Tutaj jesteś: Zdrowie > Seksualność > Poradnik Seksualny > Jak wymasować piersi kobiety?

Jak wymasować piersi kobiety?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 4.3/5 (13 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Masaż piersi jest bardzo przyjemnym doświadczeniem dla obydwu partnerów. Jego prawidłowe wykonanie zależy od dwóch bardzo ważnych elementów. Musisz wykazać się kreatywnością swoich ruchów oraz elastycznością podczas masażu piersi, ponieważ jak wiadomo każda kobieta jest inna. Więc Twoim zadaniem, jako początkującego masażysty jest zwracanie uwagi na reakcje partnerki. Pamiętaj, że ciało nigdy nie kłamie. Poniżej znajduje się kilka wskazówek, które pomogą Ci dać kobiecie wspaniałą przyjemność.
Rzeczy, których potrzebujesz:
Oliwka dla niemowląt lub olejek do masażu.
1

Przygotuj swoje dłonie.

Pierwszym etapem masażu kobiecych piersi jest odpowiednie przygotowanie swoich dłoni. Będziesz do tego potrzebował odpowiedniego lubrykantu. Dziecięca oliwka idealnie się do tego nadaje, ponieważ pozwoli Ci ona ślizgać się delikatnie po kobiecych piersiach. Dlatego nalej odrobinę oliwki na swoje dłonie, po czym je rozetrzyj, aż ręce się delikatnie rozgrzeją.

2

Zapoznaj się z jej piersiami.

Zanim przejdziesz do wszelkich technik masażu zbadaj dokładnie piersi partnerki. Rozetrzyj delikatnie, aby je sprawdzić, pamiętając przy tym, że nie jest to masaż właściwy. Głównym celem tego etapu jest zapoznanie się z kobiecymi piersiami.

3

Masaż.

Rozpocznij masaż poprzez rozcieranie zewnętrznych części kobiecych piersi. Używaj przede wszystkim palców. Rozstaw palce i lekko dociskaj do biustu. Poprzez ruch kołowy, pracuj obiema rękoma wokół zewnętrznych części piersi. Poprowadź dłonie wokół klatki piersiowej. Pamiętaj, aby zwracać uwagę na reakcje partnerki, a dzięki nim zobaczysz, które ruchy dają jej najwięcej przyjemności. Nie bój się również o to zapytać, ponieważ z pewnością udzieli Ci odpowiedzi. Komunikacja jest zawsze bardzo ważna.

 4.3/5 (13 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Usta to tajemna broń mężczyzn. No, w sumie nie taka tajemna, bo bardzo dobrze widoczna. Ale nie wszyscy zdajemy sobie...
Jak pieścić kobietę ustami?
Usta to tajemna broń mężczyzn. No, w sumie nie taka tajemna, bo bardzo dobrze widoczna...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt