Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Pielęgnacja Skóry > Pielęgnacja cery > Jak dbać o cerę? Domowe sposoby

Jak dbać o cerę? Domowe sposoby

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 4/5 (7 ocen)
Oceń 
Letnia porą pielęgnacja cery staje się nad wyraz istotna. Porzucamy grube warstwy pudru,wystawiamy buzie do słonka. Wcale nie musimy wydawać pieniędzy na tony kosmetyków. Polecam naturalne metody. Zamiast szukać z sklepach kosmetyków odpowiednich do naszej cery (wymagających nakładów finansowych), rozejrzyjmy się co mamy w naszym domu - co można wykorzystać do pielęgnacji naszej cery. Takie naturalne składniki często są lepsze od kosmetyków, które mogą nas uczulać. Latem postawmy więc na naturę !
1
Zacznijmy od "środka", czyli stary wypróbowany sposób na regenerację oraz usunięcie zanieczyszczeń. Codziennie rano na czczo wypij szklankę wody z wyciśniętym sokiem z połowy cytryny. Wystarczą 3 tygodnie by zauważyć, że cera odzyskuje świeży, estetyczny wygląd. Pamiętaj, że witamina C w organizmie jest bardzo ważna.
2
Skóra odpocznie i zregeneruje się jeśli do mycia potraktujesz ją - mlekiem lub jogurtem. Jogurtem możesz też przetrzeć cerę po umyciu. Dla oczyszczenia (raz na 2 tygodnie) możesz zrobić peeling. Ale nie taki z tubki. Wypróbuj otręby owsiane. Po tych zabiegach skóra będzie świeższa i gładsza.
3
Pamiętaj by zadbać też o pory. A sok z ogórka Ci w tym pomoże zwężając je. Najwięcej witamin znajduje się tuż pod skórką,więc skórkami warto obłożyć twarz i pozwolić cerze się relaksować przez ok 20 min. Plasterki ogórka odświeżą również cerę, a w upalny dzień nam dadzą fizyczne poczucie ulgi.
4
Dla wygładzenia, nawilżenia i ujędrnienia skóry polecam maseczkę z miodu i twarogu. Wymieszaj łyżkę miodu z 3 łyżkami wody, a następnie rozrób z twarogiem (pól opakowania,niech nie będzie zbyt chudy). Taką papką obłóż twarz szyję i dekolt. Po 20 minutach zeskrob ją łyżką, a resztę zmyj ciepłą wodą.
Jak w nietypowy sposób wykorzystać szampon?
16 sekretów perfekcyjnej pani domu
Jak poprawić wygląd cery?
Jak mieć piękną cerę od zaraz?
Wskazówki
Generalnie całą twarz możemy codziennie przemywać wywarem z rumianku. traktujmy go jak tonik. Długoterminowa kuracja rozjaśnia cerę i niweluje przebarwienia oraz piegi. Warto też raz na jakiś czas nałożyć na usta grubą warstwę miodu. Niech i one się zregenerują. Podziała to lepiej niż niejeden kosmetyk to ust.
 4/5 (7 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Wągry (bądź zaskórniki) występują często u osób z tłustą cerą. Są one dość kłopotliwe, ponieważ przeważnie pojawiają...
Jak domowym sposobem pozbyć się wągrów?
Wągry (bądź zaskórniki) występują często u osób...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Dołącz do nas!
Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.

  • Arleta Pilc
  • Elzbieta Macherzynska
  • Agnieszka Wiśniewska
  • Adrian Kusinski
  • Kina Kulczyńska
  • Ciuszki Za Grosze
  • Beata Sierocinska
  • Janina Iłędo
  • Patrycja Jank
  • Margot Ta
  • Jadwiga Tołkacz
  • Alicja Pal
  • Monika Kut Stamirowski
  • Damian Mazur
  • Helena Napiórkowska
  • Bartosz Psuj
  • Jakub Ajchler
  • Jolanta Szczepańska
  • Dorota Wojtczak
  • Ania Przybył
  • Teresa Mroczek
  • Renata Malec
  • Wiesia Płonka
  • Marzena Wodowska
  • Ryszard Chyliński
  • Rudolf Awataria
  • Mariusz Majewski Mungo
  • Zbigniew Chałupa
  • Dorota Czajowska
  • Nina Daria Skuzińska
pasożyt