Miłość

Jak rozpoznać, że chłopak jest Tobą zainteresowany?

OlaSOlaS - specjalista Tipy.pl
Miłość
1 z 11
Mężczyźni mogą być nieco trudni do zrozumienia dlatego też nie możemy być całkowicie pewne, czy facet nas rzeczywiście lubi. Przez całe moje młodzieńcze lata gdy zaczęłam randkować, zastanawiało mnie czy facet jest słodki bo ‘chce czegoś dostać’ czy jest słodki bo mu się podobam. Jeśli jesteś w niepewnym związku albo masz taki przed sobą, chciałabym Ci przedstawić 10 wskazówek aby być całkowicie pewną, że on cię naprawdę lubi. Więc słuchajcie dziewczyny i przygotujcie się, żeby dowiedzieć się czy facet z którym się spotykasz leci na ciebie czy tylko się zgrywa.
1
oznaki zainteresowania - 1
Mówił coś komuś na Twój temat.

Flirtowałaś z nim a on z Tobą. Czy to znaczy coś więcej dla niego? Jeśli spodobałaś mu się, to na pewno opowie komuś o Tobie. Jeśli powiedział to waszemu wspólnemu znajomemu to oznacza, że chce dowiedzieć się czegoś więcej i ma okazje zadać kilka pytań dotyczących Ciebie, a to oznacza, że naprawdę go kręcisz. Kiedy wypytuje o ciebie inne osoby (udaje, że 'tylko pyta' bez żadnego powodu, lecz jego zachowanie pokazuje, że jest trochę bardziej tobą zainteresowany niż zazwyczaj) to znaczy, że wpadłaś mu w oko.

2
oznaki zainteresowania - 2
Jego spojrzenie.

Mimo, że facet siedzi po drugiej stronie pokoju to jego wzrok jest skupiony na tobie. On ogląda cię od stóp do głów (nie w perwersyjny sposób) i wasz wzrok w końcu się spotkał. Kontakt wzrokowy jest doskonały! Zaczynasz dostrzegać jego niepewny uśmiech... Tak dziewczyno! To definitywny znak, że mu się podobasz!

3
oznaki zainteresowania - 3
Rozmowa.

Rozmowa jest niezbędna jeśli istnieją szanse na romans.. Więc otwórz się i porozmawiaj z nim! Gdy zbliży się do Ciebie i zacznie zadawać pytania oznacza to, że jest prawdopodobnie Tobą zainteresowany. Wygląda na to, że słucha i reaguje na to, co mówisz. Ponadto jeśli zadaje pytania typu "Czy widujesz się z kimś...?" to masz odpowiedź! Pyta o to, ponieważ chce umówić się z tobą i ma nadzieje, że twoją odpowiedzią będzie 'nie'.

4
oznaki zainteresowania - 4
On pojawia się niespodziewanie.

Jeśli on pojawia się znikąd, to oczywiste, że bardzo mu się podobasz. Jest w stanie to zrobić tylko wtedy, gdy pytał odpowiednie osoby o twój plan dnia. Mógł nawet zwrócić uwagę na to, co robisz. Kiedy cię widzi jego twarz zaczyna się czerwienić. To wyraźny znak początku miłości!

5
oznaki zainteresowania - 5
Czy jesteś szczęśliwą osobą?

Jeśli jesteś to on na pewno cię lubi! Jeśli jesteś jednak smutasem, to teraz jest czas, aby zacząć nad tym pracować! Spójrz na swoje ciało, swoją przeszłość, zasoby, możliwości, plany i bądź pozytywna! Zmiany są trudne ale jeśli zmiana ma cię uszczęśliwić to... dlaczego nie?!

6
oznaki zainteresowania - 6
On cały czas mówi.

Obydwoje możecie rozmawiać i rozmawiać bez ani minuty ciszy. Dziewczyno, to dobry znak. Pasujecie do siebie! Milczenie jest śmiercią. Nie ma nic gorszego niż siedzenie w kompletnej ciszy a brak komunikacji to podstawa do zakończenia związku. Kiedy facet dużo mówi to znaczy, że chce zwrócić na siebie twoją uwagę!

7
oznaki zainteresowania - 7
Próbuje się zjednoczyć z tobą.

Jeśli chłopak doszukuje się między wami podobieństw, to oznacza, że jest tobą zainteresowany! Wtedy też dzieli się z tobą swoimi doświadczeniami, zainteresowaniami a nawet tym, co go irytuje. Jego zdaniem jest to pewne dopasowanie się do siebie. Im więcej rzeczy robicie takich samych tym bardziej jesteście do siebie podobni.

8
oznaki zainteresowania - 8
Jeśli zawsze się do Ciebie uśmiecha.

Czy on stale się do ciebie uśmiecha? Przyłapałaś go na tym? Kiedy on się uśmiecha, oznacza że cię bardzo lubi. Jeśli chcesz czegoś więcej to również się uśmiechaj. Uśmiech oznacza pewien rodzaj akceptacji.

9
oznaki zainteresowania - 9
Kiedy facet przyznaje się do czegoś żenującego przy tobie.

Jeśli on przyznaje się w Twojej obecności do czegoś żenującego to oznacza, że jesteś ważna dla niego. Niektórzy faceci dzielą się z tobą swoimi dziwactwami, aby przełamać lody i pokazać, że mają jakieś wady przez co są prawdziwi a nie udają super bohaterów. Co ważniejsze - jeśli facet przyznaje się przed tobą do swoich słabości to oznacza, że dobrze się czuje w twoim towarzystwie i ci ufa.

10
oznaki zainteresowania - 10
Zaczepia Cię w nieszkodliwy sposób.

Kiedy chłopak jest zauroczony dziewczyną może ją zaczepiać co często może być odebrane za dokuczanie. Kiedy zaczyna żartować na Twój temat oczywiście z tego co zrobiłaś albo powiedziałaś, to stara pokazać ci, że jest mu z tobą dobrze. Jeśli zacznie wymykać się to spod kontroli powiedz mu o tym, ale delikatnie!

Strona 1 z 11

Powiązane porady

dziewczyna
Koniec miłości
Podryw doskonały

Podobne porady

Komentarze (20)

* Pola wymagane

ala
26.09.2016
Witam.
Od niedawna ciągle mam dziwne nietypowe sytuacje z pewnym chłopakiem z rownoleglej klasy i nie wiem co może to znaczyć a może to tylko przypadek.
kiedy idę korytarzem widze jak ten chłopak wychodzi mi z naprzeciwka i tak jest za każdym razem,wtedy najczęściej patrzy sie przez krótki czas. jak pewnego razu szlam zamyslona to na niego wpadam . Pojawia się też na każdej przerwie gdy rozmawiam z koleżankami. była też taka sytuacja że kiedy szlak na autobus. to on stał a kiedy przechodziła obok niego to szedł obok mnie. czy to coś może oznaczać czy to tylko przypadek??
Barbi
17.08.2016
Chciałam dowiedzieć się zrobić gdyż jestem facetem od ośmiu lat i mam dziecko z nim oraz jestem na jego utrzymaniu a ogólnie to chodzi mi że chcę go zostawić bo mam dosyć związku toksycznego i poznałam faceta teraz nie dawno i pisze z nim ale on twierdzi że mu podobam charakteru i wyglądu ale boję się angażować szybki związek bo jak okarze się że będzie takim jak mój partner alkoholik co mam zrobić
amelia
08.02.2016
Chcę znaleźć sobie chłopaka
nata
19.01.2016
do Ale_Bullshit Ktoś Cię chyba bardzo skrzywdził... A raczej na pewno.Przykre,co piszesz o kobietach,zastanów się,jeżeli masz uczucia,jak to jest,kiedy kochasz kogoś i jesteś na jego utrzymaniu,a ta osoba tak myśli o Tobie,jak to ująłeś... Jeśli kobieta się szanuje,to żaden amant z kasą nie upokorzy jej,tyle w temacie,a z Twoim podejściem,to lepiej,żebyś nie miał żony,bo każde jej przewinienie będziesz zwalał nie na karb swojego zachowania,czy jej złego dnia,ale na to,że widocznie pierścionek nie był złoty,a srebrny,choć niewiasta złota nie będzie lubiła.A Tobie zawsze w takim przypadku jajecznica będzie za słona.
igulka925
15.12.2014
co oznacze jak kolego lub byly chlopal kade mije kometarze a nawte podrownuje ciebie do gwwiazdy i proponuje sex to mysli o tej dziewczynie powaznie
Ale_Bullshit
24.11.2014
Ale bullshit. Najgłupsza rzecz jaką może facet zrobić to zaufać kobiecie i się przed nią otworzyć. Robienie wspólnych rzeczy? Przecież kobieta robi to co jej facet każe jak na niego leci dla kasy. Jego zainteresowania stają się jej nawet jaki nie będzie ich lubiła będzie robić co jej każe ponieważ będzie się bała że kasa ucieknie. Kobietę ch... obchodzi czy facet ją kocha czy ona jego. Jeżeli zapewnia jej utrzymanie dostosuje się i będzie siedzieć cicho. O jego wadach będzie mówiła że to nic takiego, będzie je obłudnie umniejszała, aby się przekonać że pomimo wad jest wspaniały, że on już ma taki charakter itp. Jak tylko zapłaci może być totalnym zerem, a kobieta z uśmiechem będzie mu robiła dobrze i się starała mając na uwadze to że zapewnia jej utrzymanie i stabilizację finansową. Popłacze sobie jak coś w kącie albo poszuka jakiegoś zakochanego w niej frajera i zacznie mu się zwierzać i zalewać go całym gnojem. Prosty sposób aby rozpoznać że chłopak jest zainteresowany kobietą to że chce ją wyruchać w zamian za zapewnianie utrzymania i kasy, nakarmienie dziecka, wykupienie wakacji.
blondi
18.11.2014
Nie znajomy z szkoły na przerwie pocałował a na nastęmpnej zapytał się czy chcę z nim chodzić
beata
18.11.2014
Otwieracie oczy ;) ale nie tylko na tego kto nie jest nami zainteresowany. Myślę, że pewne uwagi otworzą oczy na faceta, który na nas patrzy (choć nie jest namolny i nie napiera), a którym się nie zajmowałyśmy. Takie jest życie, że pewne fakty powinny do nas dotrzeć i otworzyć nam oczy. Zwłaszcza kiedy zwracamy uwagę na osoby nieistotne, a nie dostrzegamy zainteresowania od tych, które nie napierają ;)
lola
18.11.2014
No nie ma co zakwestionować ;) zgadzam się z każdym punktem.
nick1234
18.11.2014
Sprawdzamy co ma do powiedzenia prymityw, jełop, glista ludzka, wieśniak w jednej osobie. Wchodząc do wanny pomyślałam, że wyzywając innych określasz siebie i swoje postępowanie. Twoje wszystkie epitety w sam raz pasują do określenia Ciebie. Jesteś największym prymitywem jakiego poznałam, żyjąc na tym świecie 60 lat. Nie ma drugiego tak wulgarnego człowieka. Czy ktoś został wyzwany, tak jak tutaj /w internecie/? Nie!, nie ma ani jednej osoby. Z Tobą należny walczyć, pozbyć się Ciebie jak najprędzej, bo to Ty jesteś jak określasz glista ludzką, to Ty jesteś prymitywem i jełopem. Otaczasz się takimi samymi ludźmi, a przykładem są te dwie lafiryndy z Łodzi - rozchwiane emocjonalnie, płaczące, irytujące się, robiące z igły widły, zajmujące się wróżbami, odrzuconymi facetami, pocieszającymi starych zdziwaczałych zgredów i szurniętych małolatów. Które normalne kobiety tak postępują? Ani sąsiadka, ani znajoma nie jest seksualną pocieszycielka strapionych. Tak samo Ty zajmujesz się wszystkimi wolnymi kobietami w internecie - witasz, uwodzisz, wielbisz, wykorzystujesz i zostawiasz. Przy pierwszej nadarzającej się okazji nazwiesz tymi samymi epitetami swoją wybrankę, człowieku z klasą ...zerową. Jesteś prymitywem, który nie potrafi się zachować - rozstać w normalny i cywilizowany sposób. Masz wyreżyserowane pewne zachowania i sadzisz, ze można je stosować na dłuższą metę? Twoja podłość nie zna granic, ani umiaru. Jesteś gotowy na wszystko - możesz latami znęcać się. Co z tego, że jesteś mądrym człowiekiem jeśli jesteś największą zakałą społeczeństwa, najgorszym człowiekiem na kuli ziemskiej?
W tygodniu spotkałam znajomego, który zapytał co u mnie słuchać i czy kogoś mam? Człowiek inteligentny /radca prawny/ zna mnie od lat /pracowaliśmy razem 1O lat/, opiniował problematyczne sprawy kadrowe, które wtedy prowadziłam i on zasypuje mnie stekiem miłych słów na temat wyglądu, postępowania, prowadzenia się, charakteru, sposobu bycia. A tutaj /internet/ jestem postrzegana jako osoba najgorsza, totalne zero, debil, kretyn, matoł, nędzna kreatura i szata. Dlaczego jestem tak postrzegana? Dlatego, że takimi ludźmi jesteście - matołami, tumanami, glistami ludzkimi, prymitywami, wieśniakami, szmatami, śmieciami, nędznymi życiowymi kreaturami, którym najważniejszy jest pieniądz, a nie godność człowieka!