Tutaj jesteś: Miłość, Przyjaźń i Rodzina > Miłość i Randki > Nowy Związek > Jak zachowywać się na pierwszej randce? Porady dla dziewczyn

Jak zachowywać się na pierwszej randce? Porady dla dziewczyn

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Pierwsza randka to zawsze wielka radość, olbrzymie podniecenie, ale i stres. Nie istnieje oczywiście gotowy przepis na udane spotkanie, ale poukładanie sobie w głowie chociaż mniej więcej jego przebiegu, może nam w znacznym stopniu pomóc w opanowaniu nerwów.
1
2
W końcu się doczekałaś… już od tygodnia czekałaś na ten telefon i nareszcie zadzwonił. Przede wszystkim, gdy tylko zorientujesz się kto jest po drugiej stronie słuchawki i że prawdopodobnie dzwoni po to, aby zaproponować spotkanie, opanuj emocje. Weź bardzo głęboki oddech, uspokój drżenie i spokojnie wysłuchaj co facet ma do powiedzenia, a gdy skończy najspokojniejszym głosem na jaki tylko cię stać zgódź się na randkę i uprzejmie się pożegnaj. Gdy odłożysz słuchawkę możesz swobodnie zacząć chichotać, skakać i krzyczeć ze szczęścia. Chodzi o to, aby nie pokazać mu jak bardzo wyczekiwałaś tego telefonu.
3
Jeden z najpoważniejszych kobiecych problemów przed randką to ubiór. Najpierw pomyśl, gdzie idziecie, ponieważ oczywistym jest, że jeśli wybieracie się na mecz, to nie założysz szpilek i sukni, a z kolei do teatru nie wybierzesz się w dżinsach. Zakładając jednak, że wybieracie się tradycyjnie do restauracji, pamiętaj, aby ubrać się ładnie, ale zachować umiar. Proste, ale dopasowane spodnie, do tego ładna bluzka, żakiet i szpilki są bezpiecznym zestawem, który można dowolnie przekształcać i dopasowywać do każdego.
Jak umówić się z dziewczyną?
Jak zacząć rozmowę z nieznajomą?
5 pomysłów na romantyczny wieczór walentynkowy
Jak zdobyć serce dziewczyny?
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Borówka amerykańska to owoc, do którego nadal podchodzimy w Polsce z pewną rezerwą. O wiele bliższe i bardziej swojskie...
Kiedy przychodzi czas na płacenie za wspólną kolację, pierwsze zdenerwowanie powinno być już za wami. Poza wydobywaniem...
Kto powinien płacić na randce?
Kiedy przychodzi czas na płacenie za wspólną kolację...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Dołącz do nas!
Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.

  • Hanna Zych
  • Weronika Zwolińska
  • Alicja Filus
  • Angelika Anna Stepien
  • Robert Witkowski
  • Król Marcin
  • Dorota Burkat
  • Elzbieta Mielcarz
  • Jerzy Kociołek
  • Anna Derek
pasożyt