Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Pielęgnacja Skóry > Pielęgnacja cery > Jak dbać o cerę? Domowe sposoby

Jak dbać o cerę? Domowe sposoby

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 4/5 (7 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Letnia porą pielęgnacja cery staje się nad wyraz istotna. Porzucamy grube warstwy pudru,wystawiamy buzie do słonka. Wcale nie musimy wydawać pieniędzy na tony kosmetyków. Polecam naturalne metody. Zamiast szukać z sklepach kosmetyków odpowiednich do naszej cery (wymagających nakładów finansowych), rozejrzyjmy się co mamy w naszym domu - co można wykorzystać do pielęgnacji naszej cery. Takie naturalne składniki często są lepsze od kosmetyków, które mogą nas uczulać. Latem postawmy więc na naturę !
1
Zacznijmy od "środka", czyli stary wypróbowany sposób na regenerację oraz usunięcie zanieczyszczeń. Codziennie rano na czczo wypij szklankę wody z wyciśniętym sokiem z połowy cytryny. Wystarczą 3 tygodnie by zauważyć, że cera odzyskuje świeży, estetyczny wygląd. Pamiętaj, że witamina C w organizmie jest bardzo ważna.
2
Skóra odpocznie i zregeneruje się jeśli do mycia potraktujesz ją - mlekiem lub jogurtem. Jogurtem możesz też przetrzeć cerę po umyciu. Dla oczyszczenia (raz na 2 tygodnie) możesz zrobić peeling. Ale nie taki z tubki. Wypróbuj otręby owsiane. Po tych zabiegach skóra będzie świeższa i gładsza.
3
Pamiętaj by zadbać też o pory. A sok z ogórka Ci w tym pomoże zwężając je. Najwięcej witamin znajduje się tuż pod skórką,więc skórkami warto obłożyć twarz i pozwolić cerze się relaksować przez ok 20 min. Plasterki ogórka odświeżą również cerę, a w upalny dzień nam dadzą fizyczne poczucie ulgi.
4
Dla wygładzenia, nawilżenia i ujędrnienia skóry polecam maseczkę z miodu i twarogu. Wymieszaj łyżkę miodu z 3 łyżkami wody, a następnie rozrób z twarogiem (pól opakowania,niech nie będzie zbyt chudy). Taką papką obłóż twarz szyję i dekolt. Po 20 minutach zeskrob ją łyżką, a resztę zmyj ciepłą wodą.
Jak mieć piękną cerę od zaraz?
Jak zmniejszyć pory na twarzy?
Jak pielęgnować cerę mieszaną ze skłonnością do trądziku?
Jak dobrze wyglądać rano?
Wskazówki
Generalnie całą twarz możemy codziennie przemywać wywarem z rumianku. traktujmy go jak tonik. Długoterminowa kuracja rozjaśnia cerę i niweluje przebarwienia oraz piegi. Warto też raz na jakiś czas nałożyć na usta grubą warstwę miodu. Niech i one się zregenerują. Podziała to lepiej niż niejeden kosmetyk to ust.
 4/5 (7 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Marzysz o cerze tak pięknej, jak u gwiazd z pierwszych stron gazet? Da się zrobić. Choć dziwić może fakt, że każda...
Jak mieć piękną cerę od zaraz?
Marzysz o cerze tak pięknej, jak u gwiazd z pierwszych...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

Dołącz do nas!
Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.

  • Czesław Zawłocki
  • Basia Sochacka
  • Siegfried Hohenstauf
  • Antoni Gorzynik
  • Wioletta Szprengel
  • Radosław G-r
  • Anila FA Anila FA
  • Jurek Borzęcki
  • Lilianna Kwiecińska
  • Paulina Wisniewska
  • Glowicka Genowefa
pasożyt