Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Moda Damska > Na co dzień > Jak pozbyć się starych ubrań?

Jak pozbyć się starych ubrań?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4/5 (3 ocen)
Oceń 
Czy często, gdy przeglądasz swoją szafę masz wrażenie, że nie masz się w co ubrać? A może odwrotnie, posiadasz zbyt wiele ubrań w swojej garderobie? Niekiedy zdarza się, że dokonasz zakupu jakiegoś ubrania, a następnie stwierdzasz, że ta rzecz nie pasuje do Ciebie, więc leży na półce nietknięta? Jeśli nie wiesz, jak pozbyć się niechcianych ubrań - oto kilka wskazówek, co możesz z nimi zrobić.
1
Niekiedy zdarza się, że w pośpiechu lub pod wpływem emocji kupujesz ubrania. Jednak po założeniu ich w mieszkaniu i zestawieniu z innymi ubraniami, które masz w szafie okazuje się, że totalnie do Ciebie nie pasuje. Warto więc, byś zawsze zatrzymywała paragony, dzięki którym w określonym czasie będziesz mogła oddać lub wymienić dany towar.
2
Jeśli okaże się, że ubranie, które zakupiłaś jest uszkodzone, również w tym przypadku powinnaś posiadać paragon, który jest dowodem zakupu. Bowiem każdy towar posiada swoją gwarancję i dzięki temu będziesz mogła wymienić towar na inny bądź odzyskać stracone pieniądze. Wystarczy, że wybierzesz się do sklepu, w którym nabyłaś towar, a sprzedawca po obejrzeniu towaru stwierdzi, czy wada ubrania podlega pod gwarancję.
3
Jeśli robisz coroczny remanent w swojej szafie i okaże się, że masz sporo ubrań których już nie nosisz, pamiętaj o tym, że są ludzie, których nie stać na nowe ubrania. Dlatego zapakuj swoje ubrania w siatkę i wrzuć do kontenera PCK. Jeśli posiadasz informację o rodzinie, która potrzebuje ubrań, możesz im je osobiście przekazać. Jeśli jednak jesteś wstydliwa i nie wiesz nadal komu przekazać ubrania, wystarczy, że postawisz je obok śmietnika schowane w siatce. Dzięki Tobie osoby biedne i bezdomne zyskają nowe ubrania.
Jak pozbyć się brzydkiego zapachu w szafie?
Jak przerabiać stare ubrania?
Jak nosić spodnie alladynki?
Jak składać swetry?
Wskazówki
  • Jeżeli wciąż borykasz się z problemem przepełnionej szafy, a tylko część ubrań, która się w niej znajduje jest przez Ciebie noszona, po prostu staraj się kupować mniej ubrań. Możesz tez sporządzać listy najpotrzebniejszych części Twojej garderoby, które musisz zakupić.
  • Jeżeli część Twoich ubrań jest już zbyt stara i nie nadaje się do noszenia, możesz je pociąć i użyć jako szmatki podczas sprzątania mieszkania, wycierania kurzu lub podłóg.
 4/5 (3 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Stroje przede wszystkim należy utrzymywać w porządku, regularne pranie, czyszczenie i porządki w szafie to podstawa....
Jak przechowywać ubrania, aby się nie niszczyły?
Stroje przede wszystkim należy utrzymywać w porządku...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Dołącz do nas!
Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.

  • Anna Wełnitz
  • Pio Czu
  • Monika Nadia Kondracka
  • Sylwia Piekut
  • Teresa Zając
  • Urszula Prokop
  • Melisa Wis
  • Jan Oczadły
  • Małgorzata Chojnowska
  • Natalia Bójko-Przybylak
  • Jolanta Hrycak
  • Piotr Pieńkosz
pasożyt