Tutaj jesteś: Zdrowie > Seksualność > Pozycje Seksualne > Jakie pozycje lubią mężczyźni?

Jakie pozycje lubią mężczyźni?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3/5 (32 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Seks jest na samym szczycie listy tego, co mężczyźni pragną najbardziej. Oczywiście mają też swoją listę top pozycji seksualnych, które lubią najbardziej i o których fantazjują bez końca. Pewnie chciałabyś wiedzieć kiedy mężczyzna podnieca się najbardziej. Jeżeli chcesz wykonać z nim w duecie jedną z takich pozycji to przeczytaj poniższy artykuł.
1

Na kowbojkę

Ta pozycja przetrwała całą wieczność, ale w dalszym ciągu jest jedną z ulubionych zarówno przez mężczyzn jak i kobiety. Gdy na nim siedzisz obydwoje macie maksymalną penetrację. Siedząc w ten sposób na nim masz dużą możliwość ruchów – kręcenie biodrami czy pchnięcia, mocniejsze i bardziej delikatne. On leżąc na plecach nie dość, że ma możliwość penetracji to dodatkowo może napawać się widokiem twoich piersi i twojej twarzy. Jeżeli nie czujesz się zbyt pewnie tą pozycję możesz zrobić siadając na niego odwrócona plecami. Niektórzy wręcz wolą tą pozycje gdyż penetracja jest jeszcze głębsza. Dla wysportowanych mogę polecić kowbojkę kucającą. Zamiast kłaść nogi do tyłu na łóżku kucnij na nim jakbyś miała robić przysiady i dokładnie takimi ruchami wsuwaj się na niego i podnoś.

2

Amazonka

Do tej pozycji potrzebne wam będzie krzesło. Mężczyzna siada na krześle a ty siadasz na jego udach układając nogi na obie strony. Wprowadzasz członka do pochwy. W tej pozycji stymulujesz przede wszystkim wewnętrznymi mięśniami pochwy. Ta pozycja jest szczególnie pożądana przez mężczyzn z przedwczesnym wytryskiem.

Wskazówki
  • Myślę, że wiele z tych pozycji przypadnie do gustu również tobie ze wzglądu na to, że to ty będziesz nadawała rytm i siłę pchnięć. Przetestujcie każdą z tych pozycji i wybierzcie tą, która będzie zarówno dla niego jak i dla ciebie ulubioną.
3

Krab

W tej pozycji twój partner kładzie się na plecach a ty siadasz na nim odchylając plecy ku tyłowi podpierając się dłońmi i stopami. On wprowadza członka w ciebie a ty podnosząc biodra w górę i w dół nim stymulujesz. Ta pozycja ma jeden mankament, ponieważ przy szybszych pchnięciach jego penis może wypadać.

4

Słoń

Ta pozycja rozpoczyna się od pozycji klęczącej. On wchodzi w ciebie a następnie schodzicie na dół tak, że ty leżysz na łóżku odwrócona do niego plecami. Możesz rozchylić nogi tak bardzo jak tylko dasz radę, możesz również zacisnąć pośladki. Twój partner niech wesprze się na ramionach. Dużym plusem tej pozycji jest intymny kontakt.

5

Ty z nogami na jego ramionach

Ta pozycja pozwala na głęboką stymulacje punktu G. Podczas gdy ty leżysz na plecach niech on podniesie twoje nogi do góry pod kątem 90 stopni. Niech on klęknie przed tobą i położy twoje nogi na swoich ramionach. Ta pozycja nie tylko gwarantuje głębsze pchnięcia, ale dodatkowo i możliwość mocniejszych ruchów ze względu na to, że wasze uda będą bardzo blisko siebie. Dzięki możliwości mocnych pchnięć partner może przesuwać cię, więc zabierając się do tej pozycji upewnijcie się, że macie odpowiednio dużo miejsca.

6

Lotos

W tej pozycji mężczyzna siada na podłodze, zgina nogi w kolanach i łączy ze sobą stopy. Podobnie jak w pozycji na jeźdźca najwięcej pracy będzie należało do ciebie. Siadasz na nim swoimi nogami oplatając jego pas. Podpierając się o jego uda podnoś się w górę i w dół, kręć biodrami. Jeżeli masz problem z podnoszeniem się w górę i w dół możesz kołysać się do przodu i tyłu tym samym odciążysz w dużym stopniu plecy. Dla utrzymania lepszej równowagi możecie tą pozycję robić przy ścianie tak, abyś ewentualnie mogła podeprzeć się o nią plecami.

7

Na pieska

W tej pozycji dominuje mężczyzna. Choć mężczyźni bardzo lubią aktywne kobiety to pozycja "na pieska" ich niezwykle podnieca ponieważ kojarzy się ze zwierzętami. Ty przyjmujesz pozycję „na czworaka”, a mężczyzna klęka za tobą i w ciebie wchodzi. Aby było ci wygodniej podłóż sobie coś miękkiego pod łokcie. Jeżeli chcesz, ty możesz w tej samej pozycji ustawić się na kraju łóżka, opierając na materacu swój tułów a on zamiast klęczeć to może wchodzić w ciebie na stojąco. Wiele kobiet narzeka, że ta pozycja jest mało intymna. Jeśli ci to przeszkadza, to poproś partnera, aby przytulił się do ciebie w taki sposób, aby torsem dotykał twoich pleców.

Wskazówki
 3/5 (32 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Znasz zapewne wiele pozycji seksualnych, które dają dużo satysfakcji. W tym artykule mam zamiar urozmaicić pozycję, 69...
Jak się kochać w pozycji 69?
Znasz zapewne wiele pozycji seksualnych, które dają dużo satysfakcji. W tym artykule...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt