Tutaj jesteś: Dziecko > Dzieci > Zabawy dla Dzieci > Jak wybrać zabawki dla dwulatka?

Jak wybrać zabawki dla dwulatka?

Stopień trudności: umiarkowane
, ekspert Tipy.pl
 3.6/5 (13 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Kupując lub pożyczając zabawki dla dwulatka wybierz po jednej z kategorii podanej poniżej. Niektóre wielofunkcyjne zabawki pojawiają się kilkakrotnie, - wybór tych zabawek to szczególnie dobry wybór. Wiele z podanych niżej przykładów kategorii zabawek zainteresuje Twojego malca na dłużej. Jedynie sposób ich wykorzystywania będzie się nieco zmieniał wraz z rozwojem emocjonalnym i motorycznym dziecka.
1
Zabawki małe które pomagają w rozwoju motorycznym to: zabawki do ustawiania w wieże, łatwe drewniane lub piankowe puzzle o dużych elementach, pojemniki z otworami o różnych kształtach do dopasowywania odpowiednich klocków, klocki do budowania, pudełka i pojemniki do napełniania i opróżniania, tablice z przesuwanymi elementami, koralikami, przyciskami oraz innymi elementami do manipulowania.
2
Zabawki duże które pomagają w rozwoju motorycznym dziecka: piłki różnych rozmiarów, zabawki do ciągnięcia, pchania, jeździki, bujaki, zjeżdżalnie, huśtawki itp.
3
Zabawki pobudzające wyobraźnię: pluszowe zwierzęta, lalki i meble dla nich, samochodziki i samoloty, książki ze sztywnymi stronami, przybory kuchenne (również te prawdziwe, bezpieczne zabawki), zabawki sprzęty domowe (telefon, koszyk na zakupy), ubrania do przebierania się oraz dodatki (kapelusze, walizki, torebki), klocki do budowy typu maxi, albo takie jak DUPLO.
4
Zabawki które pobudzają twórczość: kredki, pisaki, papier, plastelina, ciastolina, modelina, papier kolorowy do wycinanek i wydzieranek, farbki plakatowe, pędzelki, farby do malowania rekami itp.
Jak znaleźć skarby na plaży?
Jak zrobić łódkę z papieru?
Jak zrobić kostium pirata?
Jak zrobić rybę z papieru?
Wskazówki
  • Pamiętaj aby plastikowe zabawki nie były wykonane z toksycznych materiałów,
  • Pamiętaj aby farby, plastelina itp. były zrobione z nietoksycznych produktów.
 3.6/5 (13 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (3)

marina - 2015-03-16
Bum bum rurki to fajny pomysł na prezent dla dziecka - nie tylko 2lata. Na pewno się spodobają każdemu maluchowi. Dzięki nim dziecko rozwija swoje zdolności manualne, poznawać kolory, grać.
aninka - 2012-03-30
A ja niedawno kupiłam synkowi drewnianą pochylnię z samochodami. Za niewielką cenę na jednym z portali aukcyjnych :) jak do tej pory jedyna zabawka, którą potrafi się zająć przez dłuższą chwilę (czyli NAWET 15 minut :) )
tusia - 2012-03-20
U mojego synka najlepsza zabawka okazał się fotelik Wygodniś! Taki zwykły, mięciutki, piankowy fotelik z bawełnianym pokryciem. Wszędzie z nim chodził i stawiał tam gdzie chciał się akurat pobawić, zjeść, etc.
Nie od dziś wiadomo, że każde dziecko uwielbia prezenty. Prezenty dają radość i wiele rozrywki, jednak nieodpowiednio...
Jak rozsądnie obdarowywać dziecko prezentami?
Nie od dziś wiadomo, że każde dziecko uwielbia prezenty...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
pasożyt