Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Moda Damska > Na co dzień > Jak pozbyć się starych ubrań?

Jak pozbyć się starych ubrań?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4/5 (3 ocen)
Oceń 
Czy często, gdy przeglądasz swoją szafę masz wrażenie, że nie masz się w co ubrać? A może odwrotnie, posiadasz zbyt wiele ubrań w swojej garderobie? Niekiedy zdarza się, że dokonasz zakupu jakiegoś ubrania, a następnie stwierdzasz, że ta rzecz nie pasuje do Ciebie, więc leży na półce nietknięta? Jeśli nie wiesz, jak pozbyć się niechcianych ubrań - oto kilka wskazówek, co możesz z nimi zrobić.
1
Niekiedy zdarza się, że w pośpiechu lub pod wpływem emocji kupujesz ubrania. Jednak po założeniu ich w mieszkaniu i zestawieniu z innymi ubraniami, które masz w szafie okazuje się, że totalnie do Ciebie nie pasuje. Warto więc, byś zawsze zatrzymywała paragony, dzięki którym w określonym czasie będziesz mogła oddać lub wymienić dany towar.
2
Jeśli okaże się, że ubranie, które zakupiłaś jest uszkodzone, również w tym przypadku powinnaś posiadać paragon, który jest dowodem zakupu. Bowiem każdy towar posiada swoją gwarancję i dzięki temu będziesz mogła wymienić towar na inny bądź odzyskać stracone pieniądze. Wystarczy, że wybierzesz się do sklepu, w którym nabyłaś towar, a sprzedawca po obejrzeniu towaru stwierdzi, czy wada ubrania podlega pod gwarancję.
3
Jeśli robisz coroczny remanent w swojej szafie i okaże się, że masz sporo ubrań których już nie nosisz, pamiętaj o tym, że są ludzie, których nie stać na nowe ubrania. Dlatego zapakuj swoje ubrania w siatkę i wrzuć do kontenera PCK. Jeśli posiadasz informację o rodzinie, która potrzebuje ubrań, możesz im je osobiście przekazać. Jeśli jednak jesteś wstydliwa i nie wiesz nadal komu przekazać ubrania, wystarczy, że postawisz je obok śmietnika schowane w siatce. Dzięki Tobie osoby biedne i bezdomne zyskają nowe ubrania.
Jak mierzyć się w pasie?
Jak zrobić szorty?
Do czego założyć dżinsową koszulę?
Jak przerobić t-shirt?
Wskazówki
  • Jeżeli wciąż borykasz się z problemem przepełnionej szafy, a tylko część ubrań, która się w niej znajduje jest przez Ciebie noszona, po prostu staraj się kupować mniej ubrań. Możesz tez sporządzać listy najpotrzebniejszych części Twojej garderoby, które musisz zakupić.
  • Jeżeli część Twoich ubrań jest już zbyt stara i nie nadaje się do noszenia, możesz je pociąć i użyć jako szmatki podczas sprzątania mieszkania, wycierania kurzu lub podłóg.
 4/5 (3 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Zamień swoją zwykłą koszulkę w piękną i na dodatek modną koszulkę z koronką. Koronkowe wstawki są teraz bardzo trendy....
Jak ozdobić koszulkę koronką?
Zamień swoją zwykłą koszulkę w piękną i na dodatek...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Dołącz do nas!
Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.

  • Daria Porwolik
  • Piotr Jaworski
  • Ela Lazna
  • Jacek Safaryn
  • Justyna Faryna-Ciołko
  • Adam Patrzyk
  • Iwona Krukowska
  • Laura Stępień
  • Anna Żurawska
  • Ambroży Ambroży
  • Barbara Wisniecka
  • Marianna Cejko
  • Aldona Merczynska Łasecka
  • Lilianna Mazurek
  • Małgorzata Wiśniewska
  • Krystyna Naderza
  • Krzysztof Kurpas
  • Beata Neugebauer
  • Jolanta Niwińska
  • Kuba Szpytma
  • Joanna Janowska
  • Marian Krystyna Polowczyk
  • Dawid Korzeń
  • Teresa Gosse
  • Kamila Nowocień
  • Patrycja Fastyn
  • Julia Tatara
  • Halina Dajnowska
  • Karolina Kukurowska
  • Justyna Cytryna
pasożyt