Tutaj jesteś: Ślub i Wesele > Planowanie Ślubu i Wesela > Kwiaty Ślubne > Jak zrobić bukiet kaskadowy?

Jak zrobić bukiet kaskadowy?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 1.1/5 (210 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Każda z nas chce, by dzień jej ślubu był magiczny i wyjątkowy. Każdy szczegół musi być idealnie dopracowany, również bukiet. Stwórz swój własny, przepiękny bukiet kaskadowy i zaoszczędź połowę pieniędzy, które w innym przypadku zapłacisz florystce za robociznę. Z pewnością wszyscy będą zachwyceni wynikami twojej pracy. Poniżej znajdziesz szczegółowe wskazówki, które pomogą ci krok po kroku stworzyć rewelacyjny bukiet kaskadowy.
Rzeczy, których potrzebujesz:
 łodygi orchidei (wystarczą 4, na każdej z łodyg znajduje się 7 kwiatów),  kilka sztucznych kwiatków derenia,  Uchwyt do bukietu (mikrofon florystyczny), Drucik florystyczny,  Brązowa taśma florystyczna,  Klej (do pistoletu na klej + pistolet),  Brązowa wstążka,  Liście róży lub inny zielony dodatek, jeśli sobie tego życzysz.
1
Bukiet ślubny kaskadowy 1
Odrywając poszczególne kwiaty od łodygi, zacznij od stworzenia długich linii z orchidei. Jedna z nich będzie wyjątkowo długa (10 kwiatów), a dwie będą nieco krótsze (5 lub 6 kwiatów).
2
Bukiet ślubny kaskadowy 2
Wbij drucik w łodygę kwiatu, przepychając go w środku aż do momentu, gdzie zaczynają się kwiaty.
3
Bukiet ślubny kaskadowy 3
Teraz przebij drucikiem łodygę na wylot w miejscu gdzie zaczyna się kwiat (pod kątem prostym do pierwszego drucika). Drucik przeciągnij do połowy i zagnij do dołu równocześnie przytrzymując ręką pierwszy drucik.
4
Bukiet ślubny kaskadowy 4
Zabezpiecz obydwa druciki poprzez owinięcie ich kolejnym cienkim drucikiem.
5
Bukiet ślubny kaskadowy 5
Owiń łodygę i druciki specjalną taśmą florystyczną.
6
Bukiet ślubny kaskadowy 6
Układaj na przemian orchidee i kwiaty derenia.
7
Bukiet ślubny kaskadowy 7
Ponadto, każdą gałązkę kwiatów zakończ dwoma pączkami z końcówki łodygi orchidei.
8
Rozpocznij dokładanie orchidei do uchwytu bukietu. Kiedy już będą na swoim miejscu, powinnaś zabezpieczyć je za pomocą gorącego kleju. Wypełnij również kwiatami derenia i różanymi liśćmi uchwyt bukietu.
Jak zrobić kule kwiatowe z bibuły?
Jak urządzić ślub kościelny w plenerze? Względy formalne.
Jakie dokumenty sa potrzebne, aby wziąć ślub konkordatowy?
Jak zaskoczyć gości weselnych?
9
Bukiet ślubny kaskadowy 9
Za pomocą drucika, przyczep orchidee do dolnej części uchwytu bukietu, najdłuższy kawałek w centrum i dwa krótsze kawałki po każdej stronie.
10
Bukiet ślubny kaskadowy 10
Powyginaj trochę druciki w kwiatach, tak aby były skierowane w tym kierunku, w którym pragniesz.
11
Bukiet ślubny kaskadowy 11
Zawiń uchwyt bukietu we wstążkę w wybranym kolorze i zabezpiecz za pomocą gorącego kleju. Pobaw się wstążką i stylem owijania, do momentu, aż uzyskasz upragniony efekt.
12
Bukiet ślubny kaskadowy 12
A oto gotowy bukiet!
13
Bukiet ślubny kaskadowy 13
Jeśli robisz ten bukiet z wyprzedzeniem, należy przykryć go plastikowym workiem i trzymać go z dala od źródeł ciepła, aby upewnić się, że nie zwiędnie (jeśli jest z prawdziwych kwiatów) ani się nie zakurzy.
 1.1/5 (210 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Twój bukiet jest istotną częścią garderoby ślubnej, prawie tak samo ważną jak twoja suknia, więc to logiczne, że chcesz...
Jak przechowywać bukiet ślubny?
Twój bukiet jest istotną częścią garderoby ślubnej...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt