Tutaj jesteś: Dom i Ogród > Wnętrza > Materiały i elementy dekoracyjne > Jak tanio odświeżyć mieszkanie?

Jak tanio odświeżyć mieszkanie?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 2.2/5 (296 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Chcesz nieco odświeżyć mieszkanie, bo już ci się opatrzyło, ale nie masz pieniędzy na wielkie zmiany. Drobne remonty taniej zrobić samemu, a wskazówki jak to zrobić można znaleźć w Internecie i wielu gazetach. Poniżej znajdziesz kilka pomysłów i inspiracji.
1
Salon i sypialnie można pomalować samemu. Pędzle i wałki kupisz w sklepie z farbami. Jeżeli ściany są bardzo zniszczone, popękane najlepiej przykryć je tapetą.
2
Jeśli ściany masz gładkie, jednokolorowe a chcesz nadać charakteru wnętrzu możesz zamiast wydawać pieniądze na tapety czy boazerie ozdobić je za pomocą dekoracyjnych naklejek lub szablonów malarskich (ornamentyka.pl).
3
Na podłodze w kuchni nie musimy zrywać starych kafelków, można na nie położyć nową wykładzinę.
4
W łazience kafelki połóżmy tylko tam gdzie chlapie się wodą. Ściany nad nimi można pomalować lub położyć na nich zmywalna tapetę.
5
Jeśli kolor płytek w łazience już ci się opatrzył zamiast wymieniać je na nowe możesz po prostu je pomalować. Do tego celu potrzebujesz specjalnej farby do płytek (np. GLASURIT do płytek, do stosowania w kuchni i w łazience).
6
Nie musisz zmieniać starych mebli, wystarczy, że pomalujesz je farbą do mebli, lub okleisz okleiną samoprzylepną.
7
Starej kanapie wystarczy zmienić tapicerkę żeby wyglądała jak nowa. Nowe firanki i zasłony dobrane do koloru tapicerki także odświeżą wnętrze.
Jak odnowić starą pufę?
Darmowe programy do projektowania domów
Jak odnowić meble sosnowe?
Jak się przygotować do remontu?
 2.2/5 (296 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (1)

Kaśka M - 2013-11-13
Fajny pomysł na odświeżenie lekko przyniszczonej podłogi. Po uprzednim doprowadzeniu jej do porządku, zaopatrzyłam się w maty ochronne politrader, które są w wersji przezroczystej, ładnie stapiają się z powierzchnią podłogi i chronią ją przed zarysowaniami, zniszczeniami itp. Teraz mam spokój z podłogą z paneli :)
Kuchnia jest bardzo ważnym elementem każdego domu. To wokół niej koncentruje się życie rodzinne. Jest ona miejscem...
Jaki wybrać kolor ścian do kuchni?
Kuchnia jest bardzo ważnym elementem każdego domu. To...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.
pasożyt