Tutaj jesteś: Ślub i Wesele > Moda Ślubna > Fryzury Ślubne > Jaka fryzura na ślub? Krótkie fryzury ślubne

Jaka fryzura na ślub? Krótkie fryzury ślubne

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 5/5 (291 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Jeśli przygotowujesz się do ślubu i wesela z pewnością musiałaś już zacząć myśleć o odpowiedniej fryzurze. Tradycyjne fryzury ślubne, o których pisałam w innym artykule to uczesania odpowiednie dla długich włosów. Kiedyś nie do pomyślenia było, by panna młoda, czy kobieta niezamężna miała krótkie włosy. Dziś jest jednak zupełnie inaczej i choć zapewne rodzina załamuje ręce i próbuje wywierać presję na tobie to nie musisz zapuszczać włosów, by w dzień ślubu wyglądać pięknie. Dam ci kilka rad i pokażę kilka modeli fryzur ślubnych dla krótkich włosów.
1
krótkie ciemne włosy - fryzura ślubna
Jeśli masz krótkie rzadkie włosy to radzę ci byś zrezygnowała z welonu. On się po prostu nie utrzyma na twojej głowie, a nawet jeśli będzie się przez chwilę trzymał to wesele zmieni się dla ciebie w ciąg poprawek i nieustanne myślenie o tym jak wygląda moja głowa. Jeśli rodzina nie akceptuje braku welonu lub ty sama bardzo chcesz być w welonie spróbuj zamienić go po ślubie na inną ozdobę głowy. Może to być na przykład biały kwiat. Szczególnie ciemne, cienkie krótkie włosy wyglądają bardzo ładnie, gdy zdobi je taki pojedynczy biały akcent. Powinnaś natomiast unikać zastępowania welonu tysiącem drobnych białych spineczek rozsianych dookoła głowy. Lepiej zastosować jeden wyraźny akcent, który przykuje uwagę widza.
2
krótka blond fryzura ślubna
Blond włosy bardzo ładnie prezentują się ze srebrnymi dodatkami. Jeśli masz krótkie, jasne włosy użyj raczej srebrnej opaski czy diademu, ponieważ biały kwiatek zleje się z jasną barwą twojej głowy. Srebro możesz połączyć z bielą, ale znów obowiązuje tu zasada raczej jeden, dwa elementy niż upstrzenie całej głowy dodatkami.
Krótkie włosy nie muszą być gorsze od długich, często krótka fryzura wspaniale oddaje kształt głowy panny młodej.
Jak się ubrać na wesele jako gość?
Jak dobrać fryzurę do sukni ślubnej?
Jak zrobić toczek na ślub?
Jak wybrać welon?
Wskazówki
  • Krótkie fryzury ślubne powinny stanowić jedność z biżuterią, a zwłaszcza z kolczykami. Jeśli wybrałaś delikatną fryzurę np. z lekko podkręconymi włosami dobierz do niej małe perełki w uszach, jeśli natomiast twoja fryzura jest awangardowa, wybierz równie odjazdowe kolczyki, z białymi elementami. Pamiętaj jednak by nie stosować podwójnej asymetrii. Jeśli twoja fryzura jest asymetryczna to możesz dobrać i inne asymetryczne elementy, ale nie odwracaj kierunku tej asymetrii.
 5/5 (291 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Prezentujemy fryzurę niedbale upięta, jednocześnie unoszącą włosy od nasady. Zobacz krok po kroku jak można ciekawie i...
Jak wykonac fryzurę "wiatrem czesaną"?
Prezentujemy fryzurę niedbale upięta, jednocześnie...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

Dołącz do nas!
Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.

  • Bogumila Sikora
  • Grzegorz Grzasko
  • Grazyna Gorczyca
  • Leszek Panacheda
  • Anna Grzywka
  • Monika Rojek
  • Małgorzata Stankiewicz
  • Ewa Kucińska
pasożyt