Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Moda Damska > Na co dzień > Jak pozbyć się starych ubrań?

Jak pozbyć się starych ubrań?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4/5 (3 ocen)
Oceń 
Czy często, gdy przeglądasz swoją szafę masz wrażenie, że nie masz się w co ubrać? A może odwrotnie, posiadasz zbyt wiele ubrań w swojej garderobie? Niekiedy zdarza się, że dokonasz zakupu jakiegoś ubrania, a następnie stwierdzasz, że ta rzecz nie pasuje do Ciebie, więc leży na półce nietknięta? Jeśli nie wiesz, jak pozbyć się niechcianych ubrań - oto kilka wskazówek, co możesz z nimi zrobić.
1
Niekiedy zdarza się, że w pośpiechu lub pod wpływem emocji kupujesz ubrania. Jednak po założeniu ich w mieszkaniu i zestawieniu z innymi ubraniami, które masz w szafie okazuje się, że totalnie do Ciebie nie pasuje. Warto więc, byś zawsze zatrzymywała paragony, dzięki którym w określonym czasie będziesz mogła oddać lub wymienić dany towar.
2
Jeśli okaże się, że ubranie, które zakupiłaś jest uszkodzone, również w tym przypadku powinnaś posiadać paragon, który jest dowodem zakupu. Bowiem każdy towar posiada swoją gwarancję i dzięki temu będziesz mogła wymienić towar na inny bądź odzyskać stracone pieniądze. Wystarczy, że wybierzesz się do sklepu, w którym nabyłaś towar, a sprzedawca po obejrzeniu towaru stwierdzi, czy wada ubrania podlega pod gwarancję.
3
Jeśli robisz coroczny remanent w swojej szafie i okaże się, że masz sporo ubrań których już nie nosisz, pamiętaj o tym, że są ludzie, których nie stać na nowe ubrania. Dlatego zapakuj swoje ubrania w siatkę i wrzuć do kontenera PCK. Jeśli posiadasz informację o rodzinie, która potrzebuje ubrań, możesz im je osobiście przekazać. Jeśli jednak jesteś wstydliwa i nie wiesz nadal komu przekazać ubrania, wystarczy, że postawisz je obok śmietnika schowane w siatce. Dzięki Tobie osoby biedne i bezdomne zyskają nowe ubrania.
Jak optycznie zmniejszyć biust?
Jakie kieszenie w jeansach wymodelują twoje pośladki?
Jak się modnie ubierać do szkoły?
Jak dobrać ubranie do figury ze względu na rozmiar biustu?
Wskazówki
  • Jeżeli wciąż borykasz się z problemem przepełnionej szafy, a tylko część ubrań, która się w niej znajduje jest przez Ciebie noszona, po prostu staraj się kupować mniej ubrań. Możesz tez sporządzać listy najpotrzebniejszych części Twojej garderoby, które musisz zakupić.
  • Jeżeli część Twoich ubrań jest już zbyt stara i nie nadaje się do noszenia, możesz je pociąć i użyć jako szmatki podczas sprzątania mieszkania, wycierania kurzu lub podłóg.
strona 1 z 2następna >
 4/5 (3 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Porządek w garderobie jest priorytetem wielu osób, bo kto lubi bałagan? Swetry zajmują dużo miejsca w szafie, dlatego...
Jak składać swetry?
Porządek w garderobie jest priorytetem wielu osób, bo kto lubi bałagan? Swetry zajmują...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Dołącz do nas!
Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.

  • Karolina Solecka
  • Krystyna Szymańska
  • Jarosław Czajka
  • Marcin Trela
  • Wioletta Szatkowska
  • Lidia Furmańska
  • Karolina Dariusz Cygan
  • Emilia Sk
  • Beata Wójcik
  • Monika Sylwia Łagód-żak
  • Dorota Bądkowska
  • Kinga Jarzębska
  • Krzysztof Litka
  • Barbara Nawalaniec
  • Denis Królik
  • Janusz Mikła
  • Mirosław Lupa
  • Beata Lewandowska Utracik
  • Joanna Szlemińska
  • Musur Ula Towściak
  • Lucyna Marciniak
  • Anna Rzepka
  • Maciej Probola
  • Jolanta Bolesławska
  • Jolanta Sierka
  • Weronika Niechciał
  • Magdalena Yildiz
  • Henryk Wieszołek
  • Marzena Pawlik-Dobrowolska
  • Monika Cybul