Tutaj jesteś: Dom i Ogród > Wnętrza > Dekoracje świąteczne

Jak zrobić tulipana Origami?

Redaktor: , specjalista Tipy.pl
Stopień trudności: umiarkowane
 3.5/5 (663 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Tulipany origami są śliczną ozdobą. Zrób sam dekoracje wielkanocne, wykaż się kreatywnością! Poniżej przedstawiamy instrukcję jak zrobić tulipana z papieru.

Rzeczy, które potrzebujesz:
Papier
1
Święta Wielkanocne tuż przed nami zatem warto pomyśleć o przystrojeniu naszego domu. Dekoracje wielkanocne to przede wszystkim pisanki, baranki i zajączki. Jednak jakie to byłyby święta bez kwiatów? Wielkanoc przypada na najpiękniejsze dni wiosny, zatem święta te powinny być pełnie narcyzów, fiołków oraz tulipanów.
2
Do robienia tulipanów możemy zachęcić dzieci. Będą miały zabawę na długie godziny a my w tym czasie możemy zająć się przygotowaniami świątecznymi.
3
Po zrobieniu kwiatów warto spryskać całość lakierem do włosów. Papierowy bukiet będzie dzięki temu ładnie błyszczeć.
Udostępnij
Oceń 
 3.5/5 (663 ocen)
  • Komentarze Tipy.pl (7)

jm3e - 2013-01-16
Super pomysł, szczególnie dla maluchów. Prosty, łatwy do wykonania i nie wymaga specjalnych zdolności. Dla dzieci w klasach 1-3 do wykorzystania. Dzięki.
lori66534 - 2012-12-17
To nie jest technika typowo origami gdyż potrzeba tu kleju i nożyczek a origami to sztuka tylko i wyłącznie składania papieru ale efekt i tak bardzo fajny!
żal mi tego -.- - 2012-03-21
żal ! to jest głupie -.-
Kwirek - 2012-01-28
To nie jest origami!!!!!
W origami nie uzywa sie kleju i nozyczek.
Origami jest sztuką składania papieru w jednym kawałku bez niszczenia i łaczenia go z innymi kawałkami.

BTW Tuplipany bardzo fajne.
edv - 2010-07-13
Tulipan fajny i prosty. Ale z origami da się wycisnąć dużo ładniejsze kwiatki ;) Można je znaleźć chociażby tutaj: http://www.origami.yoyo.pl
Misia - 2010-04-09

Najlepszy będzie specjalny papier do origami. Jest on na tyle sztywny, że kwiatki nie będą "sflaczałe", a jednocześnie na tyle gibki, że daje się łatwo zginać. Poza tym papier taki dostępny jest w różnej fakturze, wzorach i kolorach, więc daje dużo różnych możliwości. Rozmiar papieru nie ma znaczenia, najwyżej otrzymasz mniejsze kwiatki. Musi być tylko kwadratowy :)

NIllka - 2010-04-08
jaki jest dokładny wymiar papieru ?? jaki papier muszę kupic aby był najlepszy??
Po co kupować pudełka, kiedy możesz je wykonać samodzielnie? Tworzenie własnego papierowego pudełka może sprawić wiele...
Jak zrobić pudełko origami?
Po co kupować pudełka, kiedy możesz je wykonać samodzielnie? Tworzenie własnego...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt