Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Dzień Wszystkich Świętych > Przystrajanie Grobów

Jak zrobić kompozycje kwiatowe na grób?

Redaktor: , specjalista Tipy.pl
Stopień trudności: umiarkowane
 2.8/5 (315 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Kompozycje kwiatowe na groby naszych bliskich nierzadko przysparzają nam kłopotów, zwłaszcza jeśli chcemy je zrobić samodzielnie. Mamy problemy z dobraniem odpowiednich kwiatów, czy ułożeniem ich w odpowiedni sposób, aby prezentowały się elegancko i stosownie do okazji. Obejrzyj zamieszczony tutaj film, aby zobaczyć jak w bardzo prosty sposób można komponować kwiaty, jak je dobierać, jak układać. Znajdziesz tutaj kilka ciekawych i ładnych kompozycji wartych wypróbowania.

Rzeczy, które potrzebujesz:
gąbki florystyczne, kosze, doniczki, różne rodzaje kwiatów żywych lub sztucznych, mocna taśma klejąca, liście z różnych roślin do kompozycji, kokardy / wstążki.
1
Zdecyduj się na żywe lub sztuczne kwiaty. Nie łącz obu tych rodzajów w jednej kompozycji, ponieważ nie wygląda to profesjonalnie i korzystnie.
2
W doniczce lub koszu na kwiaty umieść gąbkę florystyczną. Jeśli zdecydowałaś się na żywe kwiaty, gąbka powinna być nasączona wodą, aby kwiaty dłużej stały. Nie ma takiej potrzeby przy kwiatach sztucznych.
3
Gąbkę włóż do środka doniczki lub kosza i przywiąż ją dokładnie i ciasno taśmą. Gąbka musi być dobrze zamocowana.
4
Zacznij teraz wbijać w gąbkę liście ozdobne. Mogą to być liście paproci, myszopłochu, eukaliptusa, anturium, bluszczu, czy cokolwiek innego, do czego masz dostęp.
5
Gdy wbijesz już odpowiednią ilość liści, zacznij wkomponowywać w nie kwiaty. Tutaj masz równie duże, o ile nie większe, pole do popisu. Kompozycje cmentarne możesz robić z róż, łubinu, lilii, irysów, margaretek, wrzosów, hipasterum, waxa, frezji i wielu, wielu innych.
6
Kwiaty dobieraj kolorystycznie lub pod względem wielkości. Obejrzyj filmik, aby zobaczyć w jaki sposób można dobierać różne kwiaty, aby powstały ciekawe, ładne kompozycje.
Udostępnij
Oceń 
 2.8/5 (315 ocen)
  • Komentarze Tipy.pl (1)

mariola - 2013-10-31
Bardzo słaby jest ten ekspert. Używa niepopranych nazw roślin i technik florystycznych. Wprowadza internautów w błąd. Pod tekstem jest tytuł kolejnego akapitu "Jak zrobić wieniec w kształcie krzyża" To już jest absurd. Wieniec, jak nazwa sama mówi musi być okrągły, krzyż natomiast wręcz przeciwnie.... Szok! Mariola Miklaszewska - wieloletni nauczyciel florystyki.
 
Kompozycje na cmentarz nie są trudne do wykonania. Tworzenie własnych pozwoli ci nie tylko zaoszczędzić pieniądze, ale...
Jak zrobić kompozycję kwiatową na Wszystkich Świętych?
Kompozycje na cmentarz nie są trudne do wykonania. Tworzenie...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt