Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Pielęgnacja Skóry > Pielęgnacja skóry > Jak powiększyć piersi?
Jak powiększyć piersi?

Jak powiększyć piersi?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3.9/5 (37 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Wiele dziewczyn, zwłaszcza młodych ma kompleks małych piersi. Część z nich decyduje się nawet na operacje plastyczne, aby ich dekolt był pełniejszy i bardziej powabny. Istnieją jednak mniej drastyczne metody na powiększanie biustu. Oto kilka z nich:
1
Ćwiczenia na biust

Ćwiczenia na biust

Regularne ćwiczenia na biust sprawiają, że wydaje się on pełniejszy i większy. Są to ćwiczenia ujędrniające piersi i w rzeczywistości działają na mięśnie na których osadzony jest nasz biust - podnoszą go i ujędrniają, jednak niestety nie zwiększają jego objętości. Do takich ćwiczeń należą pompki damskie (kolana oparte na podłodze), ćwiczenia z ciężarkami, wiosłowanie, mycie naczyń itp.

2
Kremy ujędrniające biust

Kremy ujędrniające biust

Działają podobnie jak ćwiczenia na biust. Kremy powodują, że skóra na piersiach staje się napięta przez co podnosi biust do góry. Wydaje się on być pełniejszy i okrąglejszy. Preparaty tego typu to: Perfekcyjny biust - SEXY LOOK, Slim Extreme 3D Eveline Cosmetics itp.

3
Ziołowe preparaty powiększające biust

Ziołowe preparaty powiększające biust

Preparaty powiększające piersi stymulują ich wzrost równocześnie je wzmacniając i ujędrniając. Ziołowe składniki zawarte w tych preparatach działają w naturalny sposób. Podczas dojrzewania kobiecy organizm produkuje pewne hormony (estrogeny), które odpowiedzialne są za rozmiar, kształt i wypełnienie piersi. Niski poziom estrogenu spowoduje, że piersi urosną małe. Można jednak pobudzić organizm do wytwarzania tego hormonu właśnie poprzez określone preparaty ziołowe. Tego typu preparat wpływający na powiększenie piersi to Perfect Bust, Fabulous Breasts czy Breast Control.

4
Wkładki silikonowe

Wkładki silikonowe

Pamiętaj, że nawet małe piersi mogą być ładne. W zależności od ich wyprofilowania na które składają się ćwiczenia i kremy ujędrniające Twój biust może wyglądać bardziej powabnie niż piersi o rozmiarze D Twojej koleżanki. Jeśli jednak nie czujesz się komfortowo z rozmiarem A wypróbuj silikonowe wkładki do biustonosza i kostiumu kąpielowego, które dyskretnie powiększają piersi i są bardzo wygodne.

Jak sprawić aby skóra była jędrna po odchudzaniu?
Jak wybrać odpowiedni krem z filtrem?
Jak szybko pozbyć się cellulitu?
Co jeść żeby pozbyć się cellulitu?
Przeczytaj teraz: Jak dbać o piersi?
 3.9/5 (37 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (14)

Majka - 2015-08-04
A po co wam głupie baby te wielkie cyce - ja chcę drastycznie zmniejszyć....lepiej się wygląda jak normalny człowiek a nie jak dojna krowa. Można stanikiem, ubraniem i trikami to narobić i do szczęśćia wielkie cyce wcalce są nie potrzebne....
zenek50zenek - 2013-03-12
takie oszukiwane piersi wcale nie są fajne
Berta - 2012-11-08
Ja też Basiu kupuję Bust Up, najlepszy jest holenderski, tylko, że ja kupuję na allegro bo tam taniej. Co do dr Osucha to chyba ma mało klientów bo na każdym forum ma jakąś pseudoreklamę.
kololovanka - 2012-10-03
bardzo rozsądny artykuł :) nie mogę się jednak zgodzić z fragmentem o suplementach wspomagających wzrost piersi... wybaczcie, ale to niestety nie działa. pooglądajcie sobie dziewczyny trochę programów z doktorem Osuchem (na youtube jest tego sporo), to znany chirurg plastyk, rozwiewa wiele wątpliwości.
JMadzia - 2012-02-09
Dzieki Basiu;-) Pozdrawiam
JMadzia - 2012-02-08
O nich tez czytalam. A mam pytanie gdzie je kupujesz? Bo zdazaja sie falszywe tabletki.. ile one kosztuja i jaka jest dawka? Mi chodzi o ujedrnienie i powiekszenie po karmieniu..
Basia - 2012-02-08
Nie stosowałam tabletek puerarie i mało znalazłam o nich w internecie, natomiast kupiła sobie holenderskiego BUST UP. Efekty juz po trzech tygodniach były rewelacyjne. Polecam gorąco.
JMadzia - 2012-01-16
Czy ktoś stosowal puerarie- tabletkí na powiekszenie piersi?
magi85 - 2011-01-27
Kinia0: chętnie wzięłabym namiar na ten produkt, który polecasz, ale w jaki sposób mogłabyś podać nazwę, jeżeli nie chcesz ujawniać tego publicznie?? Proszę o odpowiedź.:)
Kinia0 - 2011-01-10

do malinkowa3: skoro stać się na zabieg za 11.900 zł i wierzysz w to, że nie dostaniesz potem raka lub innej milutkiej choroby poprzez wstrzyknięcie sobie jakiegoś syfu w piersi to się cieszę, że jesteś zadowolona z nowego biustu ;]. Ja stosowałam właśnie suplementy ziołowe (nie będę podawać nazwy ponieważ nie reklamuję nic - w przeciwieństwie do ciebie) i wyobraź sobie że piersi mam większe o 1 rozmiar (i jeszcze schudłam po tych tabletkach 5 kg!). Aaaa i przykro mi, że za rok znów będziesz musiała wydać 12k :).

malinkowa3 - 2011-01-09
Nie wierze w to ,ze takimi suplementami mozna doprowadzic do tego ze nasze piersi beda wieksze.Ja juz w takie rzeczy nie wierze.Natomiast jesli chodzi o mnie to ewidentne efekty daje zabieg macrolane.Tu piersi sa powiększone,zabieg nie wymaga leczenia szpitalnego.I co wazne nasze piersi sa powiekszone.
kaja - 2010-11-29
Mnie sie wydaje ze najrozsadniej jest jednak po prostu zrobić zabieg Macrolane.To jedna z metod,sprawdzonych i skutecznych jesli chcemy osiągnac dany rozmiar piersi.Dziewczyny,no nie ma co ściemniac.Przeciez te wszystkie kremy nie spowoduja ze piersi nam nagle zaczna rosnac.
Kotuś - 2010-09-21
Super na powiększenie piersi są zioła takie jak kozieradka (smarowanie sproszkowaną kozieradką i picie wywaru z niej), saw palmetto, wild yam (inaczej dziki pochrzyn), koper i dong quai. Te zioła świetnie nadają się do powiększania piersi i w przeciwieństwie do pigułek i kremów nie kosztują zbyt wiele.
anusia84 - 2009-11-27
A ja zaczynam kuracje powiększania piersi -> www.wiekszepiersi.kupisz.pl
Moja koleżanka kupiła ten krem i jej się powiększyły o dwa rozmiary (tak mówi ale niewiem czy to prawda- dowiem się w przyszłym tyg bo idziemy na basen) mam nadzieję że mi też się powiększą.
Chyba takie maści i żele nie mają skutków ubocznych???
Mogą być jak cytrynki, jabłka lub melony. Tak naprawdę rozmiar biustu nie jest jednak istotny. Najważniejsze jest to,...
Jak zachować jędrność biustu?
Mogą być jak cytrynki, jabłka lub melony. Tak naprawdę...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

Dołącz do nas!
Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.

  • Józefa Niziołek
  • Elżbieta Małgorzata Nowicka
  • Ania Helak
  • Edward Wozniak
  • Bozena Jaszczyk
  • Kuba Magoń
  • Sylwester Niemierka
  • Justyna Podgórska
  • Michal Markiewicz
  • Jakub Skiba
  • Aneta Zwierzchowska
pasożyt