Geoffrey Herberg

Fryzura bob
Marcela86Marcela86 - specjalista Tipy.pl

Klasyczne fryzury? Pierwsze co przychodzi na myśl to nieśmiertelny bob. W tym sezonie zawładnął on głowami wielu gwiazd. Fryzura ta zapoczątkowała swój udział w świecie mody w 1960 roku. Dziś nagle powróciła w nowym wydaniu, zyskując nowe grono oddanych zwolenniczek. Moda oraz trendy fryzjerskie na rok 2008 to geometryczne formy oraz proste cięcia. Jeśli nie wiesz jeszcze jaką fryzurę wybrać na ten sezon znajdź inspirację u nas.
1
Bob dla brunetki
Klasyczny bob - brunetki

Klasyczny bob, to równo ścięte włosy na wysokości linii brody z prostą grzywką. Fryzura ta jest idealna dla kobiet o trójkątnej twarzy. Jeśli jednak masz twarz owalną, okrągłą czy kwadratową zalecany jest bob w nieco zmodyfikowanej wersji.
2
Bob
Bob nieco zmodyfikowany. Włosy dłuższe na karku, niż w klasycznej wersji.
3
Caterina Dibiase
Rudy bob. Proste cięcia i agresywny kolor. Tylko dla naprawdę odważnych!
4
Bob
Bob w wersji blond. Dla niepoprawnych marzycielek. Zarówno kolor jak i fryzura polecane są dla osób o regularnych rysach twarzy i ładnej cerze. Prosta grzywka bardzo podkreśla wszelkie niedoskonałości.
5
Fryzura bob
Dla pań, które nie mogą zdecydować się na krótką fryzurkę. Włosy półdługie z prostą grzywką.
6
Fryzura bob
Bob nieco zmodyfikowany. Grzywka ścięta na skos polecana jest dla osób o nieregularnych rysach twarzy.
7
Fryzura bob
Rudy bob dla kobiet pełnych temperamentu.
8
Fryzura bob
Grzywka na skos świetnie maskuje drobne niedoskonałości oraz optycznie wyszczupla twarz - idealna dla Pań o twarzy okrągłej, bądź kwadratowej.
9
Fryzura bob
Bob z grzywką ściętą w szpic.
10
Fryzura bob
Grzywki proste jak również inne grzywki symetryczne, najlepsze są dla osób o trójkątnych, regularnych rysach. Jeśli takich nie posiadasz, a podoba Ci się grzywka w takim stylu, proponujemy koniec szpica grzywki wykonać nieco z boku. np. ponad prawą brwią.
11
Fryzura bob
Fryzura ta zawładnęła całym rokiem 2008, przy czym wydaje się, że bob będzie się cieszył swoimi najlepszymi dniami dopiero w jesieni.
12
Fryzura bob
Boby mocno wystrzępione. Mocno wystrzępione fryzury najlepsze są dla włosów cienkich oraz delikatnych. Fryzura taka zyskuje na objętości oraz łatwo się układa.
13
Fryzura bob
Bob w wersji wamp. Idealna fryzura na wieczór. Dzięki mocnemu cieniowaniu oraz strzępieniu możemy całkowicie zmienić swój wygląd za pomocą żelu czy lakieru do włosów. W przeciwieństwie do boba klasycznego, bob wystrzępiony świetnie się układa.
Strona 1 z 2

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (2)

* Pola wymagane

#18713
09.04.2013
Ależ jest rodzajów tej fryzury :)
Ja ścięłam się na boba dość krótkiego i cieniowanego. Musze mocno wymodelować włosy, żeby było widać "skosy". Fryzura jednak ma wiele plusów. Szybko się ją modeluje, twarz wygląda od razu lepiej. Włosy uniesione u nasady, z racji tego, ze krótkie - długo trzymają objętość. Jestem bardzo zadowolona!
Beatse
16.03.2009
Mi niestety taka fryzura nie pasuje. Napaliłam się na nią strasznie ale fryzjer mi odradził :/