Miłość

Jak mieć lepszą i dłuższą erekcję?

AgaKAgaK - specjalista Tipy.pl
To odwieczne pytanie większości mężczyzn: jak mieć lepszą i dłuższą erekcję? Ponoć jest wiele rozwiązań, ćwiczenia, maści, specjalne pompki, ale żadna z nich nie jest bez wad. W rzeczywistości jest tak, że jesteśmy bądź błogosławieni bądź przeklęci z tym, co dostaliśmy od Boga. Jeśli podejdziesz poważnie do poniższych porad to może zmaksymalizować efekty twoich działań. Te wskazówki mogą się przydać jak z góry będzie wiadomo, że masz uprawiać seks. Może się okazać, że twój penis odbędzie długą, rozkoszną podróż do celu a nie wyskoczy po drodze.
1
Odpowiednio się odżywiaj

Aby mieć niesamowity wzwód twój organizm zużywa naprawdę dużo energii. Dlatego właściwe odżywianie jest jednym z ważniejszych czynników, które wpływają na to, że możesz uprawiać seks nawet kilka razy w ciągu dnia. Węglowodany są niezbędne. Męski organizm potrzebuje ogromnej dawki węglowodanów, które dostarczają niezbędnej energii. Makaron i chleb są cennym źródłem tych składników, dlatego powinny znajdować się w codziennej diecie. Nie zapominaj również o cynku, który powinieneś zażywać każdego dnia. Cynk jest niezbędny do produkcji testosteronu, spermy i plemników. Ten minerał możesz znaleźć w owocach morza, wątróbce, grochu i fasoli bądź w postaci pastylek. Przed seksem powinieneś unikać produktów o wysokiej zawartości tłuszczu, ponieważ jego nadmiar obniża poziom testosteronu w organizmie, zmniejsza libido i sprawia, że możesz mieć poważne problemy z wytryskiem. Niezdrowa dieta może prowadzić do gorszego krążenia krwi a tym samym problemu z erekcją. Należy unikać przejadania się przed seksem. Jeśli wybierasz się na obiad zapomnij o połączeniu przystawki z pierwszym i drugim daniem oraz deserem, jeśli wiesz, że będziesz uprawiał później seks. Jedź minimum godzinę przed seksem to pozwoli twojemu organizmowi na odpowiednie trawienie.

2
Wybieraj odpowiednią pozycję

Pozycje seksualne, w których jesteś na górze takie jak misjonarska czy na pieska pozwalają na większy przepływ krwi a tym samym lepsze erekcje. To jest proste jak prawo grawitacji. Kochając się z kobietą nie wybieraj na pierwszy raz pozycji, w której ona jest na tobie. Krew będzie miała tendencję do kierowania się w dół i tym samym utrudni wytrysk. Ona będąc na górze ma większą kontrolę ruchu, co pozbawia ciebie równie dużej kontroli.

3
Ogranicz swoją wrażliwość, aby wydłużyć stosunek

Klasyczną metodą, aby wydłużyć czas erekcji jest prezerwatywa. Jeżeli kobieta nie nakłania cię do założenia prezerwatywy są inne możliwości, aby przedłużyć stosunek. Możesz w miarę często zmieniać pozycję bądź odpowiednio nakierować swoją psychikę. Naucz się kierować swój umysł na inne myśli w trakcie seksu a pozwoli ci to przesunąć w czasie moment wytrysku.

4
Zapomnij o lekach

Leki na niektóre choroby takie jak depresja czy fobia społeczna czy lęki są bardzo powszechne w dzisiejszych dniach. Leki te są mordercą twojej erekcji. Jeżeli zażywasz takie leki skonsultuj się z lekarzem czy naprawdę jest aż taka konieczność abyś je zażywał. Jeżeli diagnoza będzie, że tak to możesz pożegnać się z udanym życiem seksualnym.

5
Nie przemęczaj się

Zastanów się czy nie przeceniasz swoich możliwości i nie robisz zbyt wiele jak na swoje siły. Jeżeli twój organizm będzie wyczerpany możesz pożegnać się z właściwą erekcją, a twoja sperma będzie niczym ptasie mleczko.

6
Uspokój nerwy

Zbyt wiele niepokoju i nerwów może skurczyć twojego penisa jak sweterek wyprany w zbyt wysokiej temperaturze. Niestety seks również powoduje często niepokój z powodu zbyt niskiej samooceny ze względu na sylwetkę czy małego penisa. Ta trema pojawia się zawsze w najgorszym momencie jak na przykład pierwszy seks z nową kochanką. To ważne, aby znaleźć sposób na rozładowanie tych nerwów, które dopadają podczas seksu. Jedną z metod może być seks z wieloma kobietami aż do momentu, gdy z którąś z nich będziesz czuł się komfortowo.

7
Ćwicz, ćwicz i jeszcze raz ćwicz

Ćwiczenia mięśni brzucha pomogą ci umięśnić go, co z kolei pomoże w podtrzymaniu dłuższej erekcji. Jeżeli masz problem z samoakceptacją nie znajdziesz lepszego lekarstwa niż aktywność fizyczna. Zapisz się na siłownię lub wybierz inną formę aktywności fizycznej. Wraz z przyrostem mięśni na twoim ciele będzie rosła twoja pewność siebie. Nie będziesz krępował się rozebrać przed dziewczyną a twoje libido bardzo wzrośnie. Poleca się również ćwiczenia mięśni kegla, które znajdują się między odbytem a moszną i odpowiedzialne są za lepszy przepływ krwi i tym samym możliwość kontrolowania erekcji. Nieoficjalne badania mówią, że ćwiczenia mięśni kegla powodują zwiększenie się obwodu penisa. Najprostszym ćwiczeniem na te mięśnie jest wstrzymywanie strumienia moczu bądź zaciskanie odbytu, co możesz robić praktycznie w każdym momencie i każdej chwili.

Zobacz również: Ćwiczenia Kegla dla mężczyzn

8
Nie pal i nie pij w nadmiarze

Palenie tytoniu spowalnia krążenie krwi w organizmie. Jeśli chcesz mieć pełną kontrolę nad erekcją niezbędne jest prawidłowe krążenie krwi. Zbyt duże ilości alkoholu otępiają, co sprawia, że nie jesteś tak wydajny jak bez procentu w organizmie, a dodatkowo przyczyniają się do prostaty. Jeśli zależy ci na udanym seksie koniecznie musisz w dużej mierze zrezygnować z tych niezdrowych używek.

9
Nie masturbuj się zbyt często

Zbyt częste masturbowanie może prowadzić do tego, że twoja ochota na seks z kobietą będzie o wiele mniejsza. Wielu mężczyzn robi tak z wygodnictwa – po ciężkim dniu wolą sami się zadowolić, co nie wymaga od nich nadmiernej aktywności fizycznej. Nie porównuje się to jednak do seksu z partnerką, co niesie ze sobą o wiele więcej doznań. Jeżeli masturbowanie się jest już twoją rutyną to musisz to zmienić. Czasem wystarczy odrobina silnej woli.

?

Wskazówki
* Aby mieć lepszą i dłuższą erekcję przede wszystkim musisz zadbać o zdrowie i kondycję fizyczną. Wielu mężczyzn myśląc, że mają zbyt małego penisa stosują różne metody mając nadzieję, że uda im się zwiększyć jego rozmiary. Tak naprawdę rozmiar nie jest aż taki istotny. Co z tego jak będziesz miał większego, gdy nie dotrzesz do mety z powodu zadyszki czy będziesz miał ograniczone ruchy z powodu za bardzo zwisającego brzucha. Przede wszystkim musisz uwierzyć w siebie, w czym na pewno pomoże lepszy wygląd. Wiele kobiet woli mężczyzn z mniejszym penisem, ponieważ starają się oni bardziej. Skorzystaj z powyższych porad a przekonasz się, że twoje życie seksualne odmieni się o 180 stopni.

Strona 1 z 4

Powiązane porady

Prostata
Seks
problemy z prostatą

Podobne porady

Komentarze (2)

* Pola wymagane

ivk75113
04.11.2015
Chłopaki nie trujcie się żadnymi tabletkami ani maściami. Dwa tygodnie temu znalazłem bardzo dobry sposób i mój problem zniknal :) Podziele sie nim z wami bo wiem jaki to jest bol. Tutaj macie poradnik: https://opoznijwytrysk.wordpress.com/
gawetad
06.08.2015
Załosne ogólniki. O ściane to rozbic...