mały chłopiec

Jak począć syna?

LoveLove - specjalista Tipy.pl
Marzysz o poczęciu chłopca? Nie można zdecydować o płci dziecka, ale można zwiększyć szanse na jego poczęcie konkretnej płci. Poniżej znajdziesz instrukcję jak spłodzić chłopca.
1

Zapewne słyszałaś mity dotyczące poczęcia chłopca typu pozycja seksualna czy rodzaj diety. Otóż pozycja w jakiej kochasz się z partnerem nie ma wpływu na płeć poczętego dziecka. Jeśli chodzi o dietę zdania są podzielone. Wg niektórych naukowców dieta nie ma żadnego wpływu na płeć dziecka, inni natomiast twierdzą, że aby powić upragnionego synka jego przyszła mama powinna przed poczęciem być na wysokokalorycznej diecie.

2
Plemniki płci męskiej "Y" są szybsze od plemników płci żeńskiej "X" ale nie są "trwałe" czyli nie przeżywają tak długo jak żeńskie. Aby począć chłopca musisz odbyć stosunek płciowy z partnerem w 3 dniach owulacji, wówczas plemniki męskie szybko dotrą do jajeczka. Jeżeli stosunek jest kilka dni przed owulacją plemniki męskie nie przetrwają do dni owulacji i szanse na poczęcie chłopca spadają.
3

Śluz kobiety może "przechowywać" plemniki i w sprzyjających okolicznościach dochodzi do zapłodnienia. Ale właśnie plemniki męskie nie są w stanie dłużej przeżyć w śluzie kobiety. Np. kobiety uprawiające sport tj. jazda na rowerze czy nurkowanie mają zdecydowanie częściej dziewczynki. Również sauna i gorąca kąpiel zabija męskie plemniki. Nawet dopasowane slipy męskie obkurczają jądra i ograniczają żywotność plemników Y. Dlatego jeśli chcesz mieć synka unikaj gorących kąpieli oraz obcisłej bielizny.

4

Przeżywaj orgazm. Orgazm zmienia pH pochwy, czyli zwiększa jej zasadowość, co tworzy warunki korzystne dla plemników męskich. W związku z tym powinnaś mieć wcześniej orgazm niż partner, po to aby przygotować środowisko dla męskich plemników. Dopiero potem powinien nastąpić wytrysk nasienia.

5
Innym sposobem na poczęcie chłopca jest zapłodnienie In vitro – bardzo kontrowersyjne ostatnio. Musisz wiedzieć że jest ono bardzo kosztowne, ale jeśli cię na to stać możesz się zdecydować, pod warunkiem że twoje zasady moralne nie są sprzeczne z zapłodnieniem In vitro. Zapłodnienie to daje ci niemal 100 % szansę na poczęcie chłopca, pod warunkiem że zgłosisz ten fakt przed pobraniem plemników.
Strona 1 z 2

Powiązane porady

Oznaki owulacji
Dziewczynka
ciąża

Podobne porady

Komentarze (5)

* Pola wymagane

kruszon
22.01.2015
A co z odpowiednią suplementacją, np. promenem? Czy to też ma wpływ na płeć dziecka i w ogóle na to, czy dojdzie do zapłodnienia?
meagain
04.01.2013
testów nie polacem. ja korzystam z ovufriend.pl i tam pokazuje kiedy dokładnie jest owulacja, więc można to sobie jakoś planować (jeśli ktoś wierzy w takie planowanie płci;). Dla mnie w sumie to wszystko jedno czy chlopiec czy dziewczynka. choć mam już córcię, gdyby był teraz synuś to bym się cieszyła.
just
11.02.2012
ja kupilam test owulacyjny, bede wiedziala o moencie owulacji na 48 h przed. Zobaczymy, zyczcie mi powodzenia.
sss
29.08.2011
.. ale jakims cudem chlopakow rodzi sie wiecej niz dziewczynek..
pati
21.12.2010
Czyli tak naprawde szanse na chlopaka sa marne..