Tutaj jesteś: Zdrowie > Seksualność > Impotencja > Naturalne sposoby na potencję

Naturalne sposoby na potencję

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3/5 (2 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Wielu panów boryka się z zaburzeniami erekcji, choć bardzo nie wielu chce się do tego przyznać. Najczęściej w takiej sytuacji udają się oni do apteki w celu zakupienia środków farmakologicznych, które działają szybko, ale jednorazowo. Warto więc już po pierwszych objawach takich problemów, przyjrzeć się stylowi naszego życia i zmienić go tak, aby działał na nasza korzyść. Naturalne afrodyzjaki mogą działać długo i równie skutecznie jak leki, dajmy więc szansę naturze.
1
Najpopularniejszymi afrodyzjakami, znanymi m.in. z popularnych filmów są owoce morza. Są one idealnym pomysłem na wspólną kolację, pyszne, zdrowe i namiętne. Niestety w Polsce nadal nie są one zbyt popularne, głownie z powodu trudności z dostępem do świeżych owoców morza oraz ich wysokiej ceny. Zawsze pozostają nam jednak mrożonki, które przy odrobinie umiejętności można przyrządzić w bardzo smaczny sposób.
2
Nieocenionym źródłem prawie wszystkich witamin jest najzwyklejsze jajko. Niektórzy uważają, że najlepsze efekty daje zjedzenie surowego jaja, jednak nie musimy się aż tak poświęcać i możemy spożyć lekko ścięte na patelni.
3
Owoce wspaniale działają, dodając energii, a przy okazji stanowiąc wyszukaną erotyczną zabawkę. Wiele osób uważa, że spożywanie słodkich owoców, poprawia znacznie smak kobiecych soków i męskiej spermy, może warto spróbować, a później to sprawdzić. Panowie natomiast mogą przygotować sałatkę owocową, która jest wybitnie prosta w przyrządzeniu, a podana kobiecie na kolację do łóżka, sprawi że z pewnością postanowi ona okazać swoją wdzięczność.
4
Na co dzień, panowie nie powinni omijać świeżych warzyw, które regularnie spożywane poprawią kondycję całego organizmu oraz umożliwią wydłużenie miłosnych uniesień. Szczególnie dobrze działa surowy seler, który jest też smacznym dodatkiem do surówki.
5
Wspaniałym i sprawdzonym pobudzaczem jest imbir. Spożywany regularnie rozgrzewa, pobudza krążenie, sprawi, że zmywszy się wyostrzą i już na sam widok naszej partnerki, trudno będzie nam odgonić się od niegrzecznych myśli.
6
Innymi przyprawami, które warto spożywać są: kolendra, gałka muszkatołowa, chili, cynamon i lubczyk, kminek i cząber. Generalna zasada mówi, że codzienna szczypta pikanterii na talerzu z pewnością przełoży się na pikanterię w sypialni.
7
Nie zapominajmy też że namiętność buduje nastrój. Zadbajmy więc aby w sypialni znalazła się butelka szampana, świece, kadzidła zapachowe i inne dodatki. Pamiętajmy jednak aby nie wypić zbyt dużej ilości alkoholu, jedna lampka szampana pobudza, jednak nadmiar trunku może zniszczyć nam przyjemny wieczór.
Przeczytaj teraz: Jak leczyć impotencję?
 3/5 (2 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Lista składników stosowanych po produkcji naturalnych leków na impotencję jest bardzo obszerna. Poniżej znajdziesz...
Jak naturalnie leczyć impotencję?
Lista składników stosowanych po produkcji naturalnych...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt