Sexy kobieta

Jak uwieść chłopaka?

OlaSOlaS - specjalista Tipy.pl
Czy istnieje człowiek z którym chcesz być w związku? Jeśli ideał mężczyzny jeszcze na Ciebie nie zwraca uwagi, nie martw się. W tym artykule zdradzę 5 sprawdzonych (i seksownych) sposobów na uwiedzenie mężczyzny. Mężczyźnie schlebia, kiedy wie, że jest dla Ciebie pokusą, ale trzeba uważać, żeby nie stwierdził że jesteś nachalna, albo że całkowicie oszalałaś na jego punkcie. Więc nie zastanawiając się, skorzystaj z moich 5 rad, aby uwieść tego upatrzonego faceta.
1
Wybierz odpowiednie miejsce i atmosferę

Uwiedzenie faceta będzie trudniejsze, jeśli atmosfera w koło będzie zakłócała to co ma się wydarzyć. Wybierz najlepiej ciche i romantyczne miejsce, gdzie nie jeżdżą samochody, nie szczekają psy i nie marcują się koty i zapomniałabym o najważniejszym - wybierz miejsce gdzie nie ma ludzi. Trudno się skoncentrować na rozmowie (pierwszej albo bardziej poważnej) jeśli obok przechadzają się ludzie. Idealnym miejscem byłaby cicha romantyczna knajpka na uboczu miasteczka/centrum, tak żeby w środku nie było tłumów. Sprzyjające byłyby świece i kolacja, można też wyjechać gdzieś nad wodę, i zjeść kolacje na piasku przy zachodzie słońca. Wszystko zależy od dyspozycyjności czasem, aczkolwiek najważniejsze to to by było jak najmniej zakłóceń.

2
Uwiedź go zmysłowym zapachem perfum.

Wybierz zmysłowy zapach, który pobudzi zmysły. Jeśli możesz, poprosić o opinię kolegę, bo to właśnie faceci powinni wydawać sondę na temat zapachu jaki nosisz na sobie. Płeć przeciwna wie jaki zapach przyciągnie faceta, na czym na pewno Ci zależy. Możesz także spróbować ziołowych afrodyzjaków jak jaśmin, róża i ylang ylang.

3
Pokaż że jesteś pewna siebie i swoich czynów.

Mężczyźni nie lubią kobiet, które mają niską samoocenę. Utrzymuj wyprostowaną postawę z wypiętą klatką piersiową. Podczas spaceru, nie patrz w dół bo sprawia to wrażenie nieufności, zażenowania no i braku pewności siebie.

Jednym ze świetnych sposobów by uwieść mężczyznę, jest noszenie ubrań, które sprawią, że Ty poczujesz się seksownie i komfortowo, a odbiorcy pobudzą zmysły. Jeśli nie jesteś przekonana co do swojej sylwetki ciała, może Cię to zmobilizować do ćwiczeń i zasięgnięcia pomocy trenera fitness, co sprawi że poczujesz się pewniej.

Sięgnij po nowy styl bycia. Jeśli nosisz okulary, spróbuj soczewek kontaktowych - będziesz wyglądała młodziej i lepiej, uwierz! Z drugiej strony, niektórzy ludzie lepiej wyglądają w okularach, bardziej atrakcyjnie, mądrzej. W tym wypadku wybierz się do sklepu z oprawkami i dopasuj je ze sprzedawcą. Wypróbuj nową, odważniejszą fryzurę, zmień kolor, modnie podetnij. Wyglądaj lepiej i przy okazji poczuj się pewniej siebie. Jeżeli masz problem z decyzją co do wyglądu, albo wyporu fryzury/ubrania/oprawek, wybierz się do stylistki - ona pomoże Ci pod każdym względem.

4
Graj spojrzeniem.

Spójrz na niego przez kilka sekund uwodzicielskim wzrokiem. Kiedy patrzy na ciebie, możesz spojrzeć w dół lub na boki i delikatnie, nieśmiało się uśmiechać. Następnie spójrz na niego ponownie i powtórz proces. Najbardziej skutecznym sposobem, by uwieść mężczyznę jest dawanie sygnałów mową ciała. To da mu wrażenie, że jesteś niedostępna i potrafisz zwodzić, uwodzić i kusić, a to pociąga facetów.

5
Uwolnij uwodzicielską moc dotyku.

Wiesz, co sprawia dotyk? Sprawia, że czujesz się dobrze, pobudza, rozpala. Kiedy przytula się kogoś, lub kładzie rękę na kolanie, ramieniu, czujesz pewnego rodzaju kontakt i więź z tą osobą. Możesz użyć tego na swoją korzyść.

Większość mężczyzn nie ma nic przeciwko dotykaniu ich części ciała przez kobiety, w przeciwieństwie do kobiet, gdzie występują "niebezpieczne miejsca", których mężczyźni nie powinni za żadne skarby dotykać.

Wymyślanie dowcipnych wymówek, by kogoś dotknąć? Dobry pomysł! Kiedy mówisz coś zabawnego, możesz dotknąć faceta czy położyć rękę na jego ramieniu czy ręce. Jest to naturalny odruch przy rozmowie z bliską Ci osobą, więc nie powinnaś mieć z tym problemu. Możesz poprawić mu włosy, czy powiedzieć że coś w nich miał (paproszek), tak samo paproszek z koszuli można usunąć - taki gest będzie dobrze odebrany (czyt. chcesz żeby on wyglądał dobrze i że bacznie go obserwujesz).

?

Wskazówki
* Zastosuj te 5 zdumiewających sposobów na uwiedzenie faceta i spędzenie z nim romantycznego czasu.
* Jeśli znasz jakieś sposoby, by uwieść faceta pisz. Na pewno jest jeszcze wiele sposobów łatwo przyciągających płeć przeciwną.

Strona 1 z 3

Powiązane porady

Para zakochanych
Koniec miłości
Podryw doskonały

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

Eve
14.11.2016
ale pierdoły, autorka widać nigdy nie miała partnera bo to wszystko to bujdy