Tutaj jesteś: Dom i Ogród > Wnętrza > Materiały i elementy dekoracyjne > Jak tanio odświeżyć mieszkanie?

Jak tanio odświeżyć mieszkanie?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 2.2/5 (295 ocen)
Oceń 
Chcesz nieco odświeżyć mieszkanie, bo już ci się opatrzyło, ale nie masz pieniędzy na wielkie zmiany. Drobne remonty taniej zrobić samemu, a wskazówki jak to zrobić można znaleźć w Internecie i wielu gazetach. Poniżej znajdziesz kilka pomysłów i inspiracji.
1
Salon i sypialnie można pomalować samemu. Pędzle i wałki kupisz w sklepie z farbami. Jeżeli ściany są bardzo zniszczone, popękane najlepiej przykryć je tapetą.
2
Jeśli ściany masz gładkie, jednokolorowe a chcesz nadać charakteru wnętrzu możesz zamiast wydawać pieniądze na tapety czy boazerie ozdobić je za pomocą dekoracyjnych naklejek lub szablonów malarskich (ornamentyka.pl).
3
Na podłodze w kuchni nie musimy zrywać starych kafelków, można na nie położyć nową wykładzinę.
4
W łazience kafelki połóżmy tylko tam gdzie chlapie się wodą. Ściany nad nimi można pomalować lub położyć na nich zmywalna tapetę.
5
Jeśli kolor płytek w łazience już ci się opatrzył zamiast wymieniać je na nowe możesz po prostu je pomalować. Do tego celu potrzebujesz specjalnej farby do płytek (np. GLASURIT do płytek, do stosowania w kuchni i w łazience).
6
Nie musisz zmieniać starych mebli, wystarczy, że pomalujesz je farbą do mebli, lub okleisz okleiną samoprzylepną.
7
Starej kanapie wystarczy zmienić tapicerkę żeby wyglądała jak nowa. Nowe firanki i zasłony dobrane do koloru tapicerki także odświeżą wnętrze.
Darmowe programy do projektowania domów
Jak odnowić stare meble?
Jak odnowić meble sosnowe?
Jak odnowić starą pufę?
 2.2/5 (295 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (1)

Kaśka M - 2013-11-13
Fajny pomysł na odświeżenie lekko przyniszczonej podłogi. Po uprzednim doprowadzeniu jej do porządku, zaopatrzyłam się w maty ochronne politrader, które są w wersji przezroczystej, ładnie stapiają się z powierzchnią podłogi i chronią ją przed zarysowaniami, zniszczeniami itp. Teraz mam spokój z podłogą z paneli :)
Jeśli masz w domu troszkę zapomniane łóżko lub szafki z sosnowego drewna możesz w prosty sposób nadać im pięknego...
Jak odnowić meble sosnowe?
Jeśli masz w domu troszkę zapomniane łóżko lub szafki z sosnowego drewna możesz...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Dołącz do nas!
Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.

  • Krzysztof Częczek
  • Raisa Rucinska
  • Artur Ogonowski
  • Marek Koźlak
  • Barbara Grychowska
  • Kinami Kanema
  • Mirosław Jackowiak
  • Hubert Paszek
  • Agnieszka Malinowska
  • Marcin Karwowski
  • Jolanta Mazgaj
  • Beata Górska
  • Radzio Mych
  • Ewa Sobkowiak
  • Irek Dziegielewski
  • Paulina Adamczyk
  • Krystyna Kordowska
  • Wanda Markuzel
  • Anna Weiss
  • Beata Kowalik
  • Wanda Siekierka
  • Waldek Falinski
  • Grzegorz Kozioł
  • Ewa Kaczmarek
  • Krystyna Feluś
  • Krzysztof Jeziorski
  • Stella Lipski Kolodziej
  • Borys Tumidajewicz
  • Elżbieta Sterkowiec
  • Zofia Bucka