Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Włosy > Pielęgnacja włosów > Sposoby na proste włosy

Sposoby na proste włosy

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3.6/5 (7 ocen)
Oceń 
Udostępnij
"Włosy proste dodadzą Ci elegancji!" - nie raz pewnie słyszałaś takie stwierdzenie. Fakt, proste włosy są klasyczne i wiecznie modne. Nie wiele osób zostało nimi obdarzonych przez naturę. Zazwyczaj trzeba im trochę pomóc, by stały się gładkie, bez puszenia i "wywinięć". Najczęściej w ruch idzie prostownica. Jest ona jednak bardzo szkodliwa dla struktury włosa. Dlatego lepiej postawić na inne opcje, a jest ich wiele! Obecnie na rynku kosmetycznym istnieje wiele preparatów, które pomogą nam w uzyskaniu prostej i gładkiej fryzury. Wystarczy się przejść do drogerii. Dla niektórych uzyskanie takiego efektu będzie jeszcze prostsze. Czasem bowiem wystarczy odpowiedni szampon i szczotka. Są też osoby, które mają proste włosy, ale nie wiedzą jak je pielęgnować. Bez obaw, to też wyjaśnimy! Zatem do dzieła!
Rzeczy, których potrzebujesz:
jedwab, odżywka w spray, odżywka do spłukiwania, prostownica, duża, kwadratowa szczotka, oliwa z oliwek, suszarka, odpowiedni szampon
1
Oczywiście gdy myślisz "prostowanie", najpierw sięgasz po prostownicę. Jest to błąd. Prostownica jest dobra dla osób z kręconymi lub pofalowanymi włosami. Jeżeli np. twoje włosy się delikatnie wywijają to efekt prostych, gładkich włosów możesz uzyskać w inny sposób, opisany poniżej.
Jednak jeżeli prostownica jest jedyną nadzieją, zadbaj o to, by nie niszczyła Ci czupryny. Zanim jej użyjesz nałóż odżywkę ochronną lub odpowiedni jedwab.
2

Jeżeli o jedwabiu mowa, to jest to świetny preparat dla tych, chcących mieć proste włosy jaki i tych, którzy je posiadają. Jedwab sprawia, że fryzura nam się nie puszy, likwiduje elektryzację, jeżeli włosy są przesuszone. Do tego nawilża, sprawia, że włosy łatwiej się układają. Jedwab podkreśla prostotę naturalnych włosów. Likwiduje puszenie i wywijanie u osób, których włosy nie są naturalnie proste. Zawsze też obciąża włosy, chociażby minimalnie, co sprawia, że są cięższe, gładsze i opadające.

Jak zrobić trwałe loki?
Jak suszyć włosy na okrągłej szczotce?
Jak dbać o włosy kręcone?
Jak zapobiec wypadaniu włosów?
Wskazówki
  • Najlepiej nie używać wszystkich tych sposobów na raz. Włosy mogą stać się przeciążone i zacząć się przetłuszczać.
 3.6/5 (7 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (4)

ela - 2015-06-02
a drogi ten zabieg i czy w każdym zakładzie fryzjerskim to jest do wykonania
ekspert - 2015-06-02
Keratynowe prostowanie włosów jest najlepszą opcją byśmy mieli długotrwały efekt i by nasze włosy były po prostu zdrowsze. Jest to zabieg, którego celem jest odbudowa struktury włosów a keratyna, to naturalny budulec włosów odpowiedzialny za ich kondycję i zdrowy wygląd.
szara5 - 2014-10-24
no ciekawe chętnie sprobóje

:)
MalutkaToJa - 2013-03-28
Nawilżałam moje włosy oliwą z oliwek przed umyciem włosów, jednak nie jest to dobry sposób. Włosy mimo dwu lub trzykrotnego umycia po wysuszeniu wyglądały na tłuste i nadawały się tylko do ponownego umycia.
Suszenie włosów na szczotce sprawia, że włosy są o wiele gładsze przez co bardziej się błyszczą i wyglądają na...
Jak suszyć włosy na okrągłej szczotce?
Suszenie włosów na szczotce sprawia, że włosy są...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

Dołącz do nas!
Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.

  • Lilia Barzyk
  • Magda Nyga
  • Ewa Karpacz
  • Krzysztof Kmita
  • Filip Szlapkin
  • Radek Molski
  • Bożena Borkowicz Ciołek
  • Ewa Baran
  • Wioletta Ziemniarska
  • Marta Uzarczyk
  • Aneta Sztekiel
  • Ewa Dukała
pasożyt