Miłość

Jak dać znać chłopakowi, że Ci się podoba?

OlaSOlaS - specjalista Tipy.pl
Więc znalazłaś przystojnego chłopaka, doszło do kontaktu wzrokowego i poczułaś to coś! Nadszedł czas, aby powiedzieć mu, że to właśnie jego chcesz, zanim będzie za późno! Nie musisz czuć się zakłopotana mówiąc mu to wprost. Mogę ci w tym pomóc podając 10 wskazówek jak subtelnie pokazać mu, że go lubisz..
1
Nawiąż kontakt wzrokowy i uśmiechnij się!

Uśmiechając się do niego pokażesz nie tylko to, jak bardzo jesteś miła i przyjacielska. Twój uśmiech może również zacząć go zastanawiać. Popatrz mu w oczy, policz do trzech i odwróć wzrok. To stworzy pewną intymną wieź między wami a on zacznie kombinować, w jaki sposób może wywołać uśmiech na Twojej twarzy. Tylko pamiętaj, żeby nie spoglądać na niego zbyt długo! Istnieje wiele sposobów na flirt ‘oczami’, najlepiej poćwiczyć przed lustrem w domu. Spójrz sobie w oczy, zamknij je, odwróć swoje spojrzenie powoli ruszając głową na bok. Lub na odwrót! Patrz w jakiś punkt w oddali, zamknij oczy i spójrz od razu na drugą osobę, lub w swoje oczy, jeśli ćwiczysz sama. Rób to powoli, są to bardzo seksowne ruchy, więc na pewno przyciągną jego uwagę!

2
Dotknij go!

Stań obok niego np. podczas wsiadania do pociągu i dotknij lekko jego ramienia podczas rozmowy z nim. Musisz wyczuć odpowiedni moment, żeby nie zrobić tego zbyt nachalnie i żeby on nie poczuł się głupio. Jest to kolejny sposób, dzięki któremu możesz pokazać mu, że on ci się podoba, a za to on stwierdzi, że jesteś bardziej przyjazna! Upewnij się, że twój dotyk jest miękki i subtelny a on nie będzie w stanie myśleć o niczym innym!

3
Nie zapominaj!

Więc on Ci powiedział imię swojej mamy, co dostał na święta i kiedy jego pies ma urodziny. Pamiętaj o tym! Podczas kolejnej rozmowy możesz nawiązać do tego, o czym Ci opowiadał a on będzie zachwycony, że pamiętasz przez co zbliży się do ciebie! Udziel się w jego życiu! Im bardziej się przed Tobą otworzy tym bliżej będzie Ciebie czuł przy sobie. Ale upewnij się, że nie utkniesz w przyjacielskiej strefie. Jeśli zaczyna mówić o swoich problemach z dziewczynami, to może być czas, aby dowiedział się, że chcesz być kimś więcej niż przyjaciółką!

4
Zadawaj mu pytania.

Gzie jest jego ulubiona restauracja? Jakiej drużynie kibicuje? Na koncert, jakiego zespołu chciałby pójść? Nie tylko możesz znaleźć podobne zainteresowania, czy rzeczy, które lubicie i mieć pretekst, do umówienia się na randkę - to też wiedza, która przyda Ci się do wybrania idealnego prezentu dla niego! Poza tym ludzie cieszą się, gdy ktoś inny chcę wiedzieć o nich więcej zadając pytania. Czują się przez to po prostu szczęśliwi. Więc dlaczego nie skorzystać z tej małej sztuczki i nie ‘porwać’ jego serca?

5
Kto się czubi ten się lubi.

Śmiej się z niego, że ma puszyste włosy, czy z tego, że ma odrobinę kawy dookoła ust... to może być dość dziecinne, ale skuteczne! Dokuczaj mu delikatnie, a on znajdzie miłą docinkę i zacznie robić to samo! Moja przyjaciółka poznała swojego chłopaka przez takie właśnie zaczepianie się. Oh, takie małe dokuczanie chłopakowi i pozwolenie mu na słodką zemstę może działaś cuda! Nawet nie zdajesz sobie sprawy ile par powstało w ten sposób. Więc dlaczego i ty nie masz z tego skorzystać?

6
Poświęć mu jak najwięcej uwagi.

Mężczyźni nie potrafią czytać w naszych myślach, zatem jeśli jakiś ci się podoba to musisz dać mu o tym znać możliwie wieloma sposobami. Podczas rozmowy z nim, poświeć mu jak najwięcej uwagi. Nie pisz przy nim SMS-ów, utrzymuj kontakt wzrokowy. Śmiej się z wszystkiego, co jest zabawne i upewnij się, że dokładnie go słuchasz i będziesz potrafiła mu odpowiedzieć. Dzięki temu on zbliży się do ciebie, a może i zrozumie, że uwielbia z tobą rozmawiać.

7
Poznaj jego przyjaciół.

Angażowanie się w jego życie może niesamowicie łatwo zmienić cię z przyjaciółki na dziewczynę, zatem spotkaj się z jego przyjaciółmi, jeśli możesz, i postaraj się ich zauroczyć swoją osobą. Ale uważaj, aby nie wprowadzić go w błąd, np. aby nie pomyślał, że jesteś zainteresowana kimś innym. Podczas rozmowy z jego kolegą spoglądaj często na niego - spójrz swoim specjalnym wzrokiem w jego oczy, żeby wiedział, że jesteś zdecydowanie nim zainteresowana a nie kimś innym! Trzymanie się jak najbliżej jego towarzystwa jest kolejnym sposobem, aby pokazać, że go lubisz.

8
Dobrze wyglądaj!

Dawno się nie widzieliście? Upewnij się, że będziesz wyglądała dobrze, gdy się zobaczycie! Popraw swoje naturalne cechy, uśmiechaj się jak najwięcej i możesz być pewna, że pomyśli jak bardzo jesteś piękna. Wiem, że jest wiele dziewczyn, które nie uznają nakładania makijażu, ale dobrze zrobione włosy, umiejętne użycie tuszu do rzęs, podkład i błyszczyk na ustach mogą podkreślić twoją urodę. Tak samo ważna jest gładkość twojej skóry, czy ładny zapach. Upewnij się, że paznokcie u rąk i nóg są w dobrym stanie. Na koniec skorzystaj z kremu do rąk, aby twoja skóra była delikatna a on nie mógł oprzeć się dotknięcia twojego ciała.

9
Pewność siebie.

To jest bardzo ważne. Wyglądasz świetnie, rozmawiasz z nim, dotykasz go... rób to z pewnością siebie! Jeśli jesteś pewna siebie, od razu jesteś postrzegana za seksowną i odważną a on nie będzie mógł się tobie oprzeć. Jeśli nie jesteś odważna, udawaj! Któregoś razu przyjdzie ci to dość naturalnie ale musisz dużo ćwiczyć. Niektórzy ludzie mylą grubiaństwo z pewnością siebie. Więc: uśmiechaj się, spaceruj i siedź prosto, rozmawiaj pewnym głosem – nie za cicho i nie za głośno. Jeśli masz z tym problem – poćwicz przed lustrem. Albo wyobraź sobie swoje ulubione gwiazdy (jak np. Angelina Jolie) i chodź i mów z pewnością siebie. Zobaczysz jak to na niego podziała!

10
Miej oko na innych!

Więc może znalazłaś swojego młodziaka, ale pamiętaj o wszystkich innych, dookoła, kiedy go uwodzisz. A może wtedy znajdziesz kogoś jeszcze słodszego - zawsze lepiej mieć swój plan B.

?

Wskazówki
* Teraz masz pewien sposób na pokazanie mu, że on ci się podoba więc wkrótce on się z Tobą umówi! Przyjrzyj się jego językowi ciała, jak reaguje na twój podryw. To da ci wielką podpowiedź, czy jego uczucie jest odwzajemnione... i jeżeli tak, to zaproś go na randkę! Nie ma nic bardziej seksowniejszego, niż pewna siebie dziewczyna, która wykonuje pierwszy krok! Powodzenia!

Strona 1 z 5

Powiązane porady

rozmowa z nieznajomym
dziewczyna
Jak go zdobyć?

Podobne porady

Komentarze (10)

* Pola wymagane

Kasia
06.03.2017
Dzięki ja jetem w 5kl.i mój ukochany
nazywa sie Piotr.
Julalla
05.09.2016
Myśle że chłopcy lubią też jak dziewczyna otacza się dużą liczbą osób .... A jak chcesz mu pokazać że serio coś do niego czujesz zapytaj o numer potem zacznie o tobie myśleć moje sposoby działają a te które są zapisane w praktyce nie działają. #Boifrend
joja
06.05.2016
a jak chłopak jest w tym samym wieku co ja ?
moge z nim być ?
Oliwia
16.03.2016
Gożej jak jest od ciebie o 2 lata starszy
Kocham Cię
06.10.2015
Co jeśli chłopak mówi ze jestem jego dziewczyna a tak naprawdę nie jest ?? Pomocy Proszę
Zakochana
06.10.2015
Sposoby są cudowne myślę że zadziałają
zakochana w ...
06.03.2014
jest jeszcze inny sposób
jeżeli jest to ktoś ze szkoły to po prostu zaczepiał go od czasu do czasu, ale tak, żeby nie pomyślał czegoś głupiego
moja koleżanka tak robi i to działa
kacha
07.05.2013
Ludzie jak powiedziec mamie ze mam chlopaka gdyz ona bendzie zla plis pomocy
Andzia :*
21.12.2012
Ja jestem trochę wstydliwa i na pewno nie wykonam pierwszego kroku. Co zrobić żeby to on do mnie podszedł i zagadał.?
Z góry dzięki :*.
Roogalina
09.02.2012
Zaje***** pomogło mi! Thx! :**