Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Pielęgnacja Skóry > Choroby skóry > Jak zlikwidować popękane naczynka na nogach?

Jak zlikwidować popękane naczynka na nogach?

Stopień trudności: trudne
, specjalista Tipy.pl
 3.1/5 (209 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 8 
Popękane naczynka krwionośne nie wyglądają zbyt estetycznie i „apetycznie”. Jednak wiele kobiet cierpi z powodu tej przypadłości. Sieć naczynek w kolorze czerwonym i fioletowym bardzo często można zaobserwować w okolicach ud i kolan. Jednak popękane naczynka na udach i podudziu świadczą o niewydolności żylnej, którą warto leczyć. Jak zatem poradzić sobie z problemem popękanych naczynek- oto kilka wskazówek.
1
sposoby na popękane naczynka - krok 1
Powodem pękających naczynek krwionośnych może być ciąża, pigułki antykoncepcyjne, stojąca praca, czy też indywidualne skłonności genetyczne każdej z kobiet. Dlatego jeśli należysz do tak zwanej grupy ryzyka, to znak, że warto przyjrzeć się swoim nogom, czy nie pojawiły się na nich popękane naczynka krwionośne.
2
sposoby na popękane naczynka - krok 2
Jeśli zauważysz takowe na swoich nogach, pierwszym krokiem, jaki możesz wykonać w leczeniu tej dolegliwości, jest zażywanie odpowiednich tabletek, które możesz nabyć w aptece. Tabletki te w swoim składzie zawierają rutynę, zamykającą naczynka krwionośne, wyciąg z kasztanowca, jak również witaminę PP i witaminę C.
3
sposoby na popękane naczynka - krok 3
Warto również zaopatrzyć się w specjalny balsam do ciała, który możesz również nabyć w aptece. Taki balsam powinien zawierać w swoim składzie witaminę K, która z powodzeniem wzmocni i obkurczy Twoje naczynka krwionośne.
4
sposoby na popękane naczynka - krok 4
Możesz również nosić właściwe uciskowe rajstopy, dzięki którym zahamujesz pękanie nowych naczynek.Takie rajstopy stosowane są również w leczeniu żylaków.
5
sposoby na popękane naczynka - krok 5
Kolejnym krokiem jest niestety rezygnacja z kilku przyjemności. Mowa tutaj o peelingu kawowym do ciała oraz masażach. W zamian możesz wykonywać delikatne masaże prysznicem lub korzystać z jacuzzi.
6
sposoby na popękane naczynka - krok 6
Powinnaś również jak najrzadziej zakładać nogę na nogę. Staraj się siadać prosto i nie nadwyrężać zanadto swoich nóg.
7
sposoby na popękane naczynka - krok 7
Jeśli jednak tradycyjne sposoby nie pomagają, a Twoje nogi nadal pokrywają nowe siatki naczynek, powinnaś wybrać się do lekarza dermatologa na konsultacje laserowego leczenia. Dzięki kilku zabiegom tego typu, które wcale nie należą do zbyt drogich (cena wynosi 250-300 zł za zabieg), kondycja i wygląd Twoich nóg może ulec znacznej poprawie! Sam zabieg trwa najczęściej około pół godziny, a do jego wykonania nie jest potrzebne żadne znieczulenie. Jest on praktycznie bezbolesny (zależy to również od sprzętu i doświadczenia osoby wykonującej zabieg). Po zakończeniu zabiegu skóra może trochę szczypać, lecz ten efekt powinien ustąpić po około dwóch godzinach. Na skórze pojawiają się niewielkie wybroczyny, które znikają po dwóch lub trzech tygodniach. W tym czasie należy unikać słońca, dlatego wskazaniem do wykonania zabiegu jest okres jesienno-zimowy.
Wskazówki
  • Jeżeli w Twojej rodzinie kobiety często cierpiały na problem popękanych naczynek, możesz profilaktycznie zażywać odpowiednie witaminy oraz używać kremów zapobiegających pękaniu naczynek.
  • Staraj się systematycznie obserwować zmiany, jakie zachodzą na Twojej skórze, dzięki czemu w razie wystąpienia jakichkolwiek problemów, będziesz mogła szybko zacząć działać.
 3.1/5 (209 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (6)

ona - 2015-06-02
Dzięki kilku zabiegom tego typu, które wcale nie należą do zbyt drogich (cena wynosi 250-300 zł za zabieg), no coz.............
gość - 2015-06-02
No świetne, typowo polskie rady..."pierwsze co możesz zrobić zażywaj tabletki"...społeczeństwo lekomanów i "suplementowców", ehh szkoda gadać
horny - 2015-06-02
Przecież to też problem facetów! Sfeminizowany artykuł.
madi444 - 2015-06-02
zapytaj zenobiusza ...on ma najładniej zadbane stopy....
patrycjablo - 2015-06-01
Popękane naczynka to zwyczajnie żylaki. A jak można je likwidować http://zylaki.dozdrowia.com/leczenie-zylakow.php
topielica - 2013-12-29
Okłady z octu naturalnego świetnie działają na naczynka i żylaki -ale należy robić je regularnie .
 
Popękane naczynka krwionośne, nazywane „pajączkami”, potrafią uprzykrzyć nam życie. Powodują długotrwałe...
Jak walczyć z naczynkami na twarzy - najnowsze metody
Popękane naczynka krwionośne, nazywane „pajączkami”...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt