Tutaj jesteś: Jedzenie i Picie > Kuchnia Światowa i Regionalna > Kuchnia chińska

Jak jeść pałeczkami?

Redaktor: , specjalista Tipy.pl
Stopień trudności: trudne
 3.5/5 (321 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Jedzenie pałeczkami nie jest wcale takie trudne jak się wydaje. Praktyka czyni mistrza - w tym przypadku również. Poniżej przedstawiamy porady i wskazówki jak używać pałeczek.

Rzeczy, które potrzebujesz:
Pałeczki
1
Jedzenie pałeczkami
Pierwsza pałeczka powinna opierać się z jednej strony o błonkę łączącą kciuk z palcem wskazującym a z drugiej strony o koniuszek środkowego palca. Aby pałeczka nie spadła opieramy ją na palcu serdecznym i dociskamy kciukiem. Pałeczka powinna być ułożona w taki sposób jakbyśmy chcieli pisać używając do tego celu zamiast palca wskazującego i środkowego, palec środkowy i serdeczny.
2
Umieść drugą pałeczkę równolegle do pierwszej przytrzymując ją opuszkiem kciuka oraz środkową częścią palca wskazującego.
3
Upewnij się że pałeczki ułożone są równolegle. Ich końce powinny znajdować się jeden nad drugim.
4
Dolna pałeczka powinna być nieruchoma natomiast pałeczka górna powinna być swobodnie poruszana poprzez ruchy palca wskazującego.
Wskazówki
  • Pamiętać należy, że nabijanie jedzenia na pałeczki jest niegrzeczne zatem należy się tego wystrzegać - nawet w akcie desperacji.
Udostępnij
Oceń 
 3.5/5 (321 ocen)
  • Komentarze Tipy.pl (3)

Tytus - 2012-04-12
Nie dziwię się, że wam nie wychodzi. Ja nauczyłem się łatwiejszego sposobu: Kładziesz pałeczki jedna na drugiej, krzyżujesz pod bardzo małym kątem, trzymasz w miejscu, w którym się krzyżują na górze kciukiem a na dole palcem środkowym. Pomagając sobie palcem wskazującym zmieniaj kąt, pod którym pałeczki się krzyżują i dzięki temu możesz chwytać i puszczać jedzenie. Sam do tego doszedłem i działa :)
032 - 2011-01-01
"Jedzenie pałeczkami nie jest wcale takie trudne jak się wydaje". A później, stopień trudności:trudne. ;D
Artykuł jest dobry. Sama kiedyś wypróbuję.
Chizuru Minamoto - 2010-10-03
Robiłem punkt 1 i 2 ale gdy mam pałeczki tak w ręce to nie umiem poruszać górną pałeczką. Natomiast dobrze mi wychodzi poruszanie pałeczką górną palcami: kciukiem, wskazującym i środkowym. nie wiem czemu nie umiem poruszać tylko dwoma palcami.

ps. za pałeczki użwam takich patyczków do szaszłyków.
Te smaczne pałeczki są bardzo poste do wykonania. Można dodać do nich jakąś ulubioną surówkę oraz ziemniaki, ryż czy...
Jak zrobić pałki z kurczaka we własnym sosie?
Te smaczne pałeczki są bardzo poste do wykonania. Można...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt