Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Odnowa Biologiczna i SPA > Manicure i Pedicure > Jak dbać o zniszczone dłonie?

Jak dbać o zniszczone dłonie?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 1/5 (1 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Piękne dłonie to wizytówka zadbanej i eleganckiej kobiety. Każda z nas chce wyglądać pięknie, jednak zbyt dużo obowiązków, sprzątanie, czy też różnego rodzaju prace fizyczne negatywnie wpływają na wygląd naszych dłoni. Co zatem zrobić, aby poprawić wygląd zniszczonych, zaniedbanych dłoni i paznokci? Oto kilka wskazówek, jak o nie dbać.
Rzeczy, których potrzebujesz:
krem nawilżający, peeling, rękawiczki
1
Po pierwsze nie obgryzaj paznokci! To najgorsze, co możesz dla nich zrobić. Jeśli często się stresujesz, znajdź sobie jakieś zajęcie, którym zajmiesz swoje dłonie. Dzięki temu Twoje paznokcie będą nienaruszone, nie będą się rozdwajać i łamać w różnych dziwnych miejscach.
2
Ponadto powinnaś zadbać o usuwanie skórek, jednak nie za często, by nie wrastały. Jeżeli sama nie potrafisz sobie z tym poradzić, najlepiej zrobisz udając się do kosmetyczki, która doradzi Ci jak najlepiej wykonywać tę czynność.
3
Kolejnym krokiem jest niezdrapywanie lub nieskubanie lakieru. Przez takie działanie możesz zniszczyć płytkę paznokci, a przez to na pewno nie staną się one piękniejsze!
4
Nie trzymaj też zbyt długo lakieru na paznokciach. Przez takie niedbalstwo Twoje paznokcie mogą zżółknąć i wyglądać na zaniedbane i nieestetyczne. Jeżeli jednak doprowadzisz do tego, że Twoje paznokcie będą miały żółtawy odcień, możesz zakupić specjalne tabletki wybielające do paznokci. Wystarczy, że ją rozpuścisz w wodzie i przez jakiś czas pomoczysz w roztworze dłonie.
Jak dbać o paznokcie u rąk?
Jak zrobić kąpiel parafinową?
Domowe sposoby na piękne dłonie
Jak zrobić krem z woskiem pszczelim?
 1/5 (1 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Dłonie mogą łatwo zdradzić prawdziwy wiek posiadacza. Jeśli pragniesz tę informację zatuszować, poniżej znajduje się...
Jak odmłodzić dłonie?
Dłonie mogą łatwo zdradzić prawdziwy wiek posiadacza. Jeśli pragniesz tę informację...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.
pasożyt