Tutaj jesteś: Zdrowie > Zdrowie Rodzinne > Seniorzy > Jak dbać o siebie po 40?

Jak dbać o siebie po 40?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3.3/5 (3 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Wiele osób po czterdziestym roku życia popada w depresję. Uważają, że są starzy i nikomu niepotrzebni. Wiek ten buduje poczucie odrzucenia społecznego i pogłębia skrywane kompleksy. Jak można sobie z tym poradzić i czuć się młodo po czterdziestce? Dowiesz się czytając ten artykuł.
1
Okres po czterdziestym roku życia to czas, kiedy tak naprawdę możemy cieszyć się życiem. Jesteśmy w miarę stabilni finansowo, posiadamy stałą pracę, nasze dzieci już są odchowane i nie potrzebują naszej ciągłej pomocy. To najlepszy moment, aby realizować swoje marzenia. Ilu z nas odpuściło realizację swojego skrytego planu, bo po prostu nie było na to czasu? Teraz jest okazja, aby to zmienić! Wykorzystaj to na rozwijanie swoich zainteresowań, poświęć się ulubionemu hobby. Mamy czas, cierpliwość i chęci, a to już bardzo dużo. Praktycznie nic nie stoi nam na przeszkodzie, aby wreszcie zrobić coś dla siebie, czy zobaczyć kawałek świata. Nie bój się sięgać po swoje marzenia!
2
Zadbaj o swoje zdrowie. Zdrowy organizm to sprawne ciało i umysł, który pomoże nam w realizacji naszych planów. Zamiast doszukiwać się we własnym zdrowiu powodów do niepokoju, po prostu wybierzmy się do lekarza na profilaktyczne badania (badania krwi, profilu lipidowego, moczu). Pozwolą one zdiagnozować ewentualne nieprawidłowości i skontrolować możliwe uszczerbki na naszej ogólnej kondycji. Nie narzekaj, tylko weź zdrowie w swoje ręce! Jeśli masz zapisane jakieś tabletki- nie ignoruj tego zalecenia. Wszystko co ma pomóc Twojemu zdrowiu i sprawić żebyś czuł się lepiej- jest dobre. Pamiętaj, że tylko zdrowe ciało pozwoli Ci realizować Twoje pasje.
Jak czyścić uszy?
Jak udawać chorobę?
Jak być pewnym siebie?
Domowe sposoby na bóle menstruacyjne
Przeczytaj teraz: Jak pozostać młodym?
 3.3/5 (3 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Jak być pewniejszą siebie?
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.
pasożyt