Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Włosy > Pielęgnacja włosów > Sposoby na proste włosy

Sposoby na proste włosy

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3.6/5 (7 ocen)
Oceń 
"Włosy proste dodadzą Ci elegancji!" - nie raz pewnie słyszałaś takie stwierdzenie. Fakt, proste włosy są klasyczne i wiecznie modne. Nie wiele osób zostało nimi obdarzonych przez naturę. Zazwyczaj trzeba im trochę pomóc, by stały się gładkie, bez puszenia i "wywinięć". Najczęściej w ruch idzie prostownica. Jest ona jednak bardzo szkodliwa dla struktury włosa. Dlatego lepiej postawić na inne opcje, a jest ich wiele! Obecnie na rynku kosmetycznym istnieje wiele preparatów, które pomogą nam w uzyskaniu prostej i gładkiej fryzury. Wystarczy się przejść do drogerii. Dla niektórych uzyskanie takiego efektu będzie jeszcze prostsze. Czasem bowiem wystarczy odpowiedni szampon i szczotka. Są też osoby, które mają proste włosy, ale nie wiedzą jak je pielęgnować. Bez obaw, to też wyjaśnimy! Zatem do dzieła!
Rzeczy, których potrzebujesz:
jedwab, odżywka w spray, odżywka do spłukiwania, prostownica, duża, kwadratowa szczotka, oliwa z oliwek, suszarka, odpowiedni szampon
1
Oczywiście gdy myślisz "prostowanie", najpierw sięgasz po prostownicę. Jest to błąd. Prostownica jest dobra dla osób z kręconymi lub pofalowanymi włosami. Jeżeli np. twoje włosy się delikatnie wywijają to efekt prostych, gładkich włosów możesz uzyskać w inny sposób, opisany poniżej.
Jednak jeżeli prostownica jest jedyną nadzieją, zadbaj o to, by nie niszczyła Ci czupryny. Zanim jej użyjesz nałóż odżywkę ochronną lub odpowiedni jedwab.
2

Jeżeli o jedwabiu mowa, to jest to świetny preparat dla tych, chcących mieć proste włosy jaki i tych, którzy je posiadają. Jedwab sprawia, że fryzura nam się nie puszy, likwiduje elektryzację, jeżeli włosy są przesuszone. Do tego nawilża, sprawia, że włosy łatwiej się układają. Jedwab podkreśla prostotę naturalnych włosów. Likwiduje puszenie i wywijanie u osób, których włosy nie są naturalnie proste. Zawsze też obciąża włosy, chociażby minimalnie, co sprawia, że są cięższe, gładsze i opadające.

Jak zrobić prostego koka?
Jak zapobiec wypadaniu włosów?
Co zrobić żeby włosy się nie przetłuszczały?
Jak dbać o siwe włosy?
Wskazówki
  • Najlepiej nie używać wszystkich tych sposobów na raz. Włosy mogą stać się przeciążone i zacząć się przetłuszczać.
strona 1 z 2następna >
Przeczytaj teraz: Jak prostować włosy?
 3.6/5 (7 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (2)

szara5 - 2014-10-24
no ciekawe chętnie sprobóje

:)
MalutkaToJa - 2013-03-28
Nawilżałam moje włosy oliwą z oliwek przed umyciem włosów, jednak nie jest to dobry sposób. Włosy mimo dwu lub trzykrotnego umycia po wysuszeniu wyglądały na tłuste i nadawały się tylko do ponownego umycia.
Fryzjer Kliniki Handsome Men pokaże dziś jak zmienić fryzurę przy użyciu prostownicy. Dzięki dostępnym na rynku...
Jak prostować włosy prostownicą?
Fryzjer Kliniki Handsome Men pokaże dziś jak zmienić...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub