Tutaj jesteś: Dziecko > Dzieci > Zabawy dla Dzieci > Jak wybrać zabawki dla dwulatka?

Jak wybrać zabawki dla dwulatka?

Stopień trudności: umiarkowane
, ekspert Tipy.pl
 3.6/5 (13 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Kupując lub pożyczając zabawki dla dwulatka wybierz po jednej z kategorii podanej poniżej. Niektóre wielofunkcyjne zabawki pojawiają się kilkakrotnie, - wybór tych zabawek to szczególnie dobry wybór. Wiele z podanych niżej przykładów kategorii zabawek zainteresuje Twojego malca na dłużej. Jedynie sposób ich wykorzystywania będzie się nieco zmieniał wraz z rozwojem emocjonalnym i motorycznym dziecka.
1
Zabawki małe które pomagają w rozwoju motorycznym to: zabawki do ustawiania w wieże, łatwe drewniane lub piankowe puzzle o dużych elementach, pojemniki z otworami o różnych kształtach do dopasowywania odpowiednich klocków, klocki do budowania, pudełka i pojemniki do napełniania i opróżniania, tablice z przesuwanymi elementami, koralikami, przyciskami oraz innymi elementami do manipulowania.
2
Zabawki duże które pomagają w rozwoju motorycznym dziecka: piłki różnych rozmiarów, zabawki do ciągnięcia, pchania, jeździki, bujaki, zjeżdżalnie, huśtawki itp.
3
Zabawki pobudzające wyobraźnię: pluszowe zwierzęta, lalki i meble dla nich, samochodziki i samoloty, książki ze sztywnymi stronami, przybory kuchenne (również te prawdziwe, bezpieczne zabawki), zabawki sprzęty domowe (telefon, koszyk na zakupy), ubrania do przebierania się oraz dodatki (kapelusze, walizki, torebki), klocki do budowy typu maxi, albo takie jak DUPLO.
4
Zabawki które pobudzają twórczość: kredki, pisaki, papier, plastelina, ciastolina, modelina, papier kolorowy do wycinanek i wydzieranek, farbki plakatowe, pędzelki, farby do malowania rekami itp.
Jakie menu przygotować na urodziny dziecka?
Jak się bawić z dwulatkiem?
Jak wybrać prezent dla 11-sto latka?
Jak zrobić piekło niebo?
Wskazówki
  • Pamiętaj aby plastikowe zabawki nie były wykonane z toksycznych materiałów,
  • Pamiętaj aby farby, plastelina itp. były zrobione z nietoksycznych produktów.
 3.6/5 (13 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (3)

marina - 2015-03-16
Bum bum rurki to fajny pomysł na prezent dla dziecka - nie tylko 2lata. Na pewno się spodobają każdemu maluchowi. Dzięki nim dziecko rozwija swoje zdolności manualne, poznawać kolory, grać.
aninka - 2012-03-30
A ja niedawno kupiłam synkowi drewnianą pochylnię z samochodami. Za niewielką cenę na jednym z portali aukcyjnych :) jak do tej pory jedyna zabawka, którą potrafi się zająć przez dłuższą chwilę (czyli NAWET 15 minut :) )
tusia - 2012-03-20
U mojego synka najlepsza zabawka okazał się fotelik Wygodniś! Taki zwykły, mięciutki, piankowy fotelik z bawełnianym pokryciem. Wszędzie z nim chodził i stawiał tam gdzie chciał się akurat pobawić, zjeść, etc.
Już niebawem 1 czerwca a więc Dzień Dziecka. Dzień ten obchodzi każdy bez wyjątku - starszy czy młodszy, dziewczynka...
Co kupić na Dzień Dziecka?
Już niebawem 1 czerwca a więc Dzień Dziecka. Dzień ten obchodzi każdy bez wyjątku...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

Dołącz do nas!
Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.

  • Kamil Kowalski
  • Jolanta Florek
  • Emilia Andżelina
  • Angelika Mielczyk
  • Magda Postek
  • Aneta Gumowska
  • Mateusz Pałyska
  • Danuta Garbowicz
  • Beata Klimas Kala
  • Zofia Wojcik
  • Janina Węgrzyk
  • Elżbieta Łakomska
pasożyt