robienie malinki

Jak się pozbyć malinki?

MiloscMilosc - specjalista Tipy.pl
Robienie malinki jest bardzo proste i szybkie jednak jej usunięcie może sprawić troszkę problemu. Malinka jest tak naprawdę siniakiem zatem metody pozbywania się tego "wyrazu sympatii" są takie same jak w przypadku siniaków.
1
Jeśli nie chcesz mieć siniaka na ciele należy zaraz po próbie zrobienia malinki zacząć mocno rozcierać to miejsce. Będzie bolało ale im mocniej i energiczniej będziesz trzeć tym mniejsze prawdopodobieństwo pojawienia się siniaka.
2
Od razu po tym jak partner zrobi ci malinkę należy przyłożyć do opuchniętego miejsca kostkę lodu lub żelowy kompres na około 10 min. Zimno zamyka naczynka krwionośne i powoduje szybszą regenerację tkanki. Okłady należy parokrotnie powtórzyć.
3
Maść z arniki przyśpieszy gojenie się i znikanie malinki. Preparaty zawierające wyciąg z arniki dostaniesz w aptekach i sklepach zielarskich.

Bardzo dobra jest maść Arcalen z wyciągiem z kwiatów arniki i nagietka, która ułatwia i przyśpiesza gojenie się krwiaków, wylewów podskórnych oraz nacieków okołostawowych.
4
Na obtłuczone miejsce przyłóż kompres nasączony roztworem sody. Użyj jednej łyżeczki na 100 ml (około pół szklanki wody).
5
Zrób sobie okład z czosnku i oliwy. Rozgnieć 5 ząbków czosnku, zmieszaj z 2 łyżkami oliwy z oliwek. Następnie nałóż to na gazę i przyłóż na siniaka - malinkę.
?

Wskazówki
* Jeśli twój partner często robi ci malinki porozmawiaj z nim i poproś aby je robił w miejscach niewidocznych dla osób postronnych.
* Jeśli malinka znajduje się na szyi staraj się ją zasłonić nosząc apaszki, golfy czy chustki.
* Użyj korektora aby zakryć malinę. Póki malinka jest czerwona użyj korektora zielonego (zielony maskuje czerwone przebarwienia cery). Sine kolor malinki pokryj korektorem w kolorze żółtym, łososiowym lub pomarańczowym.

Powiązane porady

idealny pocałunek
flirt
spotkanie z rodzicami dziewczyny

Podobne porady

Komentarze (2)

* Pola wymagane

KaeSiaczka
06.01.2013
Skorzystała z porady i trzeba przyznać, że te sposoby są niesamowite! Nie było śladu. Pozdrawiam i dziękuje :)
havannaa
07.03.2011
A wedlug mnie jest to dowod milosci.Z reszta o gustach sie nie dyskutuje:P
Pozdrawiam.