Kobieta w bieliźnie

Jak doprowadzić kobietę do wytrysku pochwowego?

AgaKAgaK - specjalista Tipy.pl
Tak naprawdę każda kobieta jest inna. Jedne z nich są nimfomankami a inne unikają seksu jak ognia. Tak samo jest, jeżeli chodzi o odczuwanie przyjemności seksualnej i umiejętności osiągnięcia tak pożądanego orgazmu. U jednej kobiety czasem wystarczy subtelne dotknięcie, aby miała na ciebie ochotę już w tym momencie, a inną trzeba długo nastrajać odpowiednią grą wstępną a i tak nie ma gwarancji, że będzie miała orgazm. Nie ma jednej prostej zasady, co zrobić, aby kobieta następnym razem błagała cię o seks. Dlatego mam dla ciebie kilka pomysłów jak doprowadzić kobietę do wytrysku pochwowego, który dodatkowo wzmocni siłę odczuwanych przez nią doznań.
1
Zanim doprowadzisz ją do wytrysku

Niedaleko cewki moczowej kobiety mają gruczoł odpowiadający męskiej prostacie. Stymulacja opuszki moczowej powoduje produkcję płynu. Sprawia, że opuszka powiększa się i staje się łatwiej wyczuwalna przez przednią stronę pochwy. Płyn wytworzony przez gruczoły może zostać gwałtownie wydalony przez ujście cewki moczowej, co nazywamy kobiecym wytryskiem. Płyn ten nie pachnie ani nie smakuje jak mocz. Więc jeżeli w trakcie stosunku kobieta wydali z siebie taką substancję nie przestrasz się od razu, że to jest mocz i nie uciekaj tam gdzie pieprz rośnie. Pamiętaj, że jeśli kobieta przeżywa orgazm, któremu towarzyszy właśnie taki wytrysk skala przeżywania przez nią emocji jest jeszcze większa. Poprzez manipulację jej pochwy możesz ułatwić pojawienie się takiego wytrysku, ale wcześniej upewnij się, że ona tego chce. Dla niej ten delikatny deszczyk może być równie krępujący.

2
Użyj palców, aby sprawić jej tą przyjemność

Istnieją kobiety, które przez stymulację łechtaczki mogą być doprowadzone do wytrysku pochwowego bądź inne, które należy pieścić w inny sposób np. całując piersi czy penetrując jej pochwę. Najskuteczniejszą jednak metodą jest jednak stymulacja punktu G. Nie oznacza to oczywiście, że od razu powinieneś przejść do stymulacji tej części ciała. Musisz nastroić wcześniej kobietę fundując jej grę wstępną.

Na początek zacznij lizać jej łechtaczkę, aby odpowiednio ją rozbudzić. Jeśli zacznie się denerwować włóż dwa palce do wewnątrz pochwy z dłonią skierowaną do góry. Nie przestawaj przy tym lizać łechtaczki oczywiście, jeśli jesteś w stanie robić dwie rzeczy na raz. Delikatnie wsuwaj palce jeszcze głębiej zbliżając się w kierunku punktu G. Druga ręką delikatnie naciskaj na skórę brzucha pomiędzy jej pępkiem a wzgórkiem łonowym w celu zwiększenia jej doznań. Jeśli ona powie ci, że czuje jakby musiała oddać mocz powiedz jej, że jest to praktycznie niemożliwe. Kiedy zaczyna osiągać orgazm ciecz powinna zbliżać się ku wytryskowi. Ilość płynu, która się pojawi może mieć objętość od jednej łyżki do filiżanki.

Po tym jak dojdzie do wytrysku pochwowego musi sobie odpocząć, ponieważ w tym momencie jej pochwa stanie się bardzo wrażliwa. Tak, więc nie przechodź od razu do drugiej rundy chyba, że masz wrażenie, że ona jest już gotowa.

3
Trzymaj się reguł

Osiągnięcie wytrysku pochwowego może nie być tak proste jak opisane jest wcześniej. Może upłynąć trochę czasu zanim uda ci się ją na tyle rozluźnić. Musicie eksperymentować na różne sposoby i nie poddawać się przede wszystkim. Możesz spróbować podniecić ją dotykając inne części ciała czy w inny sposób.

Możesz uklęknąć obok niej – twoje ciało powinno być skierowane na jej pępek. Podczas gdy palcami jednej ręki stymulujesz punkt G drugą ręką i językiem możesz stymulować jej sutki. Oczywiście są kobiety, które poprzez masturbowanie się potrafią doprowadzić do wytrysku. Możesz zawsze pozwolić się pokierować partnerce. A jeżeli wszystko inne zawiedzie możecie skorzystać z wibratora, który pozwoli kobiecie na penetrację najbardziej dogłębnych obszarów jej pochwy.

?

Wskazówki
* Każda kobieta może osiągnąć najwspanialszy orgazm w życiu. Tak naprawdę zależy to od ciebie jak ją do tego przygotujesz, w jaki sposób będziesz ją pieścił. Myślę, że warto poświęcić więcej czasu na to, aby zobaczyć ten nieoceniony wyraz twarzy, kiedy kobieta szczytuje.

Strona 1 z 2

Powiązane porady

sex przez telefon
podniecona kobieta
gra wstępna

Podobne porady

Komentarze (15)

* Pola wymagane

Tomek
14.10.2017
Kobieta ma silnie wykształconą potrzebę bliskości. To sprawia, że wiele pań nie jest w stanie osiągnąć orgazmu, jeżeli nie czuje się komfortowo w sytuacji intymnej.
tomi31
03.10.2016
Witam ja mam penisa 15 cm uwielbiam sex z obojgiem plci naraz i gdy dochodzimy razem
adaskooooo
16.08.2016
Kiedyś jak byliśmy jeszcze młodzi i żona przeżyła taki oraz po raz pierwszy to nie spałem do rana. Dlaczego? Myślałem że mi żona umrze orgazm miała tak intensywny że "zapomniała" oddychać i straciła przytomność. Głowę odchylila do tyłu jeknela szybko nabrała powietrza zaczęła się trzasc dygotac, ścisnela mi głowę udami, zrobiła mostek, znieruchomiala i walnela na łóżko jak trup. W głowie to aż mi coś trzaslo o tego uścisku, nie wiedziałem wtedy jaka siła w niej drzemie. Patrzę a moje słoneczko nie oddycha.... Szok ale po chwili wszystko powróciło do normy. Rano przy śniadaniu żona stwierdziła że jeszcze takiego orgazm nie miała a ja zastanawiałem się czy szyja przestanie mnie boleć. Powiedziała mi że uczucie niesamowite jak by eksplodował w środku a prąd poczuła w paznokciach. A ja się tak czasem zastanawiam czy mi żona głowy przy tym nie "ukryci". Czasem to robimy ale ja sie trochę boję ostatnio mało co mi przy tym ucha nie urwala a i kiedyś tak mnię uszczypala że paznokieć tzn. tips został w moim barku... masakra. A jak mnie przepraszala heee.... kabaret. Pozdrawiam i powodzenia.
Busk
26.10.2015
Często mój ukochany doprowadza mnie do tak specyficznego stanu, ale zawsze w trakcie stosunku na jeźdźca i nie zawsze wiąże się to z maximum przyjemnosci. (Doznania są różnego stopnia, raz mega długo i intensywnie, innym razem intensywnie acz krótko, jeszcze innym ok, ale bez rewelacji :P) Wszystko zalezy od psychiki i nawodnienia ;) serio, po wypiciu wody jakos tak lepiej idzie, i przy braku większego stresu ;) Nie do końca lubię stymulację językiem, no po prostu jestem takim typem. Zawsze wychodzi to tak, że go " zalewam" no i momentalnie On tez dochodzi. Jest cudownie, bo się kochamy i wszystko akceptujemy. U nas wyszło to naturalnie, bez szukania i stymulowanie na siłę, jakos takie udziwnianie seksu mi nie odpowiada. Polecam dać wybrance szklankę wody i sprawić, by poczuła się najbardziej pożądana w świecie . Pzdr!
Buenos
02.05.2015
Ja umiem każdej kobiecie to zrobić, warunek jest prosty musimy oboje o tym porozmawiać podczas gry wstępnej i kobieta musi mi zaufać do końca. Jest to najpiękniejszy widok pod słońcem!!! Zwykle kobieta po osiągnięciu po raz pierwszy tego mega orgazmu cała drży i nie rozumie co się dzieje, potem bardzo tego stanu pragnie. Cudowne to zjawisko!!!
Ania
16.09.2014
moj partner doprowadza mniedo orgazmu poprzez stymulacje punktu g niesamowite orgazmy polecam ktorzy tego wspanialego odlotu na ksiezyc nie doswiadczyli
wielkisutek
30.06.2014
Ktos napisal bzdury na temat wywolania squirtu u kobiety. Lizanie lechtaczki nie odpowiada kazdej kobiecie wiec jesli kobieta tego niecierpi napewno nie doprowadzisz jej w ten sposob do wytrysku.
Facecie czytajacy takie bzdury uparczywie chca lizac i lizac nie rozumieja ze nie tedy droga jesli kobieta nienawidzi lizania.
Damo
07.04.2014
Zobaczymy co z tych porad wyniknie .. Moze mi sie uda
;)
02.12.2013
Moj maz doprowadza mnie do wytryskow za kazdym razem kiedy ie kochamy. Jest niesamowicie, chociaz moj pierwszy strzal bardzo mnie zawstydzil bo strzelilam mu w twarz, oboje jeszcze wtedy nie wiedzielismy co sie wlasciwie wydarzlo ;) teraz to uwielbiam i z radoscia co rusz zmeniam pprzescierdlo
zenek50zenek
14.05.2013
widziałem to kiedys na własne oczy super widok