Tutaj jesteś: Ślub i Wesele > Po Weselu > Rocznice ślubu > Jak uczcić rocznicę ślubu?

Jak uczcić rocznicę ślubu?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 2.3/5 (7 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Nie macie pomysłu na rocznicę ślubu? Znudziło wam się tradycyjne zamawianie stolika w restauracji lub wyjście do kina? Chcielibyście spędzić ten dzień wyjątkowo? Oto kilka propozycji nietypowych randek w rocznicę ślubu.
1
W zależności od tego, którą rocznicę ślubu będziecie obchodzić możecie urządzić sobie małą wycieczkę tematyczną albo podarować sobie odpowiednie prezenty. Pierwsza rocznica ślubu to rocznica papierowa (choć w niektórych źródłach podaje się, że bawełniana), może zatem jakiś śmieszny papierowy lub bawełniany prezent? A może wycieczka do miejsca, które wam oboje kojarzy się z jakimś ważnym, ale nieodzownym w życiu papierkiem?
2
Niezależnie od pogody ważnym punktem programu rocznicowego może być oglądanie filmu ze ślubu i wesela, a także zdjęć. Możecie wtedy też wyciągnąć wasze zdjęcia z dzieciństwa, na pewno będzie kupa śmiechu. Na wieczór fajnym pomysłem jest gra we wzajemne spełnianie swoich życzeń czy wypisywanie 30 najwspanialszych cech mojego męża/mojej żony. To najprostsze, ale bardzo wiele dające małżeństwu sposoby na spędzenie tego dnia, w miły sposób, nawet wtedy kiedy jesteście po dziesięciogodzinnym dniu pracy.
3
Jeśli uda wam się wziąć kilka dni urlopu możecie pojechać na wycieczkę. Wiele małżeństw z rozrzewnieniem wspomina nawet krótki wypad w góry, wspólną wędrówkę i wręczenie sobie prezentów na szczycie. Jeśli jednak nie lubicie wspinaczki, a aura zachęca do kąpieli udajcie się na dziką plażę, najlepiej po zmroku. Możecie wypożyczyć ponton albo kajak, albo po prostu popływać sobie, a na koniec zorganizować ognisko tylko we dwoje. Będzie z pewnością bardzo romantycznie.
4
Niektóre pary w rocznicę ślubu biorą następny ślub... ale spokojnie z tym samym partnerem czy partnerką (chodzi o ślub kościelny po cywilnym). To chyba najlepszy sposób na zapamiętanie rocznicy ślubu. Jeśli już jednak wziąłeś ślub konkordatowy to zostaje ci najwyżej ślub humanistyczny albo szamańskie wesele ;).
5
Innym bardzo interesującym pomysłem jest powtórzenie waszej pierwszej randki. Czy jeszcze pamiętacie gdzie i jak się odbyła? Być może już nie ma tej kawiarni czy dyskoteki w której szaleliście do białego rana, ale warto udać się w to samo miejsce, powspominać, pośmiać się...
Jak dbać o suchą skórę i włosy?
Jak ozdobić lampion papierowy – abażur?
Jak zrobić masaż kanału łzowego u noworodka?
Jak uprawiać rosiczkę w domu?
Wskazówki
  • Jeśli jesteście zbyt daleko od miejsca, w którym spotkaliście się pierwszy raz spróbujcie wybrać się do innego budzącego wspomnienia miejsca. Obserwujcie zachód słońca, popijając czerwone wino, a jeśli to zbyt nudne to udajcie się w podróż balonem. Takiej rocznicy ślubu na pewno pozazdroszczą wam wszyscy znajomi, cały świat będzie u waszych stóp.
 2.3/5 (7 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (1)

Nina - 2012-05-13
Ja myślę, że fajnym pomysłem rocznicowym, jest właśnie wyjazd. Choćby kilkudniowy. Można skorzystać z ofert biur podróży, np. Almatur ma samolotowe wycieczki na długie weekendy, do najładniejszych miast w Europie:) Fajna sprawa:)
 
Jeżeli Twoi rodzice lub znajomi wkrótce będą obchodzić rocznicę ślubu, musisz pomyśleć o nieco bardziej wyszukanym...
Jaki prezent na rocznicę ślubu?
Jeżeli Twoi rodzice lub znajomi wkrótce będą obchodzić...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt