Tutaj jesteś: tag > Rozmowa z trudnym klientem
Tag Rozmowa z trudnym klientem (1)
wściekły klient
4.0000/5
Jak postępować z trudnym klientem?
redaktor: hania, specjalista Tipy.pl
Musisz pracować dziewięć razy ciężej, żeby pozyskać nowego klienta, niż żeby utrzymać obecnego. Oznacza to, że nie możesz sobie pozwolić na ani jednego wściekłego kontrahenta. Poniższy...   czytaj więcej »
Podobne porady
skuteczne wystąpienie
4.0000/5
Jak zrobić skuteczną prezentację w Power Point?
redaktor: MarcinK, specjalista Tipy.pl
Podobno jedną z siedmiu najbardziej stresujących człowieka rzeczy jest wystąpienie publiczne. Wiele osób w sposób praktyczny wyrobiło w sobie umiejętność przemawiania do publiczności....   czytaj więcej »
organizacja konferencji
2.3333/5
Jak zorganizować konferencję?
redaktor: Biznes, redaktor Tipy.pl
Organizujesz spotkanie dla większej ilości osób? Wymaga to dobrej organizacji i wiele pracy. Przeczytaj poniższe wskazówki, one powinny Ci nieco ułatwić to zadanie.   czytaj więcej »
Telemarketing
3.5000/5
Jak zdenerwować telemarketera?
redaktor: Intimo, specjalista Tipy.pl
Każdy z nas ma od czasu do czasu kontakt z telemarketerami. Bywają oni różni, tak jak różni są ludzie. Bywa, że zachowują się bardzo nieładnie, są niegrzeczni i robią z nas idiotów po to,...   czytaj więcej »
sms reklamowy
4.0769/5
Jak wyłączyć SMSy reklamowe w ERA?
redaktor: Andrzej, specjalista Tipy.pl
SMS. Kolejny raz zerwałeś się z fotela, mając nadzieję, że to coś ważnego. Jednak znów okazało się, że zostałeś wybrany do wzięcia udziału w konkursie, otrzymania pakietu darmowych minut...   czytaj więcej »
radzenie sobie z trudnymi klientami
1.0769/5
Jak sobie radzić z trudnym klientem?
redaktor: Maslosz, specjalista Tipy.pl
Każdy, kto pracuje w biurze obsługi klienta wie, jak ciężko jest być miłym dla niektórych ludzi. Niektórzy klienci są agresywni, niemili, a ich głównym celem w życiu jest utrudnienie i...   czytaj więcej »
Telemarketer
3.4000/5
Jak radzić sobie z telemarketerami?
redaktor: Anette, specjalista Tipy.pl
Telemarketerzy z dnia na dzień mają coraz lepsze techniki sprzedaży. Potrafią wcisnąć nam dosłownie wszystko. Jak sobie z nimi poradzić, jak być asertywnym oraz jak nie dać się wyprowadzić...   czytaj więcej »
spotkanie z klientem
3.2000/5
Jak przeprowadzić rozmowę z klientem?
redaktor: MarcinK, specjalista Tipy.pl
Skuteczna rozmowa z klientem jest celem wszystkich handlowców. Każda taka rozmowa składa się z czterech zasadniczych składników. Jeśli poświęcisz trochę czasu, żeby je wyćwiczyć, twoje...   czytaj więcej »
sztuka konwersacji
4.8137/5
Jak nauczyć się rozmawiać z ludźmi?
redaktor: MarcinK, specjalista Tipy.pl

Chcesz poczuć się lubiany i kochany? Jednym sposobem, żeby to osiągnąć jest rozmawianie z innymi ludźmi! Pomyśl... Czy kiedyś jechałeś windą z tuzinem osób i nikt nie odezwał się ani...   czytaj więcej »

dobry mówca
4.9695/5
Jak być dobrym mówcą?
redaktor: hania, specjalista Tipy.pl
Wykonując wiele obowiązków, wspomagasz się listą rzeczy do zrobienia: listą zakupów, planem dnia, harmonogramem wyjazdów. Ponieważ twoje stanowisko wymaga od ciebie również wystąpień...   czytaj więcej »

Logowanie   Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się
E-mail

Hasło

   
  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook


lub
Zapomniałeś hasła - kliknij tutaj
Zarejestruj się za darmo   
Czym są Tipy.pl? Co chcesz zrobić? Zmotywować się do pracy? Zrobić samolot z papieru? Zareklamować się w Internecie? Tipy.pl to miejsce, gdzie możesz znaleźć porady i wskazówki na każdy temat.
E-mail

Hasło

Powtórz hasło


   Akceptuje regulamin *wyrażam zgodę na świadczenie usługi, przyjmuję do wiadomości, że jednocześnie tracę prawo do odstąpienia od Umowy.
   Wyrażam zgodę na otrzymywanie od GRUPA INTERIA.PL Sp. z o.o. sp. k.| z siedzibą w Krakowie, Os. Teatralne 9A, 31-946 Kraków |Sąd Rejonowy dla Krakowa - Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS – 416593| NIP – 5272644300 |za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej informacji handlowych w rozumieniu art. 2 pkt 2 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r., nr 144, poz. 1204, z późn. zm.). Do korespondencji powyżej wskazuję m. in. podany przeze mnie w formularzu i należący do mnie adres e-mail.
Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook


lub
Usługę świadczy

GRUPA INTERIA.PL Sp. z o.o. sp. k.

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie
XI Wydział Krajowego Rejestru Sądowego

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10
E-mail: tipy@firma.interia.pl
Adres: Os. Teatralne 9A, 31-946 Kraków

KRS 0000416593    NIP 5272644300    REGON 142734048
Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.
Nie jestem pasożytem, nie blokuje reklam
pasożyt
Proszę wyłącz Adblock-a, jeśli chcesz zobaczyć treść artykułu.