Elegancki kucyk

Jak zrobić eleganckiego kucyka?

MadzikMadzik - specjalista Tipy.pl
Poniżej przedstawiam instrukcję wykonania eleganckiego kucyka krok po kroku. Taka fryzura będzie idealna na bal, studniówkę, uroczystość rodzinną czy na ślub (jeśli wybierasz się w charakterze gościa_. Fryzura ta mimo swojej prostoty jest bardzo elegancka i pasuje do włosów z grzywką jak i bez niej.
P

* woda z odrobiną soli
* gumka do włosów i 2 wsuwki do zrobienia bungee
* lakier do włosów
* Wsuwka
* Szczotka do włosów
* Prostownica (opcjonalnie)

1
Spryskiwanie włosów wodą z solą
Zmieszaj pół litra wody z łyżeczką soli. Miksturę przelej do spryskiwacza. Spryskaj nią włosy.
2
Suszenie włosów
Wysusz włosy suszarką. Podczas suszenia zaczesuj je do tyłu.
3
Gumka do kucyka
Za pomocą gumki i dwóch wsuwek zrób pętelkę do włosów. Aby to zrobić wepnij wsuwki z dwóch stron gumki.
4
Zbieranie włosów w kucyk
Zaczesz wszystkie włosy do tyłu. Podczas zbierania włosów przechyl głowę lekko do tyłu.
5
Robienie kucyka
Umieść kucyka w najdalej wysuniętym punkcie głowy - pomiędzy kością ciemieniową a potyliczną.
6
Wiązanie kucyka
Zwiąż kucyka przygotowaną wcześniej gumką z wsuwkami. Najpierw wbij jedną wsuwkę w górną część kucyka, następnie obwiąż kucyka gumką dookoła a na końcu wepnij w niego drugą wsuwkę. Sposób z wsuwkami jest dobry ale trudny. Jeśli nie uda ci się po dwóch próbach to użyj zwykłej gumki do włosów do związania kucyka.
7
Pasemko włosów
Weź pasemko włosów od spodu kucyka, spryskaj je lakierem do włosów i dokładnie wyszczotkuj, aby było idealnie gładkie.
8
Robienie eleganckiego kucyka
Pasemkiem owiń kucyka w taki sposób, aby całkowicie zasłonić gumkę. Koniec pasemka przymocuj do kucyka wsuwką.
9
Robienie eleganckiego kucyka
Spryskaj włosy lakierem i je wygładź.
10
Elegancki kucyk
Elegancki kucyk gotowy!

Powiązane porady

Fale na włosach
francuz z koków
Fryzury na wybiegu

Podobne porady

Komentarze (2)

* Pola wymagane

majkaku.95
21.12.2012
Podoba mi się taki kucyk. Może sama wkrótce ten pomysł wykorzystam. Wykonanie nie wygląda na trudne.
ola
19.12.2012
dlaczego włosy na początku spryskiwane są wodą z solą? czy aby ta "mikstura" ich nie wysusza?