prezent

Jak wybrać tani i udany prezent?

muszka - specjalista Tipy.pl
Robienie prezentów wbrew pozorom nie jest tak łatwą sztuką, na jaką wygląda. Trudno jest trafić w gusta osoby obdarowywanej i sprawić, aby prezent nie leżał w kącie. Istnieje jednak kilka rozwiązań na to, aby prezent był nie tylko udany, ale też niewiele kosztował. Poniżej znajdziesz kilka cennych wskazówek.
1
Ciekawym miejscem, gdzie można wybrać tani prezent jest sieć sklepów "Wszystko po 5zł". Takie sklepy znajdują się praktycznie w każdym mieście i chociaż nie są ze sobą powiązane w żaden sposób, można tam znaleźć wiele interesujących rzeczy. Nie ma tam podziału na konkretny rodzaj przedmiotów, które można kupić. Można znaleźć tam wszystko- od piłeczki, szkatułki, biżuterii, po krzesła ogrodowe. Najlepsze jest w tym wszystkim to, że wszystko, na co patrzysz, każda rzecz z osobna - kosztuje tylko 5 złotych. To naprawdę niewiele jak za tak różnorodne upominki. W takim sklepie uda się nam kupić prezent nawet dla najbardziej zwariowanej osoby. Trzeba tylko dobrze poszukać i pomyśleć co dana osoba lubi i jakie ma preferencje co do różnego rodzaju upominków.
2
Innym miejscem, gdzie można kupić tani prezent, są stragany z tanimi książkami. Co prawda, tam ceny są trochę wyższe niż 5 złotych, lecz również możemy dostać tani i ciekawy prezent. Jeśli osoba, którą chcemy obdarować, lubi czytać książki, to taki stragan będzie miejscem w sam raz. Musimy jednak wiedzieć, co dana osoba lubi czytać. Wybór jest równie duży jak w sklepie, więc łatwo jest się w tym wszystkim zagubić. Ceny na takich straganach są jednak niższe, niż w sklepach, ponieważ właściciel nie musi wynajmować lokalu, ani opłacać pensji pracownikom. Dzięki temu możemy sporo zaoszczędzić kupując nowy egzemplarz książki.
3
Trzecim sposobem na kupienie prezentu po okazyjnej cenie są promocje. Niezależnie od rodzaju sklepu, robi on od czasu do czasu wyprzedaże. Dzięki takim okazjom możemy kupić daną rzecz nawet za połowę ceny! Warto przejść się do centrum handlowego i porozglądać się za promocjami. Możesz również poszukać w Internecie ciekawych promocji i okazji cenowych. Ceny możesz porównać za pomocą stron www.skapiec.pl lub www.ceneo.pl Dzięki temu unikniesz przepłacenia za produkt i zaoszczędzisz na inne przyjemności. Za zaoszczędzone pieniądze możesz również urządzić przyjęcie urodzinowe. Umiejętne wydawanie pieniędzy rodzi wiele nowych możliwości na ciekawe gospodarowanie wydatkami. Pozostaje życzyć udanych zakupów!
Strona 1 z 2

Powiązane porady

Prezent z kokardką
bukiet z guzików
mydło ozdobne

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

n,mn,l
23.12.2014
niezle