groupon

Jak kupować na Grouponie? Zakupy grupowe - zasady.

Polowanie na okazje w portalach oferujących zakupy grupowe jest coraz popularniejszą rozrywką wielu Polaków. I nie ma w tym nic dziwnego, ponieważ dzięki nim możemy skorzystać z wielu dóbr i usług nawet do 90% taniej. Zaczynasz dzień od przejrzenia nowych ofert na Grouponie czy Gruperze? Przeczytaj, na co warto zwrócić uwagę przy tej okazji.
1
Kupuj świadomie.

Zainteresował cię nowy zabieg dla urody o profesjonalnie brzmiącej nazwie? Dodatkowym wabikiem jest duża zniżka i ograniczona liczba kuponów? Jeśli nie wiesz dokładnie, co oferuje usługodawca, sprawdź to, zajrzyj również na stronę internetową. Może okazać się, że pod obco brzmiącą nazwą kryje się coś, co doskonale znasz i za co płacisz tyle ile jest proponowane (albo mniej) bez żadnej promocji. Bądźmy świadomymi konsumentami.
2
Chcesz wyjechać? Sprawdź stronę obiektu.

Zainteresowała cię oferta wypoczynku w górskim kurorcie? Zwróć uwagę, czy cena zawiera również wyżywienie. Jeśli zniżka dotyczy jedynie noclegów, rzeczywisty koszt oferty wzrasta, co jest dość oczywiste. Jeśli obiekt oferuje własne usługi gastronomiczne, usługodawca liczy zapewne, że nie chcąc zaprzątać sobie dodatkowo głowy zamówisz jedzenie tam gdzie jest najbliżej. A to nie musi być dla ciebie już takie korzystne. Dlatego pierwszym i podstawowym przykazaniem każdego maniaka promocyjnych podróży powinno być zaglądanie na stronę obiektu i kalkulowanie w oparciu o zawarte tam dane. Przykazanie drugie to bezwzględna konieczność rezerwacji po zakupie kuponu, jeśli chcemy uniknąć późniejszych nieprzyjemności.
3
Idziesz do restauracji? Oceń obsługę.

Wybierasz się do restauracji, w której zamierzasz skorzystać z promocji obejmującej tańszy posiłek? Potraktuj tą wizytę jako test konsumencki, jeśli zostaniesz obsłużony nie tak starannie, jak byś sobie tego życzył, więcej do lokalu nie wracaj. Bywa, że klienci-posiadacze promocyjnych kuponów są przyjmowani jak zło konieczne, ponieważ za promocję oferty w portalu zakupowym usługodawca ponosi znaczące koszty. W takim wypadku promocja lokalu jest w zasadzie jego antypromocją.
4
Kontroluj wydatki.

Stali bywalcy portali zakupowych przyznają, że odkąd korzystają z promocyjnych ofert, dużo więcej wydają na towary i usługi, których wcześniej nie brali pod uwagę. Nie chcesz dojść do podobnych wniosków? Poluj na okazje z umiarem i kontroluj swoje zakupy. Ważnym czynnikiem mobilizującym nas do wyboru danej oferty jest obok korzystnej ceny upływający czas. Nie daj się wciągnąć w sposób myślenia, że jest to twoja jedyna i niepowtarzalna okazja do skorzystania z danej oferty. Na pewno zdarzy się jeszcze niejedna podobna
?

Wskazówki
* Pamiętaj, że minęły już czasy, kiedy klient miał do wyboru tylko jeden portal oferujący grupowe zakupy. Zależy ci na naprawdę wyśmienitych okazjach? Porównaj ceny, u konkurencji może być taniej.

Strona 1 z 2

Powiązane porady

Kolorowe buty
laptop
allegro

Podobne porady

Komentarze (3)

* Pola wymagane

Pan gałązka
22.09.2011
Ja regularnie robie zakupy za posrednictwem tego typu serwisów i musze przyznac, że sie nie zawiodlem ani razu. Może mialem duzo szczescia, moze odpowiednio "wertowałem" oferty, ale jakos wychodziłem sucha noga z takich transakcji i polowa forsy w portfelu. jesli chodzi o same serwisy to moim zdaniem warto korzystac z kilku, choc oferty sa bardzo zblizone. Moge polecic wlasnie groupona - za ilosc ofert oraz fastdeal.pl - za wygode i solidnosc ofert
alfredo
11.08.2011
nie rozumiem tego artykułu - gdy chcę kupić telewizor to też nie kupuje go w pierwszym lepszym sklepie. liczą się dla mnie też opinie o sklepie. bo jak się popsuje to co z nim zrobię. dlatego też nie kupuję w grouponie, teraz zrobili tyle reklam żeby zakryć wszystkie czarne opinie na swój temat...
cruckers
29.07.2011
Ja korzystam z agregatora na zakupy grupowe. Łatwiej znaleźć właściwą ofertę, wszystko mam w jednym miejscu.