Tutaj jesteś: Zdrowie > Seksualność > Pozycje Seksualne > Jak uprawiać seks z małym penisem?

Jak uprawiać seks z małym penisem?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3/5 (261 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Średnia długość penisa podczas wzwodu to około 15 centymetrów. Masz wrażenie czy wręcz jesteś pewien, że nie zaliczasz się do tej statystyki? Nie martw się, to nie prawda, że długość penisa jest najważniejsza, bo tak naprawdę chodzi o grubość. Dodatkowo powiem, że wiele kobiet woli mniejszego członka gdyż seks z facetem dobrze obdarzonym przez naturę może być dla nich bardzo bolesny. Uwierz lub nie, odpowiednia gra wstępna i stymulacja może doprowadzić kobietę do orgazmu tak szybko jak penis XL. Jeżeli jesteś zainteresowany, w których pozycjach najlepiej sprawdza się posiadacz mniejszego penisa przeczytaj poniższy artykuł.
1

Zanim znajdziesz się w środku

Przeważnie, jeżeli chcesz, aby seks był naprawdę udany musisz odpowiednio przygotować kobietę tuż przed. Wielu facetów czerpie z tego niesamowitą przyjemność. Ty musisz koniecznie dołączyć do tego grona. Jeżeli odpowiednio nastroisz kobietę pewne jest, że jak już w niej będziesz to dojdzie o wiele szybciej. Wiele jest możliwości jak rozpalić kobietę. Możesz całować jej piersi i szyję, podążyć palcem w jej najbardziej unerwione miejsca jak okolice pochwy i sama pochwa. Przekonaj się, jaka gra wstępna kręci ją najbardziej.

2

Nie zapominaj o łechtaczce

Jak było wspomniane wcześniej musisz odpowiednio nastroić partnerkę. Aby to zrealizować nie możesz zapomnieć o łechtaczce. Masuj ją palcem lub językiem. Możesz również zrobić coś w rodzaju suwaka. Czubki palców umieść po obu stronach łechtaczki i szybkim ruchem zjeżdżaj w dół aż do pochwy i powrotem. Wracasz ponownie w miejsce startu i powtórz.

3

Na pieska

W tej pozycji to mężczyzna musi wykazać się większą sprawnością. Choć faceci wolą, gdy ty jesteś bardziej aktywna od nich, ta pozycja jest dla nich bardzo podniecająca bo może kojarzyć się ze zwierzęcym zachowaniem. Ty przyjmujesz pozycję „na czworaka”, a on klęka za tobą i zaczyna penetrację. Dla wygody możesz podłożyć sobie poduszkę pod łokcie. Jeżeli wolicie ty możesz w tej samej pozycji ustawić się na kraju łóżka a on zamiast wchodzić w ciebie na klęcząco to może to zrobić na stojąco. Wiele kobiet narzeka, że w tej pozycji brak jest intymności między wami. Powiedz mu, aby złapał cię za piersi w momencie, gdy będzie penetrował.

Wskazówki
  • Społeczeństwo niestety ma tendencję do określania jakości stosunku seksualnego poprzez rozmiar przyrodzenia. Tak naprawdę ważne jest to jakim mężczyzna jest kochankiem. Przeważnie mężczyźni z dużymi penisami mniej przykładają się do jakości seksu tylko dlatego, że wydaje im się że mają się czym szczycić. Z kolei faceci o penisach mniejszych gabarytów są w pewnym stopniu zakompleksieni, dlatego próbują nadrobić techniką, aby zobaczyć zadowolenie kobiety i sprawdzić się tym samym w roli kochanka.
4

Na węża

W tej pozycji możesz poczuć się naprawdę ciasno. Kobieta musi położyć się na brzuchu z nogami wyciągniętymi do tyłu. Dla lepszego komfortu was obydwojga podłóż pod jej biodra poduszkę. Wejdź na nią od tyłu w pozycji pionowej z rozchylonymi nogami. Ciężar swojego ciała oprzyj na ugiętych nogach. Możesz podpierać się również rękami. Wprowadź penisa i odpowiednio stymuluj. Jeżeli chcesz, aby było jeszcze ciaśniej ściśnij jej pośladki ku sobie. W tej pozycji obydwoje będziecie czuli ogromną przyjemność a rozmiar nie będzie miał najmniejszego znaczenia.

5

Uszy królika

W tej pozycji kobieta musi położyć się na plecach. Zagnij jej nogi w kolanach i odchyl do tyłu tak, aby sięgały prawie jej uszu. Dla lepszego kąta penetracji podłóż jej pod pupę poduszkę. W tej pozycji będziesz mógł sięgnąć naprawdę głęboko. Gdy ją penetrujesz może stymulować swoją łechtaczkę, co doda jej jeszcze dodatkowej rozkoszy. Ta pozycja ma swoje minusy gdyż kobieta może długo nie wytrzymać z nogami tak mocno wygiętymi. Jeżeli będzie potrzebowała przerwę niech położy nogi ugięte w kolanach na łóżku rozkładając je między ciebie.

6

Litera V

Partnerka musi położyć się płasko na plecach. Rozchyl jej nogi i klęknij między nimi. Następnie partnerka musi unieść nogi w górę tworząc literę V, tym samym odsłaniając całą waginę. Połóż ręce między jej klatką piersiową. W tej pozycji wprowadzenie członka jest niezwykle łatwe, a penetracja bardzo głęboka. Po chwili możesz jej nogi położyć na swoje barki i tym samym sprawić by pchnięcia były jeszcze mocniejsze. Ta pozycja ma jeszcze jeden plus. W trakcie seksu możesz jedną ręką stymulować jej łechtaczkę.

7

Łodyga

W tej pozycji masz doskonałą możliwość głębokiej penetracji. Kobieta kładzie się na plecach na brzegu łóżka i podnosi nogi do góry. Ty klękasz przy łóżku obok niej i zakładasz jej nogi na swoje ramiona i w nią wchodzisz. Różnicę wysokości między jej pochwą a twoim członkiem możecie zniwelować podkładając poduszkę czy to pod jej pupę czy twoje kolana. W tej pozycji następuje głęboka stymulacja pochwy.

8

Na jeźdźca tyłem

Ta pozycja jest idealna, jeśli masz małego penisa. Połóż się na łóżku na plecach. Kobieta siada na tobie w taki sposób, aby była odwrócona do ciebie plecami. Penetracja jest na prawdę głęboka zaś kobieta ma możliwość jej regulacji poprzez pochylanie się do tyłu (płycej) i do przodu (głębiej).

Wskazówki
Przeczytaj teraz: Jak powiększyć członka?
 3/5 (261 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (6)

cycek - 2015-10-12
ale jak kobieta ma małe cycki to faceci musza mówić ze jest dobrze wiec kij ma dwa końce
nosleep - 2015-05-13
ja miałem za małego i nie mogłem zadowolić swojej kobiety. Zamiast wymyślać pozycje kupiłem SizePower. Faktycznie to działa bo moj sprzęt jest po kuracji dłuższy o 4 cm. I moge dłużej nież przedtem. Teraz to pozycje wybieram jakie sobie zamarzę.
zenek50zenek - 2013-05-21
Tak tylko zaden facet nie przyzna sie ze ma małego wiec spróbujmy czego innego
efi5 - 2013-04-30
Polecam poszukać dla siebie takich pozycji, aby to nie było aż takim problemem.Wystarczy zmienić technikę, a wszystko będzie dobrze.Polecam zasięgnąć informacji także z literatury, której jest dużo i można coś wybrać.
zenek50zenek - 2013-02-25
ja to się mowi mały ale wariat
zuziazyl - 2012-10-17
Czy już ktoś próbował jakąś z tych propozycji? Działają? cały czas spotykam się z lamentem kobiet o małym penisie może będę mogła komuś podpowiedzieć sprawdzoną metodę.
W dzisiejszych czasach, kiedy uzyskanie wzwodu nie jest już takim problemem dla mężczyzn, ponieważ wynaleziono viagrę,...
Jak zwiększyć penisa?
W dzisiejszych czasach, kiedy uzyskanie wzwodu nie jest już takim problemem dla mężczyzn...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt