Miłość

Jak rozpoznać, że chłopak jest w Tobie zakochany?

OlaSOlaS - specjalista Tipy.pl
Miłość
1 z 13
Zakochanie się jest wspaniałą rzeczą i każdy doświadcza tego w pewnym momencie. Przyznaje, że trudno powiedzieć, kiedy chłopak jest zakochany. Oni mogą wysłać tyle mieszanych sygnałów na raz! Poniżej opiszę 12 znaków, które pokazują, że jest w Tobie zakochany.
1
zakochana para - krok 1
Jest w stanie poświęcić się dla Ciebie.

Czy on schodzi z wyznaczonej przez siebie drogi dla Ciebie? Oczywiście, mógłby iść na skróty, ale jest w stanie nadrobić kilka dodatkowych kilometrów tylko dlatego, żeby Cię uszczęśliwić? Jeśli tak, to znak, że masz przy sobie faceta, który jest zakochany w Tobie!

2
zakochana para - krok 2
Uwielbia spędzać z tobą czas.

To oczywiste, że gdy jesteś zakochana spędzasz jak najwięcej czasu z osobą, do której coś czujesz. Zamiast chodzić z kumplami woli zostać z Tobą? Potrafi zrezygnować z robienia swoich ulubionych zajęć dla Ciebie, aby spędzić z tobą trochę czasu i porobić to, co Ty lubisz? Jeśli tak to uważaj... On jest zakochany w Tobie po uszy!

3
zakochana para - krok 3
On uśmiecha się do ciebie.

Oh, uśmiech facetów... Zwłaszcza, gdy chcą coś dostać a my jesteśmy w stanie od razu to zauważyć. Można też wyróżnić uśmiech pełen opieki i zalotny. Właśnie spoglądasz na niego i widzisz jego szeroki uśmiech i błysk w oku? Dobrze trafiłaś, bo właśnie traci dla Ciebie głowę!

4
zakochana para - krok 4
Potrafi rozmawiać z tobą przez długi czas.

Mężczyźni nie lubią dyskutować, szczególnie, gdy są zdenerwowani a niektórzy z nich w ogóle nie lubią rozmawiać. Kiedy jednak znajdzie dziewczynę, z która uwielbia spędzać czas, przekona się, że długie godziny rozmowy mogą być naprawdę fajne! A Ty? Ile już nocy przegadałaś ze swoim chłopakiem?

5
zakochana para - krok 5
Twój facet Cię nie kontroluje.

Jeśli facet zachowuje się tak, jakby chciał cię kontrolować albo po prostu to robi, to znaczy, że nie jest to miłość. Dziewczyny, oni to robią i zaczyna to być ich małą obsesją. Z drugiej strony, jeśli chłopak mówi Ci, że możesz robić wszystko, co chcesz, tylko nie randkować z innymi facetami to znaczy, że chce być z tobą, że cię rozumie i po prostu cię kocha!

6
zakochana para - krok 6
Dostajesz od niego prezenty.

Jasne, każdy facet może kupić kobiecie prezent. Ale musi to być coś od serca, coś, o czym mu wspominałaś podczas wspólnego wypadu, albo coś, co sam wymyślił, co związane było np. z twoją przeszłością. Na pewno zacznie od skromnych rzeczy, ale nie bój się! Na pierścionek z brylantem też przyjdzie czas! Jeśli cię kocha nie będzie miał problemu ze znalezieniem czegoś specjalnie dla Ciebie.

7
zakochana para - krok 7
Oferuje Ci wyjście na obiad, czy do kina.

Jeśli on woli zabrać cię na obiad do fajnej restauracji a potem do kina w piątkowy wieczór, zamiast wyjść z kumplami na piwo, to chyba znak, że jest zakochany! To nawet lepiej, gdy pozwala ci wybrać film i jest szczęśliwy, jeśli wybierzesz jakikolwiek film, nawet komedię romantyczną! Oczywiście idzie to też w drugą stronę, więc też powinnaś obejrzeć z nim jego ulubiony film z takim samym uśmiechem jak on. Takie normalne zachowanie spowoduje, że będzie szczęśliwszy i zakocha się w Tobie jeszcze bardziej!

8
zakochana para - krok 8
Namiętnie kocha się w Tobie.

Musimy sobie przyznać rację, że jest różnica, między seksem a "kochaniem się". "Kochanie się" z drugą osobą jest pełne uczuć i namiętności. Jeśli on darzy Cię prawdziwym uczuciem to potrafisz wręcz poczuć jego duszę. Jaki był wasz sex? Namiętny i intymny czy tylko traktowany "jak formalność"?

9
zakochana para - krok 9
Uwielbia się przytulać!

Dobra, dobra, kiedy facet nie jest zakochany w dziewczynie na ogół nie lubi spędzać czasu na przytulaniu się. Czas na przytulanie jest momentem, w którym jesteście blisko siebie, możecie rozmawiać, czuć bliskość i bezpieczeństwo. W takich chwilach dzielimy się najgłębszymi przemyśleniami, zaczynają się rozmowy o życiu, przyszłości a nawet o rzeczach, które rozbawią was obojga, ale nie można ich opowiedzieć innym ludziom. Czy Twój ukochany cieszy się z takich momentów, czy myśli tylko o ucieczce?

10
zakochana para - krok 10
Mówi Ci, że cię kocha!

Dlaczego nie przejść od razu do rzeczy i po prostu powiedzieć ‘kocham Cię’? Wiele facetów nie powie tego dziewczynie, jeśli nic do niej nie czuje. Jeśli facet mówi tobie, że jest zakochany, że kocha i chce być z tobą przez długi czas i widzisz kilka pozostałych znaków opisanych przeze mnie to oznacza tylko jedno! Ktoś Cię tu naprawdę kocha!

11
zakochana para - krok 11
Wiesz, że możesz mu ufać a on Tobie.

Mam ten instynkt, który podpowiada mi, komu mam ufać a komu nie. Jeśli masz tak samo jak ja i czujesz, że możesz mu zaufać to idealnie. Jeśli on Tobie też ufa – to jeszcze lepiej! Zaufanie jest podstawą każdego poważnego związku, pamiętaj!

12
zakochana para - krok 12
Ty to czujesz.

Kiedy facet jest w Tobie zakochany i wpada po uszy to będziesz to wiedzieć! Spójrz prosto w jego oczy, kiedy on patrzy na Ciebie. Czy wzdycha szczęśliwie, gdy cię widzi? I kiedy cię przytula, i trzyma tak mocno, jakby nigdy nie chciał cię puścić mówi ‘jestem takim szczęściarzem, że mogę cię trzymać w swoich ramionach? To jest idealny znak, że jest to miłość!

?

Wskazówki
* Jeśli u swojego wybranka zaobserwowałaś większość podanych przeze mnie znaków, to gratulacje! Więc co o nim myślisz w tym momencie? Czy widzisz siebie z nim za kilka lat?

Strona 1 z 13

Powiązane porady

Para zakochanych
zdrowy związek
zakochana para

Podobne porady

Komentarze (25)

* Pola wymagane

Grzegorz Pyrka
22.03.2016
Jestem zakochany w chłopaku który jest kujonem i jest gejem
Kürwä.
23.11.2015
Nie u mnie jest o wiele wiele inaczej
Arleta
02.11.2015
A ja dalej nie jestem pewna
rose
15.06.2015
Zakochani są najpiękniejsi.
Agnieszka
27.01.2015
Co myślicie jeśli mówił że jestem najlepszym. Prezentem na urodziny , a poszedł do innej.. Ptzytulal się przez pierwsze dni i podnosił a za jakiś czas gdy dowiedziałam się że jestem chora to czar prysl. Znalazł inna chodz pisał że cieszy się już że mną lepiej..
moniaaaa
16.01.2015
Jeśli facet zachowuje się tak, jakby chciał cię kontrolować albo po prostu to robi, to znaczy, że nie jest to miłość. Dziewczyny, oni to robią i zaczyna to być ich małą obsesją. Z drugiej strony, jeśli chłopak mówi Ci, że możesz robić wszystko, co chcesz, tylko nie randkować z innymi facetami to znaczy, że chce być z tobą, że cię rozumie i po prostu cię kocha! ---- wiekszej bredni nie słyszałam
ja
16.01.2015
Ale bzdety.prawdziwy facet wie co roić i tyle...
LOL
16.01.2015
Doprawdy wygrzebaliście te bzdury z otchłani. Pierwszego komentarz z października 2011 !!!
piszcie komcie i zostawiajcie maile ;)))
renta
16.01.2015
Jakbym wdział siebie
chii
16.01.2015
Co do odzywania się:Moim zdaniem, większość facetów woli rozmawiać w realu, a nie godzinami przez telefon w trakcie czegoś ciekawszego do roboty i miłość nie ma tu nic do rzeczy. Kiedyś nie było telefonów i esemesków i fb i przyrost był większy niż dzisiaj, bo spędzało się czas razem a nie przez łącza.
Autorka zapomniała jeszcze o jednym: Jeżeli chłopcu stoi przy tobie namiocik to wiedz, że coś się dzieje :-)