Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Dzień Wszystkich Świętych > Przystrajanie Grobów

Jak zrobić wieniec w kształcie krzyża?

Redaktor: , specjalista Tipy.pl
Stopień trudności: łatwe
 3.5/5 (345 ocen)
Oceń 
Wieniec inny niż wszystkie, bo w formie krzyża. Bardzo ciekawy pomysł. Bazę z gąbki można dostać w dobrej kwiaciarni lub w sklepie ogrodniczym z artykułami tego typu. Gdy już będziesz mieć podstawę, samo układanie kwiatowej kompozycji i wbijanie kwiatów to pestka. Zobacz na filmiku, jak to zrobić.

Rzeczy, które potrzebujesz:
gąbka florystyczna na podstawce w formie krzyża, hortensje, liście hortensji, róże, liliowiec ogrodowy.
1
Gąbkę z podstawką w kształcie krzyża możesz kupić w dobrym sklepie ogrodniczym czy kwiaciarni. Rozejrzyj się i popytaj.
2
Do tego projektu można wykorzystać w sumie wiele rodzajów kwiatów. Hortensje jednak mają nad większością innych kwiatów tą przewagę, że zasychając nie tracą swoich kształtów.
3
Obejrzyj cały filmik aby dowiedzieć się bardzo dokładnie jak wbijać kwiaty w gąbkę. Podpowiem, że najpierw należy wbić liście wokoło w gąbkę na całej długości krzyża. Dopiero potem wbijaj kwiaty, aby ładnie wypełniły całą górę.
4
Jeśli chcesz możesz na końcu dodać kilka róż czy liliowca, jak pokazano w filmiku. Jednak nie jest to obowiązkowe. Zrób swój wieniec tak, aby Ci się podobał.
Oceń 
 3.5/5 (345 ocen)
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Kompozycje na cmentarz nie są trudne do wykonania. Tworzenie własnych pozwoli ci nie tylko zaoszczędzić pieniądze, ale...
Jak zrobić kompozycję kwiatową na Wszystkich Świętych?
Kompozycje na cmentarz nie są trudne do wykonania. Tworzenie...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub