Jak prosto przekonwertować film?
elreyelrey - specjalista Tipy.pl

Posiadając domową wideotekę, bardzo często potrzebujemy przekonwertować film w formacie np.RMVB na DVD. Osobiście używam programu WinAVI Video Converter w starszej wersji 7.7 ( a dlaczego, to później wytłumaczę). Programik jest bardzo szybki, prosty w obsłudze i co najważniejsze pliki wynikowe są bardzo wysokiej jakości. Więc przystąpmy do konwersji.
P

WinAVI Video Converter 7

1
Po zainstalowaniu i uruchomieniu programu ukazuje się nam okno, a po jego prawej stronie ikonki oznaczające na jaki format chcemy nasz film przekonwertować.
2
My spróbujemy przekształcić film RMVB na Avi. Więc klikamy na przycisk AVI...
3
W polu 1 wczytujemy film RMVB. W polu 2 wpisujemy folder docelowy ( tzn. tam gdzie ma się znaleźć przekonwertowany na Avi film). Możemy też, w celu bardziej dokładnych ustawień, kliknąć na przycisk ZAAWANSOWANE...
4
W tym oknie możemy zmienić kilka interesujących rzeczy. Dla mniej zaawansowanych użytkowników proponuję nic nie dotykać!!! :) Klikamy na OK
i po powrocie do głównego okna, klikamy na OK
5
Rozpocznie się konwertowanie naszego filmu. Zależnie od mocy obliczeniowej naszego komputera trwa to do 1 godz. Nie proponuję włączanie opcji PODGLĄD FILMU,gdyż spowalnia to konwersję.
6
Po zakończeniu procesu ukaże się nam okienko, w którym klikamy na OK...i już możemy się cieszyć przekonwertowanym filmem.
?

Wskazówki
Do starszych wersji programu ( od 8.0 w dół) należy doinstalować uzupełnienie algorytmów konwersyjnych.Jest to darmowy ( freeware) programik Helix SDK

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane