Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Dzień Wszystkich Świętych > Przystrajanie Grobów

Jak zrobić kompozycje kwiatowe na grób?

Redaktor: , specjalista Tipy.pl
Stopień trudności: umiarkowane
 2.8/5 (311 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Kompozycje kwiatowe na groby naszych bliskich nierzadko przysparzają nam kłopotów, zwłaszcza jeśli chcemy je zrobić samodzielnie. Mamy problemy z dobraniem odpowiednich kwiatów, czy ułożeniem ich w odpowiedni sposób, aby prezentowały się elegancko i stosownie do okazji. Obejrzyj zamieszczony tutaj film, aby zobaczyć jak w bardzo prosty sposób można komponować kwiaty, jak je dobierać, jak układać. Znajdziesz tutaj kilka ciekawych i ładnych kompozycji wartych wypróbowania.

Rzeczy, które potrzebujesz:
gąbki florystyczne, kosze, doniczki, różne rodzaje kwiatów żywych lub sztucznych, mocna taśma klejąca, liście z różnych roślin do kompozycji, kokardy / wstążki.
1
Zdecyduj się na żywe lub sztuczne kwiaty. Nie łącz obu tych rodzajów w jednej kompozycji, ponieważ nie wygląda to profesjonalnie i korzystnie.
2
W doniczce lub koszu na kwiaty umieść gąbkę florystyczną. Jeśli zdecydowałaś się na żywe kwiaty, gąbka powinna być nasączona wodą, aby kwiaty dłużej stały. Nie ma takiej potrzeby przy kwiatach sztucznych.
3
Gąbkę włóż do środka doniczki lub kosza i przywiąż ją dokładnie i ciasno taśmą. Gąbka musi być dobrze zamocowana.
4
Zacznij teraz wbijać w gąbkę liście ozdobne. Mogą to być liście paproci, myszopłochu, eukaliptusa, anturium, bluszczu, czy cokolwiek innego, do czego masz dostęp.
5
Gdy wbijesz już odpowiednią ilość liści, zacznij wkomponowywać w nie kwiaty. Tutaj masz równie duże, o ile nie większe, pole do popisu. Kompozycje cmentarne możesz robić z róż, łubinu, lilii, irysów, margaretek, wrzosów, hipasterum, waxa, frezji i wielu, wielu innych.
6
Kwiaty dobieraj kolorystycznie lub pod względem wielkości. Obejrzyj filmik, aby zobaczyć w jaki sposób można dobierać różne kwiaty, aby powstały ciekawe, ładne kompozycje.
Udostępnij
Oceń 
 2.8/5 (311 ocen)
  • Komentarze Tipy.pl (1)

mariola - 2013-10-31
Bardzo słaby jest ten ekspert. Używa niepopranych nazw roślin i technik florystycznych. Wprowadza internautów w błąd. Pod tekstem jest tytuł kolejnego akapitu "Jak zrobić wieniec w kształcie krzyża" To już jest absurd. Wieniec, jak nazwa sama mówi musi być okrągły, krzyż natomiast wręcz przeciwnie.... Szok! Mariola Miklaszewska - wieloletni nauczyciel florystyki.
Własnoręcznie wykonana wiązanka na cmentarz to nie tylko doskonała dekoracja grobu, ale i dowód naszej pamięci i...
Jak zrobić wiązankę na cmentarz w odcieniach fioletu?
Własnoręcznie wykonana wiązanka na cmentarz to nie...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

Dołącz do nas!
Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.

  • Longina Kulak
  • Mirosława Tymanowska-Mozol
  • Kar Szczepanik
  • Ewelina Galik
  • Ola Gąsior
  • Marzena Jankiewicz
  • Natalia Gąsowska
  • Maria Romanowska
  • Stanisław Kowalski
  • Milena Gzik
pasożyt