Miłość

Jak pobudzić kobietę?

AgaKAgaK - specjalista Tipy.pl
Jeśli marzysz o seksie wręcz paraliżującym umysł przede wszystkim musisz pobudzić swoją partnerkę. Kobiety są różne - jedne wolą abyś rzucił je na łóżko i zdzierał z nich wszystko, co mają na sobie inne z kolei pragną namiętnych pocałunków po szyi, piersiach, abyś dotykał jej ciała, czyli długiej gry wstępnej. Pierwsze zadanie dla ciebie to dowiedzieć się, czego twoja dziewczyna tak naprawdę chce. Dzisiejsza wskazówka ma pomóc ci w doprowadzeniu kobiety, aby szalała z pożądania. Proszę a oto sześć sposobów, aby doprowadzić ją do szału.
1
Wyglądaj seksownie

Pewnie zauważyłeś, że nie tylko mężczyźni oglądają się za płcią przeciwną. Podobnie mają kobiety a ich wzrok wabią zazwyczaj nieźle wyglądający mężczyźni. Kobiety podobnie jak mężczyźni lubią sobie popatrzeć a niesamowity wygląd faceta który niemało je podnieca. Niektóre kobiety zwracają uwagę na męskie tyłki inne na buty, dłonie czy zadbane zęby. Postaraj się błyszczeć w każdym calu. Nie chodzi absolutnie o to byś, na co dzień zakładał elegancki garnitur, ale wyrobił sobie styl, który jej się spodoba. Bardzo ważna jest również higiena osobista. Zadbane dłonie, odpowiednio ścięte włosy, czyste buty czy zapach. Jeśli zaprezentujesz się jej w takim wydaniu będzie miała ochotę cię schrupać. Przypuszczam, że nie będzie chciała od ciebie odstawać i bardziej postara się o swój wygląd.

2
Podnieć ją słowami

Sprośne słowa nie muszą być obraźliwe. Kobiety też czasem sobie lubią poświntuszyć. Wszystko, co musisz zrobić to podejść do swojej kobiety odgarnąć jej włosy, zbliżyć usta do jej uszu i szepnąć „ Kochanie rozchyl swoje cudowne nóżki, bo mam nieziemskie pragnienie wsunąć ci swoje palce między twoje uda”. Najważniejsze jest, aby wiedzieć, co najbardziej zadziała na twoją partnerkę czy sprośna propozycja, czy też romantyczna piosenka, która kojarzy się jaj z waszym pierwszym razem.

3
Pamiętaj o jej udach

Powiedziane to zostało chyba już ze sto - razy kobiety najczęściej podniecają się, gdy dotykasz tej części jej ciała, która jest zazwyczaj ignorowana. Dotykając jej ud pobudzisz ją tysiąc razy bardziej niż wkładając jej od razu głowę między nogi. Dotykaj delikatnie jej uda omijając bardziej intymne okolice. Nie wytrzyma długo, zacznie cię błagać abyś ją dotknął w bardziej intymne miejsce. Jeszcze lepszy efekt osiągniesz jak zamiast dłoni użyjesz języka.

4
Użyj filmu erotycznego

Wszyscy wiemy, że mężczyźni są wzrokowcami, przyszło ci może do głowy, że kobiety również? Różnica polega tylko na tym, co one chcą oglądać a co my. Następnym razem, gdy zaprosisz ją do siebie, przed pójściem pod prysznic włącz jej film erotyczny. Istnieje duża szansa, że gdy wyjdziesz spod prysznica ona będzie na ciebie czekała z rozłożonymi nogami i swoimi rękami między nimi.

5
Zadzwoń do niej

Zadzwoń do niej zanim jeszcze się spotkacie. Powiedz jej, co śniło ci się w nocy, i jak masz zamiar spędzić z niż nadchodzący wieczór. Uwierz, że nie będzie mogła o tym przestać myśleć aż do waszego spotkania. Sama się będzie nakręcała, więc długa gra wstępna nie będzie zupełnie konieczna.

6
Użyj opaski na oczy

Jeśli chcesz, aby twoja kobieta przeżyła coś nowego, co wzniesie ją na szczyty podniecenia zawiąż jej oczy. Gdy będzie miała związane oczy lepiej zadziałają pozostałe jej zmysły. Dotykając ją zwróć uwagę na jej sutki, które stoją niczym atenki, a okolice intymne staną się naprawdę wilgotne.

?

Wskazówki
* Istnieje wiele sposobów, aby pobudzić kobietę, ale nie ma wątpliwości, że pobudzając jej umysł pobudzisz jej ciało. Czasem coś tak prostego jak delikatny powolny pocałunek może doprowadzić, że stanie się naprawdę wilgotna. Podstawą jest to, aby wiedzieć, co tak naprawdę kręci twoją kobietę najbardziej.

Strona 1 z 2

Powiązane porady

sex przez telefon
podniecona kobieta
gra wstępna

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

frost
24.01.2013
właśnie panowie Pamiętajcie o Pierwszej zasadzie. Tak często jeśli macie kobietę zapominacie aby się dla niej stroic czy chociazby postawic wloski na żel, skoro ona tak bardzo to lubi.