Tutaj jesteś: Zdrowie > Zdrowie Rodzinne > Seniorzy > Jak dbać o siebie po 40?

Jak dbać o siebie po 40?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3.3/5 (3 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Wiele osób po czterdziestym roku życia popada w depresję. Uważają, że są starzy i nikomu niepotrzebni. Wiek ten buduje poczucie odrzucenia społecznego i pogłębia skrywane kompleksy. Jak można sobie z tym poradzić i czuć się młodo po czterdziestce? Dowiesz się czytając ten artykuł.
1
Okres po czterdziestym roku życia to czas, kiedy tak naprawdę możemy cieszyć się życiem. Jesteśmy w miarę stabilni finansowo, posiadamy stałą pracę, nasze dzieci już są odchowane i nie potrzebują naszej ciągłej pomocy. To najlepszy moment, aby realizować swoje marzenia. Ilu z nas odpuściło realizację swojego skrytego planu, bo po prostu nie było na to czasu? Teraz jest okazja, aby to zmienić! Wykorzystaj to na rozwijanie swoich zainteresowań, poświęć się ulubionemu hobby. Mamy czas, cierpliwość i chęci, a to już bardzo dużo. Praktycznie nic nie stoi nam na przeszkodzie, aby wreszcie zrobić coś dla siebie, czy zobaczyć kawałek świata. Nie bój się sięgać po swoje marzenia!
2
Zadbaj o swoje zdrowie. Zdrowy organizm to sprawne ciało i umysł, który pomoże nam w realizacji naszych planów. Zamiast doszukiwać się we własnym zdrowiu powodów do niepokoju, po prostu wybierzmy się do lekarza na profilaktyczne badania (badania krwi, profilu lipidowego, moczu). Pozwolą one zdiagnozować ewentualne nieprawidłowości i skontrolować możliwe uszczerbki na naszej ogólnej kondycji. Nie narzekaj, tylko weź zdrowie w swoje ręce! Jeśli masz zapisane jakieś tabletki- nie ignoruj tego zalecenia. Wszystko co ma pomóc Twojemu zdrowiu i sprawić żebyś czuł się lepiej- jest dobre. Pamiętaj, że tylko zdrowe ciało pozwoli Ci realizować Twoje pasje.
Jak przyspieszyć metabolizm po 40?
Jak czyścić uszy?
Jak używać tamponów bez aplikatora?
Jak rozpoznać uzależnienie od kokainy?
Przeczytaj teraz: Jak pokochać swoje ciało?
 3.3/5 (3 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Jak zbudować pewność siebie?
Co roku postanawiasz sobie że zabierzesz się w końcu...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Dołącz do nas!
Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.

  • Iwona Cichoń
  • El Puerto Del Lobo
  • Apolonia Brozek
  • Krystyna Klinkowicz
  • Marcin Kamiński
  • Sabina Pawlik
  • Danuta Litewka
  • Góra Lodowa
  • Kasia Biegasiewicz
  • Izabela Kozłowska
  • Iwona Śniegowska
  • Wieńczysław Wodzyński
  • Grzegorz Wylezek
pasożyt