Tutaj jesteś: Miłość, Przyjaźń i Rodzina > Miłość i Randki > Zakochanie > Jak rozpoznać, że jemu chodzi tylko o seks?

Jak rozpoznać, że jemu chodzi tylko o seks?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 5/5 (206 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Słyszałam wielokrotnie od moich znajomych, które spotkały faceta, a seks z nim był po prostu rewelacyjny. Niestety rozczarowały się po krótkim czasie, gdy okazało się, że on dzwoni tylko wtedy, gdy ma ochotę na małe bzykanko. Niestety faceci niekiedy mają takie płytkie podejście. Wiążą się z kobietą, tylko ze względu na regularny seks, mając nadzieję że gdzieś po drodze poznają kobietę którą pokochają. Jeżeli chcesz sprawdzić czy facetowi którego ostatnio poznałaś nie chodzi tylko o jedno, przeczytaj ten artykuł.
1

Seks za każdym razem

Za każdym razem kiedy się widzicie on dąży do jednego. Nie zaprasza cię do kina, nie bierze do znajomych, tylko prosto do swojego łóżka.

2

Przychodzi tylko w nocy

Zazwyczaj jak dzwoni z propozycją spotkania to najwcześniej kiedy może do ciebie zaglądnąć to 22 w nocy. Ogólnie jest bardzo zapracowany i nadmiar obowiązków nie pozwala mu na spotkania we wcześniejszej godzinie.

3

Nigdzie cię nie zaprasza

Nie poznałaś jeszcze jego znajomych, nie byliście razem w kinie czy gdziekolwiek gdzie jest więcej osób niż ty i on. Najchętniej zabiera cię do swojej sypialni lub przyjeżdża do ciebie i oczywiście wasze spotkania kończą się w łóżku.

4

Nie mówi o rodzinie i znajomych

Nigdy nie słyszałaś nic na temat jego rodziny czy znajomych. Nie wiesz czy ma rodzeństwo i kumpli z którymi spotyka się na piwo. Jeżeli tak, to jest proste - on nie ma ochoty cię wtajemniczać bo i po co. Jedyne plany jakie z tobą wiąże to kolejny i kolejny orgazm.

Wskazówki
  • Myślę, że odczytanie prawdziwych intencji mężczyzny nie jest wcale takie trudne. Przede wszystkim twoja intuicja wiele ci podpowie na samym początku. Jeżeli jesteś zwolenniczką seksu bez zobowiązań to nie widzę w tym nic złego. Jeżeli z kolei łudzisz się że facet z którym sypiasz, będzie tym z którym spędzisz resztę życia to musisz zakończyć ten związek.
5

Nie interesuje go twoja rodzina i przyjaciele

Podobnie jak on nie mówi o swoich najbliższych to tak samo nie chce słyszeć tego od ciebie. Wniosek jest ten sam co wyżej – liczy na niezłego loda w twoim wykonaniu i na nic więcej.

6

W każdym przekazie z jego strony jest seks

Każda wasza rozmowa czy SMS-y, które pisze mają podłoże seksualne. Tylko jedno mu w głowie, więc po co się będzie wysilał na miłe słowa czy zainteresowanie twoimi sprawami.

7

Spotyka się tylko tam gdzie możecie uprawiać seks

Jedyne miejsca, w których chce się z tobą spotkać, to takie gdzie moglibyście wygodnie się pokochać. Jak nie chciało mu się posprzątać u siebie na mieszkaniu to zabierze cię na przejażdżkę samochodem i zaparkuje w ustronnym miejscu wiadomo po co.

8

Nie zostaje do rana

Jeżeli trafisz na takiego gościa przekonasz się o co mu tak naprawdę chodzi po tym jak długo u ciebie zostaje. Jeżeli wpada ok. 22 czy później a po 2 godzinach okazuje się, że ma pilną sprawę to na bank zmywa się po prostu, żeby nie zostać z tobą do rana. Zrobił co miał zrobić i znika pod osłoną nocy.

9

Nie jecie razem

Para która je razem pozostaje razem na zawsze. Wspólny posiłek potrafi bardzo zbliżyć do siebie. W momencie, gdy jecie razem wytwarza się hormon szczęścia co ułatwia prowadzenie miłej rozmowy.

10

Prysznic po seksie

Zazwyczaj po seksie masz ochotę odpocząć, przytulić się do drugiej osoby i porozmawiać. To normalne jeśli jesteś zakochana. Jeżeli on zaraz po seksie wskakuje pod prysznic i zbiera się do wyjścia, sytuacja jest oczywista. Nie łudź się i nie tłumacz sobie jego zachowania.

11

Nie rozmawia z tobą

Jedyne miejsce i czas kiedy możecie porozmawiać to sypialnia. Nie ma ochoty po prostu z tobą pogadać w innym czasie. Nie ma nawet ku temu okazji bo widzicie się tylko w sypialni.

12

Nie wiesz nic na jego temat

Jedyne co wiesz o nim to numer jego telefonu komórkowego. Zresztą gdy do niego dzwonisz w ciągu dnia nie ma czasu z tobą rozmawiać zbywając cię obowiązkami w pracy czy czymkolwiek innym ale cię zbywa.

13

Tylko seks

Nie oszukuj się, jedyne co was łączy to seks i nic więcej.

14

Unika cię w miejscach publicznych

Widziałaś go z daleka w centrum handlowym i jesteś pewna, że on też cię dostrzegł ale zanim zdarzyłaś zareagować zniknął z pola widzenia. Gdy mu o tym powiedziałaś kategorycznie zaprzeczył, że był tam gdzie go widziałaś.

15

Jest z tobą tylko wtedy gdy uprawiacie seks

Niestety to brutalne ale jeżeli widzisz go tylko będąc na nim lub pod nim to pewne, że on chce cię widzieć tylko w takich sytuacjach. Nie oszukuj się.

Wskazówki
 5/5 (206 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (3)

ja - 2015-02-09
wszystko sie zgadza . Ale na pytanie wprost zaprzecza i twierdzi ze ciężko się mu zakochać :)
landrynka - 2014-07-25
Wszystko co tu przeczytałam jest w stu procentach prawdą. Do dupy z takimi facetami !
zenek50zenek - 2013-03-26
no po takich wskazówkach to facetowi ewidentnie chodzi tylko o seks
Krąży powszechna opinia, że większość związków na odległość nie potrafi przetrwać próby czasu. Zmieniamy się pod...
Jak utrzymać związek na odległość?
Krąży powszechna opinia, że większość związków...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt