Programy antywirusowe
elreyelrey - specjalista Tipy.pl

W naszym internetowym świecie pełnym wirusów, koni trojańskich, spyware, malware, itp. Ciężko jest nam się obejść bez dobrego programu antywirusowego. Zapytacie się zapewne: "Dobrego, to znaczy, który jest najlepszy???". Według mnie dobry program antywirusowy to taki, który znajdzie każdego wirusa i go zniszczy. Przyjrzyjmy się takim programom.
1
Norton AntiVirus firmy Symantec, to jeden z lepszych programów antywirusowych. Wyróżnia go łatwość aktualizacji bazy wirusów poprzez LiveUpdate. Program jest prosty w obsłudze, podaje jasne i zrozumiałe komunikaty i ostrzeżenia. Norton AntiVirus działa w tle wciąż monitorując system. Program przeszukuje też wiadomości poczty elektronicznej i dołączone do niej załączniki, współpracując z większością popularnych programów pocztowych, chroni system przed niebezpiecznymi kodami i tzw. "koniami trojańskimi" oraz zapewnia ścisłą ochronę podczas korzystania z Internetu.
2
Kaspersky AntiVirus to wartościowy i skuteczny produkt. Potrójna ochrona zapewnia bezpieczeństwo naszemu systemowi. Zintegrowana ochrona przed wirusami zagwarantuje bezpieczeństwo i wykryje prawie każdego złośliwego robala w komputerze. Nad pocztą czuwa filtr antyspamowy. Pakiet został również wyposażony w nowy moduł kontroli rodzicielskiej. Posiada także moduł, który ma za zadanie ochronę przed spamem.
3
F-Secure Anti-Virus to program antywirusowy polecany przy skanowaniu komputerów służących jako serwery. Producent zapewnia, że jego oprogramowanie charakteryzuje się bardzo dobrą skutecznością. Dodatkowym plusem F-Secure Anti-Virus jest szybkość, automatyczne aktualizacji, możliwość uruchomienia skanowania bezpośrednio z pulpitu oraz niskie wykorzystanie zasobów systemowych.
4
Panda Titanium 2006 Antivirus + Antispyware zapewnia całkowicie automatyczną ochronę przed wszystkimi rodzajami wirusów. Chroni przed programami szpiegującymi i oszustwami online. Pozwala na łatwe i bezpieczne korzystanie z czatów, udostępnianie zdjęć i filmów, czytanie blogów, a także surfowanie po Internecie.
5
Avast! Home Edition firmy ALWIL Software.Jeden z najbardziej znanych, darmowych i lubianych programów antywirusowych. Dzięki aktywnej ochronie program monitoruje naszą sieć, przeglądane strony internetowe, pocztę, komunikatory oraz programy p2p. Posiada prosty oraz intuicyjny interfejs. Baza szkodliwego oprogramowania aktualizowana jest na bieżąco. Jest freeware.
6
Przedstawiłem tutaj tylko kilka programów z całej rzeszy antywirusów. Moim zamiarem było przedstawić wam kilka najpopularniejszych programów antywirusowych. Chciałem też zwrócić Waszą uwagę na bardzo ważną kwestię kompleksowego zabezpieczenia komputera. A wybór najlepszego programu???? No cóż, tą kwestię pozostawiam Wam. :)
Strona 1 z 2

Powiązane porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane