Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Włosy > Ścinanie włosów

Jak obciąć swojemu mężczyźnie włosy?

Redaktor: , specjalista Tipy.pl
Stopień trudności: umiarkowane
 3/5 (183 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Po co Twój chłopak ma wydawać niepotrzebnie pieniądze na fryzjerów skoro możesz Ty sama obciąć mu włosy? Za oszczędzone pieniądze z pewnością kupi Ci coś ładnego. Dowiedz się krok po kroku jak obciąć chłopakowi włosy w domowych warunkach.

Rzeczy, które potrzebujesz:
w miarę spokojnego miejsca do pracy, krzesło, prześcieradło albo peleryna fryzjerska, grzebień, lusterko, ostre nożyczki, klipsy do włosów, zraszacz z wodą
1
Przygotuj swojego mężczyznę. Posadź go na krześle. Powiedz mu żeby się nie wiercił. Postaraj się żeby się zrelaksował - masz wszystko przecież pod kontrolą! Okryj go fartuchem lub prześcieradłem.
2
Zmocz włosy. Spryskaj włosy dokładnie spryskiwaczem z wodą tak aby były mokre.
3
Maszynka do włosów i nakładki
Wybierz nakładkę. Zapytaj swojego chłopaka na jaką długość zwykle się strzyże. Wybierz odpowiednią nasadkę regulującą długość cięcia. Każda nakładka umożliwia przystrzyżenie włosów na inną długość.
4
Uruchom maszynkę. Trzymaj ją pewnie w dłoni i nie wymachuj ją na wszystkie strony bo mogłabyś kogoś skrzywdzić.
5
Przesuwaj maszynką od dolnych partii włosów ku górze. Kieruj maszynkę w przeciwnym kierunku do wzrostu włosów. Włosów znajdujących się na czubku głowy póki co nie ruszaj. Szczególnie ostrożnie ścinaj maszynką włosy w okół uszu. Najlepiej jeśli wolną ręką "odegniesz" ucho.
6
Przytnij czubek włosy na czubku głowy. Stań za plecami chłopaka, zaczesz mu włosy do tyłu. Za pomocą grzebienia wyznacz pierwszą partię włosów do ścięcia. Chwyć pas włosów znajdujących się najbliżej twarzy pomiędzy palec wskazujący i środkowy. Daj swojemu chłopakowi do ręki lustro, spytaj jakiej długości życzy sobie mieć włosy na czubku głowy i tnij. Jeśli jesteś zdenerwowana przytnij mniej włosów - zawsze będziesz mogła później jeszcze je skrócić.

Wyznacz kolejną partię włosów znajdującą się obok włosów już podciętych. Wcześniejsze cięcie wskaże Ci linię gdzie powinnaś ciąć. Obetnij wszystkie włosy, które są dłuższe niż te ścięte za pierwszym cięciem. Powoli przesuwaj się na boki i w tył głowy. Za każdym razem wyznaczaj sobie grzebieniem pas włosów do ścięcia.
7
Równaj włosy. Przeczesuj włosy grzebieniem chwytając poszczególne pasma między palce i równaj różnice cięć. Największa różnica będzie pomiędzy częścią obciętą za pomocą maszynki a góry głowy obciętej nożyczkami. Aby wyrównać różnicę chwyć włosy pomiędzy palce w taki sposób aby wierzch Twojej dłoni był skierowany w kierunku głowy chłopaka. Zobaczysz wyraźny szpic włosów - wyrównaj go.
Nie zapomnij o włosach w okół twarzy. Zaczesz je na na twarz i wyrównaj.
8
Wykończenie. Weź maszynkę, ściągnij z niej nakładkę i wyrównaj "obwód" fryzury zaczynając na karku i kończąc na bakach. Maszynkę kieruj z góry na dół zgodnie ze wzrostem włosów. Uważaj na uszy.

Teraz otrzep chłopaka z włosów. Daj mu lusterko aby sprawdził czy wszystko jest ok i delikatnie zdejmij z niego pelerynę.
Przeczytaj teraz: Jak zrobić fryzurę emo?
Udostępnij
Oceń 
 3/5 (183 ocen)
  • Komentarze Tipy.pl (9)

Beata - 2015-06-29
E tam można to zrobić prościej, zwłaszcza kiedy jesteś początkująca - operowanie nozyczkami nie jest takie proste... Mi wystarcza sama maszynka. Ustawiam 6 mm i jadę całość na zapałkę :) Szybko, łatwo i zawsze wychodzi :)
FRYZJERKA - 2015-02-12
TAK NIE KOMPETENTNEGO ARTYKULU JESZCZE NA OCZY NIE WIDZIALAM. CIEKAWE JAK OSOBA KTORA SIE UCZY MA WIEDZIEC DOKAD TA MASZYNKA JECHAC ITP. ZE TAKIE BZDURY SA W NECIE ZAMIESZCZANE TO ZENADA!!
Ulka - 2013-11-28
Jakby to było wideo to może udało mi się zrozumieć a tak czytając nie odważyłabym się.
toko - 2013-08-28
do Eweliny,to ile tych strzyżeń było że zaoszczędził tyle forsy że starczyło na tam i z powrotem do Paryża??????????????????
ja - 2013-03-25
wszyscy kochamy Ewelinę !
xyz - 2010-06-26
haha ja też Cię kocham Ewelino :D
izka - 2010-03-15
ja mam chlopaka i tez mu tak scielam
W - 2009-12-14
Ewelina kocham Cię! :D
Ewa - 2009-11-29
No faktycznie bardzo dobre i skuteczne porady. Jestesmy oboje bardzo zadowoleni, wyszło prima sort. A za zaoszczędzone pieniadze mój facet kupił wycieczkę i pojechalismy razem do Paryza na okolicznościową wystawę w Luwrze.
Pozdrawiam Ewelina
Wizyta w salonie fryzjerskim tylko po to, aby podciąć grzywkę to strata czasu i pieniędzy. Przecież można to zrobić...
Jak obciąć grzywkę?
Wizyta w salonie fryzjerskim tylko po to, aby podciąć grzywkę to strata czasu i pieniędzy...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

Dołącz do nas!
Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.

  • Danuta Lisowska
  • Damian Wojciech
  • Mączek Pączek
  • Monika Jurczyk
  • Winona Winona
  • Agata Niemotko
  • Marek Krzeminski
  • Ewa Włodarczyk
  • Maciek Paluchniak
  • Bożena Burka
  • Adrian Bujak
  • Marzena Buczek
  • Monika Salamon
pasożyt