Tutaj jesteś: Miłość, Przyjaźń i Rodzina > Miłość i Randki > Zauroczenie > Jak znaleźć chłopaka?

Jak znaleźć chłopaka?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 5/5 (2 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 11 
Czujesz się jakbyś była singlem od zawsze? Podczas gdy niektóre kobiety uwielbiają bycie singielkami, inne nie są w stanie żyć bez mężczyzny u boku. Myślę, że zarówno jedno jak i drugie może mieć swoje zalety. Jednak jesteśmy tak stworzeni, aby łączyć się w pary i zakładać rodzinę. Jeżeli nie chcesz dłużej być samotna i marzy ci się fajny chłopak, przeczytaj kilka moich porad jak go znaleźć.
1
Singielki mają więcej zabawy

Pamiętaj, że bycie singlem jest ok.

Przede wszystkim musisz zaakceptować obecną sytuację. Doceń zalety tego, że nie jesteś w tym momencie od nikogo uzależniona i absolutnie nie powinnaś czuć się gorsza z tego powodu, że jesteś sama. Jeżeli gorączkowo będziesz szukała chłopaka będzie to wyglądało jakbyś była strasznie zdesperowana i uwierz - nie wygląda to dobrze a facet od razu wyczuje, że chcesz być z kimś na siłę. Kobiety, które się śmieją i wyglądają na niezależne zawsze mają większe powodzenie u płci przeciwnej.

2
Pomyśl

Zastanów się, jakiego chłopaka byś chciała

To bardzo ważne, aby wiedzieć, z kim chce się być. Nie chodzi przecież o to, aby być w związku bez uczucia z osobą, która kompletnie się od nas różni. Zastanów się, jaki ma być twój facet. Jakie cechy charakteru są dla ciebie najważniejsze. Jak miałby wyglądać i czym się zajmować?

3
Mewy

Rozwiń skrzydła

Zakochaj się przede wszystkim w sobie. Zapisz się do klubu fitness, zacznij kurs tańca czy zrób coś, o czym zawsze marzyłaś. To ważne, aby czuć się dobrze w swojej skórze. Jeżeli jesteś osobą spełnioną tak właśnie oceniają cię inni. Przyciągasz jak magnez, bo każdy lgnie do osób, które potrafią się śmiać.

4
Kobieta pewna siebie

Bądź pewna siebie

Uwierz, że kobiety pewne siebie mają większe powodzenie u mężczyzn. Pewna siebie kobieta wydaje się być mniej osiągalna i trudniejsza do zdobycia, a wiadomo, że już od pierwotnych czasów mężczyźni pełnili rolę zdobywców.

5
Serce

Poznaj go lepiej

Zanim zaczniesz spotykać się z nim na poważnie to lepiej go poznaj. Pamiętaj o liście, którą przygotowałaś i porównaj jego z twoimi oczekiwaniami. Nie trudno zakochać się w niewłaściwym mężczyźnie. Nie jedna dziewczyna utrudniła sobie życie działając tak bezmyślnie. Pamiętaj, że musisz się szanować i facet, z którym się spotykasz musi spełniać twoje wymagania.

6
Przyjaźń i miłość

Potraktuj go jak przyjaciela

Zanim oficjalnie zdefiniujecie waszą znajomość spróbujcie wcześniej zostać przyjaciółmi. Przede wszystkim większość związków, które są udane opierają się na przyjaźni. To ważne, aby umieć ze sobą rozmawiać. Wspierać się w gorszych i lepszych sytuacjach.

7
Miłość

Spraw by czuł się komfortowo

Przede wszystkim bardzo ważne jest to, abyście dobrze się czuli w swoim towarzystwie. Postaraj się nie stawiać go w krępującej sytuacji. Wygłupiajcie się razem, śmiejcie się i róbcie coś wspólnie, co sprawia wam ogromną przyjemność.

8
Znak miłości

Czytaj znaki

Zwróć uwagę na jego zachowanie względem ciebie. Czy szuka możliwości do spotkań, dzwoni i jest zainteresowany twoimi sprawami. Odczytuj sygnały, jakie do ciebie wysyła. W jaki sposób na ciebie patrzy, czy chce przedstawić ci swoich znajomych.

9
Zakochana para

Bądź czarująca

Niech zobaczy, jaką jesteś wspaniałą kobietą. Pięknie wyglądaj, tryskaj radością rzucaj ciekawe pomysły.

10
Kartka papieru, miłość

Zaproponuj związek

Jeżeli przekonałaś się, jakim fajnym facetem on jest, odpowiada ci pod każdym względem i wiesz, że to jest on to bądź nowoczesną dziewczyną i daj mu wyraźnie do zrozumienia, że jest dla ciebie czymś więcej niż tylko przyjacielem. Wiele kobiet wstydzi się takiego postępowania, ale warto się odważyć. Może on do tej pory nie nie miał odwagi aby zaproponować ci związek i obawiał się twojej reakcji.

Wskazówki
  • Jeżeli niestety się nie uda nie przejmuj się. To może tylko znaczyć, że on nie był dla ciebie. Jak to mówią „tego kwiatu pół światu”. Ciesz się z bycia singlem, baw się ze znajomymi, a na pewno w niedługim czasie poznasz kogoś interesującego.
 5/5 (2 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (3)

Milena 2001 - 2016-02-10
Mam 15 lat i zakochalam sie w tym samym chłopaku tylko że ja juz z nim byłam. I co mam zrobic żeby on do mnie wrócił?
wicia - 2015-01-02
Tez tak miałam ze snil mi się chłopak ale w ogóle go nie znałam ! Okazalo sie ze miesiąc później identyczny zapisał sie do mojej szkoły. Myślałam ze to jakies czary ale bylam tez przeszczęśliwa XD
Tyśka♥ - 2012-08-10
Ja mam 12 lat i zakochałam sie w chłopaku z mojego snu, a nie znam go z rzeczywistości. W śmnie byliśmy parą , kochaliśmy się. Co mam zrobić by go odnaleźć ?
Myśl o pierwszej randce z nowym chłopakiem potrafi doprowadzić do rozstroju nerwowego. Chcesz przecież wypaść jak...
Jak uspokoić się przed pierwszą randką?
Myśl o pierwszej randce z nowym chłopakiem potrafi doprowadzić...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt