Tutaj jesteś: Zdrowie > Seksualność > Poradnik Seksualny > Jak pieścić mężczyznę?
Jak pieścić mężczyznę?

Jak pieścić mężczyznę?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3/5 (5 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Dla wielu kobiet pod względem seksualnych pieszczot, mężczyzna sprowadza się do jednego – członka. Na tej części męskiego ciała kobieta skupia się podczas gry wstępnej i na niej kończy. Jednak takie postrzeganie męskiego ciała jest dalece nietrafne, można wręcz powiedzieć, że krzywdzące. To tak jakby cała strefa erogenna kobiety zaczynała i kończyła się na biuście. Poniżej przedstawiamy parę miejsc na ciele mężczyzny, których pieszczenie sprawi przyjemność naszemu ukochanemu i niewątpliwie, podniesie temperaturę sypialni.
3

Pośladki

Kolejno zajmijmy się pośladami – to także miejsce, które warto pieścić. Jak? Najlepiej poprzez delikatny dotyk, gładząc pośladki. Jeżeli wraz z partnerem lubicie „ostrzejszą” zabawę, możesz też wyciągnąć pazurki i delikatnie wbijać je w pośladki. O pośladkach warto pamiętać również podczas seksu oralnego. Bardzo dobrze sprawdza się również „ugniatanie” ich podczas pieszczot twojego partnera. To spotęguje jego doznania. Także podczas samego stosunku dotykanie pośladków jest bardzo miłym dodatkiem, przy okazji będącym pewnego rodzaju okazaniem bliskości partnerowi.

4

Brzuch

Poświęćmy trochę uwagi brzuchowi. Tak ochoczo ćwiczony przez panów mięsień piwny, jest także miejscem, któremu warto poświęcić chwilę uwagi. Wskazane jest delikatne dotykanie, pocałunki czy lekkie muśnięcia językiem. Tego typu pieszczoty mogą być świetnym wstępem do oralnych pieszczot twojego partnera. A ten mały przystanek, dodatkowo zniecierpliwi go, co sprawi, że późniejsze pieszczoty będą jeszcze bardziej przyjemne.

5

Jądra.

Tak często zapominane ze względu na swoje sąsiedztwo „atrakcji głównej” partnera. Ich pieszczoty dostarczają każdemu mężczyźnie wiele przyjemności. Pamiętaj jednak, by być delikatną, ponieważ są one bardzo wrażliwe na dotyk. Zamiast pobudzić oraz podniecić możesz sprawić ból. Jeśli będziemy czułe na pewno sprawimy, że krew zacznie szybciej krążyć w żyłach twojego partnera. Pamiętajmy, że każdego mężczyznę podnieca i pobudza co innego. Warto przekonać się, co rozpala zmysły twego partnera.

< poprzedniastrona 2 z 2
Przeczytaj teraz: Jak pieścić faceta?
 3/5 (5 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Seks oralny, fellatio jest niezwykle przyjemny dla mężczyzny. Aby zwiększyć do maksimum jego doznania, możemy także...
Jak zrobić loda?
Seks oralny, fellatio jest niezwykle przyjemny dla mężczyzny. Aby zwiększyć do maksimum...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt