płytki ceramiczne aranżacja wnętrz eplytki.pl projekt łązienki

Darmowe projekty wnętrz
WebPromotor - specjalista Tipy.pl

Darmowy program do samodzielnego projektowania wnętrz z wykorzystaniem płytek ceramicznych.
P

* Należy odwiedzić stronę http://www.eplytki.pl/nowy_program.php i pobrać darmowe oprogramowanie

1
płytki ceramiczne aranżacja wnętrz projekt łazienki eplytki.pl
Wymarzona aranżacja wnętrz z Eplytki.pl

Wybranie i kupienie odpowiednich płytek ceramicznych do łazienki lub kuchni to prawdziwe wyzwanie. Ogromny wybór w sklepach, różnorodność wzorów i zróżnicowane cen przyprawiają niejednego o ból głowy. Można co prawda skorzystać z porad profesjonalistów i zlecić zaprojektowanie wykończenia kuchni czy łazienki, jest to jednak droga usługa, i stanowi dodatkowy koszt.

Dlatego też sklep internetowy www.eplytki.pl reaktywował darmowy program umożliwiający precyzyjny dobór płytek. Pozwala on stworzyć wizualizację własnego projektu i spośród wielu pomysłów wybrać najlepszy wariant. Kierując się własnym gustem i pomysłami można w prosty sposób zaprojektować wymarzony wystrój. Obsługa programu jest intuicyjna - wirtualnej aranżacji wnętrza można dokonać w zaledwie kilka minut.
2
Podczas pracy nad aranżacją można tworzyć pomieszczenia o różnych kształtach
i wymiarach, nakładać tekstury na podłogi, ściany oraz wybierać wersje kolorystyczne
i faktury dowolnego elementu projektu. Możliwe jest również układanie płytek na ścianach wraz z dekoracjami, pojedynczo bądź też na całych obszarach. Co więcej projekt można obejrzeć w realiach 3D z dynamiczną zmianą rzutu kamery. Daje to możliwość dokładnego zanalizowania projektu z różnych perspektyw. Program zawiera także zaawansowane, a jednocześnie pomocne narzędzia przy projektowaniu. Są to między innymi: analiza kolizji elementów, dostawianie do ścian, czy bogata baza stałych elementów, takich jak drzwi, meble pokojowe, kuchenne, wyposażenie łazienek, ceramikę sanitarną, kwiaty itp.

Samodzielnie zaprojektowane aranżacje można zapisać na dysku w postaci pliku jpg lub wydrukować. Pozwoli to na późniejsze modyfikacje oraz ułatwi porównanie kliku projektów. Jeśli aranżacja nie spełnia naszych oczekiwań, można w każdej chwili zaprojektować coś nowego. Co istotne program pozwala dokonać wyceny wygenerowanego projektu oraz oblicza ilości towaru niezbędne do jego realizacji. Jeśli aranżacja i jej cena nam odpowiada, można od razu dokonać zamówienia, gdyż program jest zintegrowany ze sklepem www.eplytki.pl.
3
Program jest darmowy i nie wymaga instalacji. Został tak opracowany, by mogli posługiwać się nim zarówno początkujący, jak i zaawansowani użytkownicy komputerów. Dzięki temu projektowanie jest prawdziwą przyjemnością.

Dokładną instrukcję obsługi programu oraz sam program można pobrać ze strony: http://www.eplytki.pl/nowy_program.php
?

Wskazówki
* Na stronie http://www.eplytki.pl/nowy_program.php znajduje się pełna instrukcja "krok po kroku" jak w łatwy i szybki sposób z wykorzystanie oprogramowania zaprojektować wymarzone pomieszczenie.

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

zenek50zenek
10.04.2013
szkoda, że trendy tak szybko się zmieniają