Tutaj jesteś: Zdrowie > Seksualność > Pozycje Seksualne > Jak uprawiać seks z małym penisem?

Jak uprawiać seks z małym penisem?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3.1/5 (256 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Średnia długość penisa podczas wzwodu to około 15 centymetrów. Masz wrażenie czy wręcz jesteś pewien, że nie zaliczasz się do tej statystyki? Nie martw się, to nie prawda, że długość penisa jest najważniejsza, bo tak naprawdę chodzi o grubość. Dodatkowo powiem, że wiele kobiet woli mniejszego członka gdyż seks z facetem dobrze obdarzonym przez naturę może być dla nich bardzo bolesny. Uwierz lub nie, odpowiednia gra wstępna i stymulacja może doprowadzić kobietę do orgazmu tak szybko jak penis XL. Jeżeli jesteś zainteresowany, w których pozycjach najlepiej sprawdza się posiadacz mniejszego penisa przeczytaj poniższy artykuł.
1

Zanim znajdziesz się w środku

Przeważnie, jeżeli chcesz, aby seks był naprawdę udany musisz odpowiednio przygotować kobietę tuż przed. Wielu facetów czerpie z tego niesamowitą przyjemność. Ty musisz koniecznie dołączyć do tego grona. Jeżeli odpowiednio nastroisz kobietę pewne jest, że jak już w niej będziesz to dojdzie o wiele szybciej. Wiele jest możliwości jak rozpalić kobietę. Możesz całować jej piersi i szyję, podążyć palcem w jej najbardziej unerwione miejsca jak okolice pochwy i sama pochwa. Przekonaj się, jaka gra wstępna kręci ją najbardziej.

2

Nie zapominaj o łechtaczce

Jak było wspomniane wcześniej musisz odpowiednio nastroić partnerkę. Aby to zrealizować nie możesz zapomnieć o łechtaczce. Masuj ją palcem lub językiem. Możesz również zrobić coś w rodzaju suwaka. Czubki palców umieść po obu stronach łechtaczki i szybkim ruchem zjeżdżaj w dół aż do pochwy i powrotem. Wracasz ponownie w miejsce startu i powtórz.

Wskazówki
  • Społeczeństwo niestety ma tendencję do określania jakości stosunku seksualnego poprzez rozmiar przyrodzenia. Tak naprawdę ważne jest to jakim mężczyzna jest kochankiem. Przeważnie mężczyźni z dużymi penisami mniej przykładają się do jakości seksu tylko dlatego, że wydaje im się że mają się czym szczycić. Z kolei faceci o penisach mniejszych gabarytów są w pewnym stopniu zakompleksieni, dlatego próbują nadrobić techniką, aby zobaczyć zadowolenie kobiety i sprawdzić się tym samym w roli kochanka.
 3.1/5 (256 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (5)

nosleep - 2015-05-13
ja miałem za małego i nie mogłem zadowolić swojej kobiety. Zamiast wymyślać pozycje kupiłem SizePower. Faktycznie to działa bo moj sprzęt jest po kuracji dłuższy o 4 cm. I moge dłużej nież przedtem. Teraz to pozycje wybieram jakie sobie zamarzę.
zenek50zenek - 2013-05-21
Tak tylko zaden facet nie przyzna sie ze ma małego wiec spróbujmy czego innego
efi5 - 2013-04-30
Polecam poszukać dla siebie takich pozycji, aby to nie było aż takim problemem.Wystarczy zmienić technikę, a wszystko będzie dobrze.Polecam zasięgnąć informacji także z literatury, której jest dużo i można coś wybrać.
zenek50zenek - 2013-02-25
ja to się mowi mały ale wariat
zuziazyl - 2012-10-17
Czy już ktoś próbował jakąś z tych propozycji? Działają? cały czas spotykam się z lamentem kobiet o małym penisie może będę mogła komuś podpowiedzieć sprawdzoną metodę.
Niektórzy bardzo lubią sprawiać przyjemność partnerowi, ale sami są również bardzo żądni tej formy podniecenia. Jeżeli...
Jak uprawiać seks w pozycji 69?
Niektórzy bardzo lubią sprawiać przyjemność partnerowi...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt