Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Odnowa Biologiczna i SPA > Manicure i Pedicure > Jak dbać o zniszczone dłonie?

Jak dbać o zniszczone dłonie?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 1/5 (1 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Piękne dłonie to wizytówka zadbanej i eleganckiej kobiety. Każda z nas chce wyglądać pięknie, jednak zbyt dużo obowiązków, sprzątanie, czy też różnego rodzaju prace fizyczne negatywnie wpływają na wygląd naszych dłoni. Co zatem zrobić, aby poprawić wygląd zniszczonych, zaniedbanych dłoni i paznokci? Oto kilka wskazówek, jak o nie dbać.
Rzeczy, których potrzebujesz:
krem nawilżający, peeling, rękawiczki
1
Po pierwsze nie obgryzaj paznokci! To najgorsze, co możesz dla nich zrobić. Jeśli często się stresujesz, znajdź sobie jakieś zajęcie, którym zajmiesz swoje dłonie. Dzięki temu Twoje paznokcie będą nienaruszone, nie będą się rozdwajać i łamać w różnych dziwnych miejscach.
2
Ponadto powinnaś zadbać o usuwanie skórek, jednak nie za często, by nie wrastały. Jeżeli sama nie potrafisz sobie z tym poradzić, najlepiej zrobisz udając się do kosmetyczki, która doradzi Ci jak najlepiej wykonywać tę czynność.
3
Kolejnym krokiem jest niezdrapywanie lub nieskubanie lakieru. Przez takie działanie możesz zniszczyć płytkę paznokci, a przez to na pewno nie staną się one piękniejsze!
4
Nie trzymaj też zbyt długo lakieru na paznokciach. Przez takie niedbalstwo Twoje paznokcie mogą zżółknąć i wyglądać na zaniedbane i nieestetyczne. Jeżeli jednak doprowadzisz do tego, że Twoje paznokcie będą miały żółtawy odcień, możesz zakupić specjalne tabletki wybielające do paznokci. Wystarczy, że ją rozpuścisz w wodzie i przez jakiś czas pomoczysz w roztworze dłonie.
Jak pielęgnować zniszczone dłonie?
Jak dbać o siebie?
Jak dbać o paznokcie u rąk?
Domowe sposoby na piękne dłonie
5
Unikaj gorącego powietrza, tzn. suszarek do włosów etc., ponieważ będą wysuszać skórę Twoich dłoni. Ponadto staraj się jak najrzadziej prać ubrania ręcznie, ponieważ proszki i płyny do prania to środki chemiczne, które negatywnie wpływają na wygląd Twoich dłoni.
6
Podczas mycie naczyń zakładaj gumowe rękawice ochronne, ponieważ pod wpływem gorącej wody i płynu do mycia naczyń skóra Twoich dłoni również bardzo szybko się wysusza.
7
Podczas sprzątania domu lub mieszkania koniecznie nakładaj rękawice ochronne, dzięki czemu uchronisz swoje dłonie przed kontaktem z detergentami. Nie będą suche, pomarszczone i zniszczone.
8
Codziennie nawilżaj dłonie odpowiednim kremem nawilżającym, takim, który wchłania się szybko i nie pozostawia tłustej powłoki na Twoich dłoniach.Jeżeli chcesz by efekt był lepszy, nakładaj grubą warstwę na dłonie, po czym nałóż specjalne rękawiczki. Dzięki temu krem lepiej będzie się wchłaniać.
9
Dwa razy w tygodniu rób peeling dłoni specjalnym preparatem do tego przeznaczonym. Możesz też wykonać peeling w domu stosując naturalne produkty, które znajdziesz w kuchennych szafkach i lodówce.
10
Jeśli często malujesz paznokcie, staraj się robić przerwy miesięczne. Dzięki temu Twoje paznokcie odpoczną, zregenerują się i przywrócisz im zdrowy koloryt.
11
Stosuj różnego rodzaju odżywki do paznokci, dzięki którym będziesz na nie aplikować bomby witaminowe, które bez wątpienia poprawią ich kondycję i przyspieszą wzrost paznokcia.
12
Dokładnie poleruj płytkę paznokcia, tak by nie pozostawały na niej nierówności. Jednak nie wykonuj tego zabiegu zbyt często, ponieważ i on może osłabiać Twoje paznokcie.
13
Decyduj się niekiedy na zabiegi parafinowe. Dzięki nim Twoja skóra będzie miękka i odmłodzona.
14
Najlepiej używaj pilników zamiast nożyczek. Dzięki temu Twoje paznokcie nie będą osłabione.
 1/5 (1 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Nasze dłonie wymagają szczególnej pielęgnacji. Ponieważ używamy ich dosłownie do wszystkiego, skóra dłoni narażona jest...
Jak zrobić domową maseczkę na dłonie?
Nasze dłonie wymagają szczególnej pielęgnacji. Ponieważ...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt