Pozycje Seksualne > W jakiej pozycji najlepiej się kochać?

W jakiej pozycji najlepiej się kochać?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 2.7/5 (22 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Jeśli czujesz, że Twoje życie seksualne staje się nudne i pragniesz się przenieść na zupełnie inny poziom z dodatkiem pikanterii próbując przy tym kilku nowych pozycji, poniżej znajduje się kilka wskazówek, które Ci to ułatwią.
1

Pupy w górę.

Dzięki tej pozycji mężczyzna będzie miał wspaniały widok na Twoją pupę. Dla kobiet może się to wydać bardzo erotyczne, iż partner będzie miał widok na najbardziej intymny punkt. Do tej pozycji będziecie potrzebować krzesła, najlepiej bez oparcia na ręce. Posadź mężczyznę na krześle i sama obierz pozycję na czworaka na podłodze przed nim. Twój partner będzie musiał chwycić Cię za nogi i delikatnie przyciągając do siebie owinąć nimi swoją talię. Podczas penetracji musisz wspierać się na rękach. Jego ręce natomiast będą trzymały Twoje pośladki, wykonując ruchy w przód i w tył. Ta pozycja wygląda dość imponująco, jednak tak naprawdę jest łatwa do wykonania.

2

Na łyżeczkę.

Pozycja ta należy do leniwych i wyluzowanych. Można ją wykonać tylko w pozycji leżącej. Jest ona idealna dla kobiet w ciąży. Brakuje w niej głębokiej penetracji, jednak często jest ogłaszana ulubioną pozycją większości par. Oboje wraz z partnerem połóżcie się przybierając pozycję klasycznej łyżeczki. Podczas umiejscawiania członka, możesz zgiąć kolana dociskając je do swojej klatki piersiowej, dzięki czemu zmieni się kąt wejścia i penetracji.

Wskazówki
  • Istnieje wiele unikatowych pozycji seksualnych, o których większość z nas nawet nie ma pojęcia. Kiedy przejdziesz przez wszystkie wyżej wymienione, poszukaj innych w sieci. Zanim się zorientujesz, będziesz mieć ich mnóstwo do wyboru.
3

Głęboka penetracja.

Niemalże każdy uprawiał kiedyś seks w pozycji, gdzie to mężczyzna jest na górze. Na początku połóż się na plecach na łóżku z nogami opartymi o podłogę. Kiedy mężczyzna Cię penetruje, zegnij kolana w kierunku brzucha. Dzięki temu Twój partner podczas wykonywania ruchów będzie mógł się wspierać na rękach opartych o Twoje nogi. Powinien trzymać jedną z nóg na podłodze, a drugą dla równowagi oprzeć o łóżko.

4

Pozycja od tyłu podczas kucania.

Pozycja od tyłu jest często praktykowana przez pary, które są maksymalnie podniecone. Aby ją nieco urozmaicić możecie wykorzystać rekwizyt w postaci krzesła. Postarajcie się, żeby było ono solidnie wykonane, lub najlepiej oprzyjcie krzesło o ścianę, stół lub parapet. Kiedy już je ustawicie stań twarzą do krzesła i tyłem do partnera. Przykucnij i chwyć się rekwizytu. Po czym mężczyzna może położyć swoje ręce na Twojej talii i zacząć penetrację.

5

Zakazany owoc.

Do wykonania tej pozycji połóż się na brzuchu i umieść pod sobą poduszkę, tak aby pupa się nieco uniosła. Zegnij nogi w kolanach i rozstaw je na boki. Mężczyzna powinien za tobą klęknąć i zacząć penetrację używając swojego języka. Ponieważ nie widzisz swojego partnera, nie wiesz kiedy będzie miał zamiar Cię dopaść.

6

Straż więzienna.

Jest to pozycja na pieska, która umożliwia głębszą penetrację. Zegnij się w połowie, stojąc tyłem do mężczyzny. Kiedy się ustawisz, Twój partner może delikatnie złapać Cię za ręce i przenieść je do tyłu, po czym zacząć penetrację.

7

Motylek.

Ta pozycja jest bardzo łatwa do wykonania i wymaga użycia dowolnego mebla. Połóż się na plecach na łóżku i umieść nogi na podłodze. Mężczyzna w tym czasie w celu penetracji, może uklęknąć lub stanąć pomiędzy Twoimi nogami. Dla zwiększenia przyjemności możesz również sama zacząć stymulację, co jeszcze bardziej podnieci partnera. Jeśli partner nie czuje się w tej pozycji komfortowo, niech podłoży pod siebie poduszkę.

8

Kwiat lotosu.

Ta pozycja jest jedną z najbardziej intymnych, ponieważ pozwala kobiecie szeptać i obdarowywać mężczyznę pocałunkami. Mężczyzna powinien usiąść po turecku na łóżku, natomiast Ty usiądź na jego nogach Twarzą do niego. Owiń swoje nogi wokół jego talii. Przytulcie się i zacznijcie się kołysać w celu penetracji.

9

Brama do nieba.

Do wykonania tej pozycji połóżcie się na łóżku twarzami do siebie, gdzie mężczyzna będzie na dole. Jego nogi powinny być pomiędzy Twoimi. Zegnij swoje kolana i wyciągnij ręce, tak aby mężczyzna mógł Cię masować. Większość ruchów powinna pochodzić od mężczyzny.

10

Taczki.

Jest to idealna pozycja zarówno na penetrację analną jak i pochwy. Obierz pozycję na czworaka tyłem do mężczyzny, następnie Twój partner powinien podnieść twoje nogi do góry. Utrzymuj się na rękach, jeśli poczujesz, że są zmęczone, połóż się płasko na łóżku.

Wskazówki
 2.7/5 (22 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Seks jest na samym szczycie listy tego, co mężczyźni pragną najbardziej. Oczywiście mają też swoją listę top pozycji...
Jakie pozycje lubią mężczyźni?
Seks jest na samym szczycie listy tego, co mężczyźni...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt