Tutaj jesteś: Dom i Ogród > Wnętrza > Materiały i elementy dekoracyjne > Jak tanio odświeżyć mieszkanie?

Jak tanio odświeżyć mieszkanie?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 2.2/5 (297 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Chcesz nieco odświeżyć mieszkanie, bo już ci się opatrzyło, ale nie masz pieniędzy na wielkie zmiany. Drobne remonty taniej zrobić samemu, a wskazówki jak to zrobić można znaleźć w Internecie i wielu gazetach. Poniżej znajdziesz kilka pomysłów i inspiracji.
1
Salon i sypialnie można pomalować samemu. Pędzle i wałki kupisz w sklepie z farbami. Jeżeli ściany są bardzo zniszczone, popękane najlepiej przykryć je tapetą.
2
Jeśli ściany masz gładkie, jednokolorowe a chcesz nadać charakteru wnętrzu możesz zamiast wydawać pieniądze na tapety czy boazerie ozdobić je za pomocą dekoracyjnych naklejek lub szablonów malarskich (ornamentyka.pl).
3
Na podłodze w kuchni nie musimy zrywać starych kafelków, można na nie położyć nową wykładzinę.
4
W łazience kafelki połóżmy tylko tam gdzie chlapie się wodą. Ściany nad nimi można pomalować lub położyć na nich zmywalna tapetę.
5
Jeśli kolor płytek w łazience już ci się opatrzył zamiast wymieniać je na nowe możesz po prostu je pomalować. Do tego celu potrzebujesz specjalnej farby do płytek (np. GLASURIT do płytek, do stosowania w kuchni i w łazience).
6
Nie musisz zmieniać starych mebli, wystarczy, że pomalujesz je farbą do mebli, lub okleisz okleiną samoprzylepną.
7
Starej kanapie wystarczy zmienić tapicerkę żeby wyglądała jak nowa. Nowe firanki i zasłony dobrane do koloru tapicerki także odświeżą wnętrze.
Jak dbać o kaktusy?
Jak odnowić meble sosnowe?
Jak odnowić starą pufę?
Jak malować ściany w łazience?
 2.2/5 (297 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (1)

Kaśka M - 2013-11-13
Fajny pomysł na odświeżenie lekko przyniszczonej podłogi. Po uprzednim doprowadzeniu jej do porządku, zaopatrzyłam się w maty ochronne politrader, które są w wersji przezroczystej, ładnie stapiają się z powierzchnią podłogi i chronią ją przed zarysowaniami, zniszczeniami itp. Teraz mam spokój z podłogą z paneli :)
 
Jednym z podstawowych błędów popełnianych przez klientów sklepów meblarskich jest brak dokładnego zaplanowania...
Darmowe programy do aranżacji wnętrz
Jednym z podstawowych błędów popełnianych przez klientów...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt